|
Post by flint on Jun 5, 2011 23:27:46 GMT 2
Flint var her nu malt ikke så han viste ikke helt hvor han skulde bo hænde stille og rolige kikket han rundt da hun smed ham på sengen først tænkte han ikke over hvad han skulde gøre men han prøvet at slappe af ” jeg mente også pige ” rette han sig selv ” men jeg mente også at hindens mor var lig så smuk ” det han sage viste han ikke hvor kom fra han vente stille rolige om ” jeg over vajer at få skifte min seng ud med noget mere enkel måske laver jeg det selv ” flint smilet stille mens han logget øjne” det lyder til at være godt det du gør vis du har brug for hjælp kan jeg hjælpe dig vis det er ” et stille suk kom fra ham
|
|
Roia Shui
Sirene
L?ge i Im?ra. Datter: Engel, skoleelev.
|
Post by Roia Shui on Jun 5, 2011 23:32:48 GMT 2
at han vendte sig op på ryggen hjælp hende ikke så hun drejede ham igen og trykkede lidt på hans ryg for at finde de punkter som var meget svage og som kunne været blivet skadet af faldet. "jeg har ikke brug for hjælp. jeg har været i lærer hos en dygtig læge og jeg har studeret hundrede vis af bøger om planter. så jeg ved hvad jeg gør" sagde hun stille og lavede et hurtigt og kraftigt tryk på hans ryg så den ville knække og komme på plads så han ville komme til at føle det meget bedre. men Roia vidste jo også hvad hun gjorde.
|
|
|
Post by flint on Jun 5, 2011 23:42:17 GMT 2
Flint smilet stille og rolige mens men der kom så et lidt Krimasse da hun skulde Knække hans ruk den var på pals igen ” av det gjorde jo godt det der ” sagde han i det den var blivet rette på pals vente han sig stille og rolige om igen da han håbet på det ville være oki stille så han på Roia og lod sine hænder køre stille op af hindens ” tak det var Rat ” flint viste ikke helt hvordan han skulde takke hinden for det men hun virket til af have styr på det de varme øjne så på hinden det var nok ikke noget Hun ville sikkert ikke have sådan en som ham han var sikkert for fin på den men måske han personlihed kunde han gøre brug af men kun måske
|
|
Roia Shui
Sirene
|
Post by Roia Shui on Jun 5, 2011 23:45:48 GMT 2
Roia så på ham og da han vente sig om smilte hun og trak på skuldrene "det er mit erhverv. jeg passer det jo bare. men skulle vi ha noget mad. ellers må jeg gå for jeg er virkelig sulten"sagde hun imens at hun sendte ham varmt smil og rejste sig op. hun havde ikke fået andet end morgenmad så hun var meget sulten.
|
|
|
Post by flint on Jun 6, 2011 22:57:27 GMT 2
han smilet stille og rolige til hinden da han godt kunde forstå hvad der forgik stille så han på Roia men rejste sig så stille og rolige op for ar gå hen til hinden og lidt for and hinden for at holde om roias hånd " jeg er glad for du er her mere ind du aner " stille to han hindens hånd op mod sin banke hjerte han ville sige det nu inden de ville gå ned hun var den kvinde som han ønsket sig men ville hun mund være hans han sukket stille mens han rømdet " jeg holder vis mere af dem ind jeg enlige skulde " han logget øjne og forstillet sig hindens læber på hans
|
|
Roia Shui
Sirene
|
Post by Roia Shui on Jun 12, 2011 12:31:12 GMT 2
Roia så på flint da han gik ind foran hende. hun så ned på deres hænder da han tog hendes hånd. hun smilte varmt og så op på ham. Roia lyttede til hans ord, hun smilte sødt til ham og da han tog hendes op til hans hjerte så hun lidt forundret på ham. hans ord fik hende til at blive mundlam og hun kunne ikke andet end se ned i jorden. hun anede ikke hvad hun skulle sige til han. han var da meget sød. og meget flot. men hun kendte ham ikke helt endnu. eller gjorde hun. hun anede det ikke. hun håbede lidt på at han snart ville føre hende ned til maden, da hendes mave knurrede.
|
|
|
Post by flint on Jun 13, 2011 21:37:04 GMT 2
Flint kikket på hinden og viste hun ikke kunde finde ord for det han hadet sagt i stede gav han et kys men også kun et så vente han sig om igen ” nårr var der ikke noget om du ville have noget mad?” stille og rolige begyndte han at gå ned til side hus nr 2 her er pænt op til dem kun ænkel og på boret stod der elver vin for det er det Enste som han ville drikke vis stille kikket han rundt vis hun hadet lyst kunde hun godt blive natten over men det var også vis hun kun ville
|
|
Roia Shui
Sirene
|
Post by Roia Shui on Jun 14, 2011 15:30:27 GMT 2
da han gav et kys blev det på panden da hendes hoved var bøjet. Roia kunne slet ikke finde rundt i det hele men da han sagde noget om mad så hun op og nikkede. hun fulgte ham med ned til spise stedet. hun så hvor man satte sig og satte sig stille og så på bordet. det var enkelt og sådan. men mon han havde forberedt noget godt.
|
|
|
Post by flint on Jun 14, 2011 15:58:13 GMT 2
Flint rejste sig igen for at saver maden, der var lidt elver mad da han ikke spiste noget kød af hen syn til hans skov venner " hvordan er byen så ? fortel mig alt om den " flint viste ikke så meget om byen han hadet kun været der nede en gang og han ville slet ikke der ned igen han hadet det sted men man kunde vel lige så godt snakke om det han sukket stille og rolige mens han fik tilbage blik på hvordan han hadet set folk være for hinaden han var lidt rød i hoved men det var vel også bare noget han det lange lyse hår hang ned af ham " du må Unskylde at det virker så stort men når man er 1700 og lidt mere til så har man brug for af fortag sig noget ellers går man rundt og bliver sinsyg men jeg er ikke så meget hjemme " et stille smil kom fem for ham men han viste ikke
|
|
Roia Shui
Sirene
|
Post by Roia Shui on Jun 14, 2011 16:06:26 GMT 2
Roia så på maden og smilte. det så faktisk godt ud. hun så på ham da han spurgte til byen. hun grinte lidt og sagde varnt og kærligt. "den er fantastisk som altid. folk er faktisk rigtig søde. dem der kommer fra nyctha er også søde for det meste. men det er rigtig dejligt der inde." hun så på ham og tog stille lidt mad. lidt brød og lidt salat. hun tog lidt salat på gaflen og spiste det. da han undskyldte smilte hun til ham og grinte lidt. "du skal da ikke undskylde. folk har forskellige hobbier så ingen er ens" sagde hun sødt og så varmt ind i hans øjne.
|
|
|
Post by flint on Jun 14, 2011 16:26:03 GMT 2
jeg forstå ikke de Mennesker de har så Travlt med at Udvilke ting helle tiden de skule bar tag det stille og rolige " svaret han da han vente hoved og så hindens blik bliv han let lam det var mærkliget flint to et stukke kød i munden men viste ikke hvad han skulde gøre stille og rolige kikket han igen og sende det sammen blik igen det var tydlige af se hun godt kunde lig ham og han var da også meget varm på hinden men flint holte det for sig selv det han ville ikke sige så meget mere for hindens øjne sagde en hel del
|
|
Roia Shui
Sirene
|
Post by Roia Shui on Jun 14, 2011 16:41:26 GMT 2
Roia så på ham og sukkede."men vis vi ikke udviklede os ville mange dø af sygdomme." sagde hun og så på ham. aften gik stille og roligt og Roia havde ikke rørt vinen. hun drak nemlig slet ikke. dog havde hun virkelig lyst til at prøve. hun så meget tit på vinen. hun overvejede at smage og dog. det kunne virkelig gøre hende godt og dårligt på samme tid. Roia så på flint og smilte.
|
|
|
Post by flint on Jun 14, 2011 17:06:09 GMT 2
flint smilte stille og rolige til Roia da han var færdi med at spie rejste han sig op og tik stille hen til hinden " kom jeg skal vise dig noget " stille Ragte han hånden ud til hinden for at håbe på at hun ville med de skulde op igen hun hadet kun set han værlse en gang men der var mere han ville vise hinden mere han kunde gøre for hinden så han viste hun ville blive glad stille to han hindens hånd " kom kom med " og så gik han stille op mod tapperne og ud på en altan hvor man kunde se helt ned til byen og Stjerne fra oven " jeg kan se byen helle tiden når jeg keder mig " stille smilet han og lod sig sede ned i en sofa som stod der
|
|
Roia Shui
Sirene
|
Post by Roia Shui on Jun 14, 2011 17:25:36 GMT 2
Roia så på ham og tog hans hånd hun tog flasken med for at smage det. hun fulgte med imens at hun så rundt. hun stoppede op og så på ham. hun havde set toilettet. hun rakte han flasken og skyndte sig på toilettet. hun kom tilbage og så tog hun flasken og fulgte efter igen. hun kom til altanen og så rundt. "her er smukt. meget" hun holdte om flasken og så på vinen som hun holdte i armende. "hvordan smager vinen" spurgte hun og turde ikke helt at smage. hvad vis det var ulækkert.
|
|
|
Post by flint on Jun 14, 2011 17:51:21 GMT 2
hmme lidt af Mønte smag men nok lidt forstæk forsådan en for dig " sagde han lidt Drilsk og Blinket til hinden " jeg ville nok sige af du skal højst have to glas af det så du fuld "" kom det grine fra Flint han rejste sig stille og gik hen og to den stille for at åbne den " den er slet ikke stærk men vis du ville samge på varn så er du velkommen til det[/b] " et stille vamrt smil kom fra ham igen og han helte det op i to Glas det hadet ind til vider været en skøn aften men han håbet da den ville blive beder
|
|