Gren Shade
Varulv
Varulvenes leder. Direkte efterkommer af varulven Skygge.
Dreams have only one owner at a time. That's why dreamers are lonely.
|
Post by Gren Shade on Jan 16, 2011 23:43:56 GMT 2
Gren nikkede stille til hans ord. Han forstod dem udmærket. Men ligeså meget som ulvene var beskyttende overfor ham, lige så meget var han beskyttende over for dem. Han ville ikke kunne forestille sit liv uden dem. De var en slags børn for ham, nu hvor han ikke selv havde nogen. *Og får det måske aldrig* tænkte han med et skævt smil. Han smilede stille til Kiba. "Men hvor mange år er du egentlig? Ved du det?" Han kiggede nysgerrigt på Kiba. Han regnede med at han heller ikke kunne huske alder, nu hvor han ikke kunne huske, hvad det var han var, så ville det nok også være lidt underligt hvis han kunne huske sin alder.
|
|
|
Post by Kiba Harunko on Jan 17, 2011 0:09:25 GMT 2
Kiba så på Grens smukke ulve og lignede en som ville tage den sidste kage men var usikker på det. han tog hånden frem mod ulvene men tilbage igen. han ville gerne prøve at røre dem for ikke at blive bange for dem. da gren spurgte om hans Alder så han ned på Fønixen og tænkte sig om. "jeg er slet ikke sikker. jeg har mistet meget hukommelse. dog håber jeg på at huske det hele igen" Kiba så på gren og smilte forsigtigt til ham. han så ned på ulvene igen og igen prøvede at rakke frem mod dem. han ville gerne røre dem. mærke dem. miste frygten for dem og se dem som ligeværdige.
|
|
Gren Shade
Varulv
|
Post by Gren Shade on Jan 17, 2011 0:21:09 GMT 2
Gren så, hvordan Kiba stak hånden frem mod Kania og Luke, men han trak den hurtigt tilbage igen. Han så undrende på Kiba, der var måske noget frygt der skulle overvindes der, eller? "Ja, det håber jeg også få dig Kiba, og du kan sagtens røre dem. De gør dig ikke noget, de er meget venlige så snart man lære dem at kende" Han rakte en hånd ud til Kania, som straks begyndte at slikke hans hånd. Han grinte lidt, og han begyndte derefter at nusse Kania på hendes hovede. "Men du skal nok gøre det med Kania, den sorte. Luke, den hvide, er lidt ny i alt det her. Han er ok, han skal bare lige vænnes til alt det her" Han grinte lidt for at gøre Kiba lidt mere tryg.
|
|
|
Post by Kiba Harunko on Jan 17, 2011 0:49:30 GMT 2
Kiba lyttede til gren og så på ulvene. men han skulle jo lige opbygge noget mod til at røre det dyr. han så hvordan Gren gjorde. men ville ulven også være rolig vis den kunne mærke hans frygt, og lugte hans fønix fjer? Kiba så på ulven gren sagde han skulle røre. han så hvordan gren grinte men ville Kiba kunne blive rolig af det? Kiba var ikke selv rolig. han havde hørt om ulvenes kræfter. og hvad de var i stand til. Kibas grønne øjne så fra ulven til gren og anede ikke om han skulle gøre det.
|
|
Gren Shade
Varulv
|
Post by Gren Shade on Jan 17, 2011 1:05:11 GMT 2
Gren smilede dog stille til Kiba og tog fat i hans højre hånd. "Her nu skal jeg hjælpe dig" Han lagde stille Kibas hånd på Kanias hovede. Hun brummede stille af tilfredshed, at denne fremmede endelig have taget sig mod til at røre ved hende. Hun var blevet lidt utålmodig, men hvis hendes herre kunne være tålmodig med denne pipfugl, så kunne hun skam også, også med pipfuglens underlige menneskeven, som dog ikke var helt menneskelig alligevel. Han grinte lidt ved Kanias reaktion, da hun begyndte at brumme. "Også nusser du bare hendes hoved. Hun har intet imod det, hun kan faktisk godt lide det" Han smilede opmuntrende til Kiba, og han begyndte selv at nusse Lukes hoved.
|
|
|
Post by Kiba Harunko on Jan 17, 2011 1:09:19 GMT 2
Kiba havde fået et chok da gren bare tog hans hånd. kiba var jo vand til at blive straffet når man tog fat i ham så det gav ham et chok. da Gren lagde hans hånd på ulvens hoved trak han sig lidt sammen. hans var varmere end man burde være. han så på gren og nussede stille ulvens hovedet men stoppede hurtigt og tog hånden til sig og trak sig over til Fønixen som stadig bare log. Kiba nikkede som tak til gren men var stadig noget utryk ved ulve. de havde skarpe tænder der nemt ville kunne flå hans vinger itu. ikke den tænke han ville ha.
|
|
Gren Shade
Varulv
|
Post by Gren Shade on Jan 17, 2011 1:12:53 GMT 2
Gren smilede beroligende til ham. Han ville jo ikke gøre ham noget ondt, og han vidste at det ville Kania og Luke heller ikke. Kania havde faktisk nydt hans berøring rigtig meget, da han havde en varme, som der ikke var mange andre der havde. Han lagde sig stille ned på det tørre græs, og han brugte Luke som hovedpude. Han kunne høre hvordan Luke brummede lidt over, at være brugt som hovedpude, så han løftede sit hovede igen, og Luke gik væk, da han ikke ville blive brugt som hovedpude. Men Kania tog hurtigt hans plads, og han lagde stille sit hoved på Kania. Han smilede stille til hende, og han begyndte at nusse hendes hoved. "Men hvad laver du egentlig herude på denne nat?"[/b] Han kiggede nysgerrig hen på Kiba.
|
|
|
Post by Kiba Harunko on Jan 17, 2011 1:20:52 GMT 2
gren kunne åbenbart ikke huske lyset der havde været ved Kiba inden han var kommet helt hen til ham. Kiba havde trænet ilden. han havde træet sønnen af solen. ild. "jeg bruger mine fritimer på at mødes med Fønix" Kiba vidste det kun var halvdelen af sandheden med det vidste gren jo ikke. Kiba var jo nok varmere og det ville kunne gøre det behageligt for ulvene men han synes stadig det var lidt uhyggeligt deres styrke. Kiba så på gren der log op af ulvene. han så ned på Fønixen som vidst havde lagt sig til at sove for dens hoved var inde under vingen.
|
|
Gren Shade
Varulv
|
Post by Gren Shade on Jan 17, 2011 18:56:58 GMT 2
Gren nikkede stille til Kibas ord. Han forstod udmærket Kiba. Han havde vel ikke så meget fritid, som ham selv, da han jo var slave. Så det var forståeligt hvis han ville bruge det meste af hans fritid på den der fugl. "Forståeligt.. Er det ikke også en af de eneste tidspunkter hvor I kan mødes?"[/b] Han kiggede hurtigt hen på fuglen og derefter på Kiba, for at understrege hvem det var han snakkede om. Han kunne selv ikke klare tanken, hvis han ikke kunne se Kania og Luke, mindst en gang om dagen. De var jo sammen konstant, så han ville også gerne se dem hele tiden, selvom de altid var ved hans side. Så han gættede sig til, at Kiba måtte have det ret hårdt ved ikke at kunne se Fønixen mindst en gang om dagen.
|
|
|
Post by Kiba Harunko on Jan 17, 2011 22:11:10 GMT 2
Kiba så på gren og nikkede til det. han så lidt væk og havde det svært. han havde jo ingen venner så fønixen var alt han havde af venner. han så på gren og sukkede. "vi ses hver aften også. men det ved min herre ikke" Kiba så på de smukke ulve og forestilte sig hvordan det måtte være at være sådan et smukt dyr. smuk og farlig. Kiba havde jo kun set ulve men aldrig været ven med dem. men det var da godt at gren var for så kunne han holde styr på sine venner.
|
|
Gren Shade
Varulv
|
Post by Gren Shade on Jan 17, 2011 22:18:46 GMT 2
Gren smilede stille til Kiba. "Nåår ok. Det ville også være svært ikke at se mine ulve for mere end en dag. Det ville jeg ikke kunne klare" Han kiggede hen på Kania og Luke, og smilede stille til dem. De begyndte begge to at logre lidt med halerne, og han grinte lidt over det og han begyndte stille at nusse Kania lidt på maven, og derefter Luke lidt på hovedet. Hans højre og venstre hånd, han smilede stille for sig selv. Det lød som om at han var armløs, når man sagde det på den måde.
|
|
|
Post by Kiba Harunko on Jan 17, 2011 22:24:43 GMT 2
Kiba smilte stille til ham og så på ham med et lille smil uden følelser i. "det ville du nok vis du vidste at den som havde dig ville gøre dine venner fortrad." Kiba så hvor tæt gren og ulvene var og forhåbenligt kunne grn se hvorfor Kiba ikke havde fønix med sig. hellere at fønixen var fri end at han havde sin ven hos sig. vis fønixen blev fandet kunne den jo dø.
|
|
Gren Shade
Varulv
|
Post by Gren Shade on Jan 17, 2011 22:32:44 GMT 2
Gren nikkede stille til Kibas ord. Jo han kunne godt forstå ham, udmærket endda, da han selv havde meget blandede følelser, hvad han nogen gange skulle stille op med Kania og Luke, da de jo nogen gange havde været ude for ret farlige situationer. "Jeg forstår dig udmærket Kiba. Nogen gange ved jeg ikke, hvad jeg skal stille op med de her to, når jeg ved at der er fare på færde og de følger med mig."[/b] Han rystede stille på hovedet ved tanken. Han havde når han skulle træffe det valg.
|
|
|
Post by Kiba Harunko on Jan 17, 2011 23:24:29 GMT 2
Kiba smilte til ham og så op på himlen . han måtte vel til at tage afsted inden akemi fandt ud af at han var gået. han så på gren og bukkede. "undskyld men jeg er nød til at gå før det bliver opdaget jeg er gået." han så på gren og rejste sig. han begyndte at løbe og fønixen fulgte ham. ned fra ryggen af kiba faldt en fjer inde under trøjen. fjeren lignede lidt fønixen bare større og den var lige så varm som fønixen. men kiba havde ikke fortalt at han var en fønix. hvad ville gren gøre ved denne nye viden.
//out
|
|
Gren Shade
Varulv
|
Post by Gren Shade on Jan 17, 2011 23:29:42 GMT 2
Gren smilede og rejste sig op da Kiba begyndte at gå. "Farvel Kiba, jeg håber ikke du får nogen problemer med din herre, fordi jeg har op holdt dig her i for lang tid."[/b] Han kiggede nysgerrigt på Kiba, da han så at der faldt en fjer ned. Han gik stille hen og tog fjeren op i hånden. Den var for stor til fuglen, så den var helt sikkert kommet fra Kiba. Han stod stille og tænkte, også var det han kom i tanke om noget, som han engang havde læst. Han knipsede med sine fingre, kaldte på Luke og Kania og skyndte sig at løbe hjem til sig selv, for at finde den bog han lige var kommet i tanke om.
//out
|
|