Den Ældste
Mizu
Den ?ldste Mizu - Personlig tjener for prinsen af Im?ra.
|
Post by Den Ældste on Apr 23, 2011 20:52:19 GMT 2
Da tammy tog imod hårspændet glædede det bare Den ældste men det glædede hende mere da Tammy bare gav hende et kram. ingen havde givet hende et kram i mange år hundrede. faktisk kunne hun ikke huske sidst en gav hende et kram. hun så på jenna og nikkede til jenna da hun sagde tak for tammy. Den ældste lagde armende om Tammy og krammede hende varmt og smilte. hun havde glemt var dejligt et kram kunne være. hun så på jenna og smilte. "jeg har ikek glemt dig jenna. bare gik frem for dig." vand begyndte at samle sig i luften og begyndte pludselig at størkne til krystal form. krystalden formede sig så den lignede et kobra hoved med et hold bag i så Jenna bare kunne tage den i en kæde så havde hun en halskæde.
|
|
|
Post by Jenna on Apr 23, 2011 21:02:09 GMT 2
Jenna tog kobra hovedet og holdte det kort indtil sig inden hun sagde "tak" med en dyb mørk farve i kinderne, var temmelig længe siden hun havde fået en gave, da Tammy stoppede det gensidige kram lænede Jenna sig nærmere for at vise sin glæde lidt bedre med et kys på kinden som hun håbede var okay, ellers ville hun ihvertfald ikke gøre det igen. nu skulle hun bare finde sig en ordentlig kæde der ikke bare knækkede sådan uden videre til at have den fine gave i
|
|
Den Ældste
Mizu
|
Post by Den Ældste on Apr 23, 2011 21:21:04 GMT 2
Den ældste så på Tammy da hun slap krammet. Den ældste havde helt glemt var dejligt det føltes at få et kram. hun så mod jenna som sagde tak. og da hun fik et kys på kinden smilede hun kun varmt og blev lettede rød i kinderne. sidst hun havde fået et kys var det da hun var gift. hun havde ikke haft nærkontakt med nogen siden. hun smilede varmt og nikkede. "så lidt. mine krystaller er det eneste jeg kan gi. jeg elsker mine krystaller og derfor håber ejg jo også folk vil elske dem."
|
|
|
Post by Jenna on Apr 23, 2011 21:32:57 GMT 2
Jenna smilede varmt og sagde "jo, Tammy kan ihvertfald lide din gave og kan jeg også" som Tammy rørte ved spændet hun havde fået igen spurgte Jenna "var.. det okay jeg kyssede dig på kinden?" hun måtte lige vide om det havde været okay eller om hun var gået over en eller flere grænser med det. hun håbede jo selvfølgelig at det var helt okay med den ældste
|
|
Den Ældste
Mizu
|
Post by Den Ældste on Apr 23, 2011 21:47:24 GMT 2
Den ældste var glad for de kunen lig hendes gaver. hun så ud i lluften hvor hun samlede vand der formede sig til en rose i krystal for så at blive vandt og svæve over Den ældste. det faldt ned over den ældste som smilede. hun så på jenna og nikkede. "det var det da. det er bare længe siden sidst" hun smilte varmt til jenan og nussede Tammy på skuldren med et smil.
|
|
|
Post by Jenna on Apr 23, 2011 22:12:31 GMT 2
Tammy smilede til den ældste mens Jenna bare smilede varmt igen "rart at vide, vil ikke gøre noget du ikke tillader jo"sagde hun venligt. nu vidste hun at et kind kys ikke gjorde noget men bare var længe siden for et kram føltes bare ikke rigtig som noget hun skulle gøre lige der, føltes som om hun ville have nedgjort gaven egentlig hvis hun havde gjort andet så hun var glad for det var okay
|
|
Den Ældste
Mizu
|
Post by Den Ældste on Apr 23, 2011 22:22:14 GMT 2
Den ældste smilte til tammy og så på jenna. "bare rolig. jeg er ikke nem at gøre sur eller utilpas" den ældste smilte venligt til jenna og så mod skoven for en ræv løb forbi med en kanin i munden. Den ældste smilede roligt og overvejede om hun mon skulle tage hjem til sine søstre eller om hun skulle blive. jenna og tammy var jo søde nok selv om deres race sjældent blev brugt til noget godt.
|
|
|
Post by Jenna on Apr 23, 2011 22:28:15 GMT 2
Jenna smilede varmt til Den Ældste mens Tammy tog hårspændet ud af håret og nærstuderede det igen med åbenlys beundring, hun havde sikkert svært ved at fatte hun fik så flot og værdifuld en gave selvom det var en krystal lavet af vand "rart at vide Ileyah, du er virkelig faldet i god jord hos Tammy og mig med. selv inden gaverne" sagde Jenna mens hun tænkte på hvordan hun skulle give en gave igen for det ville hun gerne bare så Den Ældste havde noget at mindes dem begge om
|
|
Den Ældste
Mizu
|
Post by Den Ældste on Apr 23, 2011 22:32:42 GMT 2
Den ældste skilede varmt til jenna og tammy og vidste at det jo ikek galt om gaverne. men sådan var hendes natur bare. "det er dejligt. men gaverne var nok mest for min ejen skyld kan man vel sige." hun holdte en kort pause og så ned i jorden med et venligt smil. "jeg elsker at glæde folk. elsker at se folk smile og det er nok derfor jeg gerne giver gaver." den ældste elskede at gøre folk glade det var bare sådan hun var
|
|
|
Post by Jenna on Apr 23, 2011 22:35:48 GMT 2
Jenna smilede og kunne ikke lade være med at ligge armene om Den Ældste som hun sagde "jeg glad bare ved at have lært dig at kende, men tak for de fine gaver" hun trak sig igen for at det ikke skulle blive for meget, langsomt dog for at Den Ældste skulle kunne stoppe hende hvis det var. Tammy elskede sin gave som hun satte den i håret igen så hun fik en fin hestehale ud af det
|
|
Den Ældste
Mizu
|
Post by Den Ældste on Apr 23, 2011 22:52:23 GMT 2
da jenna krammede hende blev Den ældste først lidt chokeret da hun ikke havde troet at jenna var sådan men da hun så ville slippe hev den ældste hende ind igen og krammede hende også. hun så mod tammy og lavede et nik med hovedet som tegn til at tammy skulle komme over og være med i krammet.
|
|
|
Post by Jenna on Apr 23, 2011 23:03:47 GMT 2
Jenna smilede som hun blev hevet ind i krammet igen, Tammy var ikke sen til at slutte sig til da Den Ældste hvilket gjorde de alle tre stod og krammede nu. nærmest som en lille kærlig familie bortset fra de alle var samme køn og nærmest totalt modsatte. ikke at nogen af dem lod til at være generede af det faktum overhovedet for det var hverken Jenna eller Tammy ihvertfald og Den Ældste lod heller ikke til at have noget imod det eftersom hun ville have krammet forsatte med dem alle tre som nu
|
|
Den Ældste
Mizu
|
Post by Den Ældste on Apr 23, 2011 23:06:58 GMT 2
Da hun fik tammy ind også smilte hun og grammede roligt dem. hun så på dem da hun endelig slap krammet. et varmt smil var på hendes læber. hun så på Jenna og tammy. "tak fordi at i beviser at alle nychtaer ikke er onde... jeg er glad for at ha mødt jer" Den ældste smilte varmt til dem og kunne nærmest fornemme at klokken var mange og hendes pligter snart kaldte .
|
|
|
Post by Jenna on Apr 23, 2011 23:16:07 GMT 2
Jenna smilede for sig selv som krammet blev holdt "så lidt, du er en god ven" sagde hun ærligt. det var virkelig rart at have fundet en der ville tale med hende og Tammy som ligeværdige, ikke som ondsindede eller sindsyge dødemanere. men rigtige medfølene væsener
|
|
Den Ældste
Mizu
|
Post by Den Ældste on Apr 23, 2011 23:19:46 GMT 2
Den ældste så den som ligeværdige da de ikke havde angrebet eller noget inu. hun smilte varmt til dem og nussede tammes kind kort. "jeg håber jeg vil møde jer igen. men nu må jeg desværre sige tak for denne gang. mine pligter kalder." et varmt smil sendte hun dem begge. hun havde jo et arbejde. og hun havde en familie. hun havde en pligt også som den ældste og den skulle hun jo helst holde. den ældste smilte og begyndte at trakke sig væk imens hun smilte til dem. hun måtte hjem nu. desværre men de ville jo nok ses igen, det var hun sikker på.
//out.
|
|