|
Post by Kiba Harunko on Jan 30, 2011 19:09:10 GMT 2
Kibas ringe i jorden begyndte at blive til to øjne der stirrede ondt på ham. "det sker jo for mange... men... vil du så svare på om du har mødt andre som mig?" en af hans største frygter var at han var alene om den race han havde. at han slet ikke havde andre arts fæller. han bed sig lidt i læben og så tomt ned i øjnene han havde tegnet, det bitkrfr dom om st Akemi kiggede på ham. uhyggeligt og ubehageligt.
|
|
|
Post by Elenhîniel Dúrinel on Jan 30, 2011 19:15:35 GMT 2
Hun tænkte lidt. Jo hun havde mødt andre fønixer, men om han mente at de var fangede på samme måde som ham havde hun ikke. "Fønixer er ikke dem der søger råd hos mig. Jeg har mødt andre fønixer, men det var korte møder. Jeg har dog set langt flere fønixer, og især en. Et særligt eksemplar. En kvindelig. Hun er Fønixernes Vogtere. Jeg har aldrig mødt hende, men jeg ved at hun vil opsøge dig. Jeg har set det."
|
|
|
Post by Kiba Harunko on Jan 30, 2011 20:04:00 GMT 2
Kiba lyttede og det hun sagde gjorde ham lidt forvirret. en vogter som ville besøge ham. hvordan ville hun det. når han var ude eller hjemme hos ham. han rystede det af hovedet og smilte lidt. "det lyder da... ok" faktisk lød det ikke ok. en vogter. hun måtte da blive rasende over at han var som han var. at han ikke kæmpede. men han var ikke stærk nok til at kæmpe. han var ikke stærk som de udøde.
|
|