|
Post by Jenna on Apr 23, 2011 17:21:22 GMT 2
Jenna smilede skævt "ja, rart at kunne tale med nogen igen sådan ganske normalt" hun havde ikke mange der talte normalt til hende. Camill var hendes lærling og de fleste andre så bare en necromancer der var pænt gammel når de så hende og derfor mente nogen hun ikke skulle have respekt men her var hun med en der var ligeglad med hendes alder, hendes udseende og hendes race. en der bare talte til hende af venlighed og lyst ikke andet
|
|
Den Ældste
Mizu
Den ?ldste Mizu - Personlig tjener for prinsen af Im?ra.
|
Post by Den Ældste on Apr 23, 2011 17:32:18 GMT 2
Den ældste grinte og så varmt på hende. "som min mor sagde til mig da jeg var ung. "bedøm ikke bogen på dens omslag" og det har jeg fulgt siden jeg var barn" nok var jenna gammel men hun var jo ikke lige så gammel som Den ældste. hun var jo 2500 år så hun var gammel. Den ældste var jo selv anderledes i udseendet så hun så ikke hvorfor hun skulle bedømme jenna pga det. Den ældste var faktisk også glad for at snakke med nogen normalt.
|
|
|
Post by Jenna on Apr 23, 2011 17:41:00 GMT 2
Jenna smilede og så lidt væk, ikke fordi hun ikke ville se på hendes nye ven men fordi det varme smil nærmest satte hende lidt i forlegenhed da hun normalt kun havde set den slags på sine ægtefællers ansigter. de var jo blot bekendte og godt på vej til at være venner så hun burde ikke tænke på den slags her og nu. hendes ægtefæller var døde og borte ligeså var de fleste af hendes venner så en ny ven var altid godt
|
|
Den Ældste
Mizu
|
Post by Den Ældste on Apr 23, 2011 17:44:44 GMT 2
Den ældste var en kærlig person men kunne altid vende hurtigt lige som vandet. vand kunne også være stille og roligt og så blive voldsomt. Den ældste havde kun haft en ægtefælle og han havde ødelagt hendes drømme. bogstaveligt havde han ødelagt det ved at slå hende ihjel. Den ældste sukkede lidt da hun så at jenna så væk. hun anede jo ikke hvorfor så hun kunne jo ikke gøre noget. de hvide øjne så rundt for at se hvor tammy mon var.
|
|
|
Post by Jenna on Apr 23, 2011 17:50:30 GMT 2
Jenna smilede lidt undskyldende og syntes hun skyldte en forklaring "undskyld, men dine smil mindede mig om mine ægtefællers. et dejligt smil" hun begyndte at smile forlegent ved det fordi hun håbede det ikke blev taget forkert af kvinden hun kaldte Ileyah siden hun åbenbart ikke kunne huske sit eget navn. Tammy var ikke på vej tilbage men sørgede for at lede en lille gruppe folk væk fra deres område så de ikke blev forstyrret imens de talte
|
|
Den Ældste
Mizu
|
Post by Den Ældste on Apr 23, 2011 17:56:45 GMT 2
Den ældste så på jenna og da hun sagde det mindede om hendes ægtefæller grinte Den ældste og rødmede over det. hun var aldrig blevet sammenlignet med andres ægtefæller og ingen havde sagt før at hun havde et dejligt smil. Den ældste så ned i jorden med en lidt rød farve på kinderne. "tak jenna. det er der ingen som har sagt til mig før" Den ældste var nok gammel men ærlighed havde hun jo ikke tænkt på før.
|
|
|
Post by Jenna on Apr 23, 2011 18:03:00 GMT 2
Jenna smilede "burde de... det sandt nok" forsatte hun, løgne bragte kun en langt hvis man ville forvirre fjender. men venner fortjente sandheden uden indpakning. hun fandt den ældste ganske sød når hun rødmede men holdte det for sig selv som hun bare smilede sødt til hende istedet. så kunne der jo altid blive spurgt om hvorfor hun smilede sådan hvis det var, imens de snakekde fik Tammy lidt flokken af folk væk og sørgede for de troede de stadig fulgte hende inden hun var på vej tilbage
|
|
Den Ældste
Mizu
|
Post by Den Ældste on Apr 23, 2011 18:15:56 GMT 2
Den ældste smilte roligt og så på Jenna da hun smilede. Den ældste begyndte lidt at grine over det. "jeg har aldrig mødt en nercromancer der kunne smile som du." hun havde ikek troet at en nercromancer kunne smile så venligt og sødt. Den ældste smilte venligt og sødt tilbage til jenna og kunne ikke helt forstå at Jenna faktisk var så venlig over for den ældste. man skulle tro at folk ville ha noget ud af det som Den ældste kunne.
|
|
|
Post by Jenna on Apr 23, 2011 18:21:33 GMT 2
Jenna smilede stadig tilbage som hun svarede "tak... er længe siden nogen har sagt sådan noget til mig" hen mørk farve spredte sig på hendes kinder som helt sikkert var en fin rødmen ved de ord, det var rart at sidde og snakke sammen på den måde. selvom der kom komplimenter hun ikke havde hørt i lang tid især på grunds af hendes skræmmende udseende, at den ældste så forbi det var virkelig noget der glædede hende som Tammy kom tilbage og gik hen mod dem begge lige så stille
|
|
Den Ældste
Mizu
|
Post by Den Ældste on Apr 23, 2011 18:46:16 GMT 2
Den ældste smilte varmt og da Tammy kom forbi grinte Den ældste kærligt og så på jenna. "hvad hedder din datter endelig" Den ældste havde altid ønsket sig et barn. en som hun kunne gi sin kærlighed til også lige som hun gav til alle levende væsner. det gjorder bare ondt ikke at ha elsket nogen siden man var 20 år. Den ældste havde bare helt ladet kærlighed være væk fra sit liv for at beskytte sin race.
|
|
|
Post by Jenna on Apr 23, 2011 19:06:04 GMT 2
"hils på Ileyah Tammy" sagde Jenna venligt til sin datter deer nejede og sagde "vær hilset fru Ileyah" som hun blev bedt om inden hun gik hen ved siden af sin mor igen og fik et kærligt kram til gengæld "Tammy er min øjesten og det kæreste jeg har nært fra mine ægteskaber og så ligner hun mig også en del syns du ikke?" mor og datter vendte deres ansigter mod den ældste og smilede venligt og varmt til hende
|
|
Den Ældste
Mizu
|
Post by Den Ældste on Apr 23, 2011 19:23:52 GMT 2
Den ældste smilte venligt og så på dem. de var meget lig hinanden. "det er hyggeligt at møde dig tammy" Den ældste nikkede til at jenna og tammy lignede hinanden. Den ældste rejste sig op for at strakke benene. hun gik over mod Jenna og tammy. hun var ikke bekymret mere over for de to. det virkede ikke til at de ville gøre hende ondt. "du er lige så smuk som din mor Tammy." det anderledes var altid bedre end det helt helt helt og alt for normale. Den ældste synes jenna og tammy var normale på en anderledes måde som gjorder dem søde.
|
|
|
Post by Jenna on Apr 23, 2011 19:47:56 GMT 2
Jenna smilede som Tammy blev lidt forlegen, den lille pige ville jo aldrig vokse mere for kroppen var død desværre. giften havde tæret for meget da det blev opdaget og hun var blevet redet af sin mors necromantiske magi som havde sørget for kroppen kunne leve uden at rådne. og processen var noget Jenna holdte tæt ind til kroppen for at ingen andre skulle gøre det samme da hun virkelig ikke ville have andre skulle gøre noget i den stil. de kunne bede hende om det men hun ville være i ene rum før hun gjorde det og sørge for at alt der ville kunne afsløre hendes gøren var fjernet. men hun ville ikke tænke på det, så hellere tænke på hvor rart det var at sidde her og snakke med en der var god og venlig
|
|
Den Ældste
Mizu
|
Post by Den Ældste on Apr 23, 2011 20:01:13 GMT 2
Den ældste så faktisk hvordan tammy rødmede. hun gik stille og roligt over mod tammy og smilede varmt til hende. hun så på Tammy's smukke hvide hår. Den ældstes hår var også hvidt men det var bare bølget som vandet, "man må sige at vis du kun havd vidst et billed ville man tro det var dig som ung Jenna" Den ældste smilte venligt og samlede lidt af luftens vand i sin hånd uden man så det. hun formede et smukt krystal hårspænde i sin hånd med en sommerfugl som mønster. hun åbnede hånden og rakte det mod Tammy med et smil.
|
|
|
Post by Jenna on Apr 23, 2011 20:08:12 GMT 2
Tammy tog det med begge hænder, ikke rigtig istand til at tro hun fik sådan en gave uden videre, efter at have set på sin mor der nikkede før hun satte spændet i håret kun for at give den ældste et kram bagefter mens Jenna smilende sagde "Tammy aner vist ikke hvad hun skal sige til sådan en gave, men jeg siger tak på hendes vejne. det var en smuk gave" havde hun været teenager havde hun været lige så lykkelig over at få sådan en gave, ville hun jo stadig blive men lige nu var det hendes datters øjeblik
|
|