|
Post by Cheveyo Hakan on Aug 8, 2011 2:39:14 GMT 2
I teorien kunne Marion jo sagtens klare sig uden et job - hun kunne bare røve de mænd hun sikkert forførte en gang imellem. Han var faktisk overrasket over at hun ikke havde prøvet noget på ham, han havde jo den effekt på kvinder, men måske var det fordi han var en nogenlunde lige værdig - eller faktisk var han jo over hende, teoretisk set. Han nikkede svagt til hvad hun havde at sige, som han fra tid til anden nippede til flasken med det farlige indhold i. Han skulle til at svare, da han så noget mistænksomt på toppen af slottet. Han stoppede op, men smed så flasken fra sig - der var en eller anden person fra Iméra deroppe, han kunne mærke det. Han så på Marion med et sigende blik: "Jeg er meget ked af det Marion, men jeg bliver nød til at forlade dit behagelige selvskab... jeg føler jeg endelig har fundet en ligeværdig som ikke er en del af mit sædvanlige slæng. Måske finder vi hinanden igen... men lige nu har jeg en situation der skal håndteres..." Han betragtede hende kort, men listede så imod slottet, hoppede op af dets murer og forsvand i tusmørket, som det efterhånden var blevet. Han måtte fange vedkommende, Iméra havde tydeligvis sendt en spion ud... og denne kom til at betale.
- Out.
|
|