|
Post by Draco Flammeth Von Richinburg on Aug 16, 2011 19:57:36 GMT 2
Draco lavede endnu engang en fønix i sin hånd og gik hen foran Kiba, han skulle nok starte ud i de små, så hans krop ikke ville få et chok af alt det nye, men han ville heller ikke vente for længe. Han holdt fønixen lige foran ham og smilede meget roligt. ”Jeg vil have dig til at føle ilden, ikke dens varme men føl den som var du den, jeg ved det lyder svært men du skal have følelsen af at du er ilden, føl hvordan den bevæger sig, opsluger ilten omkring sig, brænder gennem luften og spreder sin varme..” kom det fra ham, han vidste det ikke var let men det var første trin, hvis han ikke kunne gøre det, så ville han aldrig kunne kontrollere ilden som sin ligemand, man skulle respektere den før den ville kunne respektere en. Han holdt fønixen fremme for at han kunne bruge den og ikke bare forestille sig ild, det var altid nemmere med noget at gå efter. Han havde brugt en fakkel den gang han trænede.
|
|
|
Post by Kiba Harunko on Aug 17, 2011 14:39:26 GMT 2
Kiba så på draco og lyttede til hvad han sagde. Kiba strakte hånden frem og så på fønixen. han lukkede øjnene og mærkede ilden på sin hånd. han vidste at han kunne lidt med ild men det var hvad han havde lært i hemmelighed. han vendte håndfladen op af og lod en lille flamme komme op. han åbnede øjnene og så på draco. "jeg kan lidt med ild. noget jeg trænede i hemmelighed. men det er ikke så meget" han så på sin lille flamme og så op på dracos fønix. han håbede at denne da ville bringe gode minder med sig.
|
|
|
Post by Draco Flammeth Von Richinburg on Sept 6, 2011 19:27:10 GMT 2
Det var et meget varmt smil som spredte sig over Dracos læber, han kunne ikke lade være med at føle sig lidt som ham, han havde jo også engang været sådan, trænet i hemmelighed til han fandt ud af det var okey at gøre det. Han så på flammen og lod sin fønix forsvinde i luften, som han gik hen ved siden af ham. Han var lidt stolt faktisk, han havde det lidt som om det var lærer og elev, og det var faktisk en bedre følelse en den han havde når han trænede soldaterne. ”Det er rigtig godt, nu fokuser på ildens kerne og luk dine øjne, bare se den for dig..” kom det stille fra ham som han lagde sin hånd under den som flammen var i, dog rørte han ikke flammen kun hånden så han ville vide han var der hele tiden, det var altid mere betryggende for ham når han kunne mærke den som snakkede til ham, når han ikke kunne se dem. ”Og når du føler dit hjerte slag er i harmoni med din flamme så prøv at gøre den større, bare se det for dig først, det gør det nemmere, jeg bliver lige her, så der sker ikke noget.. hvis noget går galt stopper jeg det med det samme” hans stemme var stille og meget beroligende, han mente det virkelig, han ville ikke gå fra ham på noget tidspunkt mens han havde øjnene lukket, så ville han hellere slås ned eller noget, han ville ikke villigt flytte den hånd.
|
|
|
Post by Kiba Harunko on Sept 6, 2011 20:30:43 GMT 2
Kiba så på ham og nikkede da han sagde han skulle lukke øjnene. han lyttede til draco og gjorde alt for som draco fortalte. Kiba startede med kun at se mørke i sit sind. han var meget rolig og begyndte at se flammen i sit indre. den lille smukke flamme som flagrede af blæst. en ild som varmede og var så klar. flammen i hans hånd begyndte at blive lidt større. Flammen begyndte at blive større og mindre i takt med hans hjerte slag. Kiba blev helt fredsfyldt som han så denne flamme i hans indre. det virkede så dejligt bare at se denne flamme. dog blev hele freden brydt. Camills ansigt kom frem over ilden med en ondskabsfuld latter og de kolde øjne. Ilden i hans hånd blev bevirket af hans syn. da camills ansigt dukkede frem begyndte flammen at blafre voldsomt og da kiba hørte hendes latter i det indre blev flammen pludselig 5 gange så stor som dem og var helt ukontroleret og kunne gøre meget skade. dog åbnede Kiba ikke øjnene og man kunne se rædslen i hans øjne.
orange er når han ser det indre. rød er når det er uden for og inden i kiba.
|
|
|
Post by Draco Flammeth Von Richinburg on Oct 2, 2011 20:34:12 GMT 2
Draco så skam flammens udvikling og var ikke helt glad for at han ikke kunne se et mønster i den til at starte med, men da det kom smilede han stille. Dette varede dog ikke længe, da han så hvordan flammen voksede og blev kraftfuldere. Draco lukkede hurtigt Kibas hånd med sin og tog kontrollen over flammen så godt han kunne, han kunne ikke dræbe den helt da den ikke helt havde sluppet sit tag i Kiba. ”Åben dine øjne Kiba, ellers kan jeg ikke hjælpe dig” kom det lettere blidt men også lidt bestemt fra ham, han havde ikke koncentration nok til at kunne klare at kontrollere hans indre og ydre ild på samme tid.
|
|
|
Post by Kiba Harunko on Oct 2, 2011 21:45:23 GMT 2
Kiba anede ikke hvad der skete uden for men han mærkede pludselig at hans hånd blev lukket mod hans vilje uden han selv gjorde det. da han hørte Draco's stemme åbnede han langsomt øjnene og så at Draco holdte hans hånd lukket og der var flammer ud mellem hans fingre. han trak vejret dybt ind og pustede blidt ud. idet hans pustede ud blev de røde flammer pludselig blå og forsvandt ind i hans hånd. Kiba virkede som var han et helt andet sted lige det. dog kom han i tanke om den anden hånd om hans. han rystede på hovedet og vågnede op til sig selv. Kiba så på Draco og skammede sig over at det sikkert var gået alt for vidt. han åbnede stille sin hånd og en lille flamme på størrelse med det øverste af en tommelfinger var i hans hånd. han så mod draco og sendte han et undskyld smil. "det var ikke min mening det skulle gå så vidt... jeg tror bare at mine mareridt stadig kommer når jeg lukker øjnene" Kiba pustede flammen ud og vendte sig mod Draco.
|
|
|
Post by Draco Flammeth Von Richinburg on Oct 9, 2011 20:47:07 GMT 2
Draco smilede roligt da han så at Kiba fik kontrollen over sig selv igen, det gjorde at Draco igen kunne slappe af og så bare på ham. Han klappede ham stille på skulderen og smilede til ham. ”Det er okey alle laver fejl” kom det stille fra ham som han bare gik om foran ham og så på ham. Han var helt rolig selv nu, han ville jo ikke have der gik mere galt. Han ville jo bare hjælpe ham med at forstå sine egne kræfter. ”Vi må vidst finde en lidt anden måde at træne dig på”
|
|