Roia Shui
Sirene
L?ge i Im?ra. Datter: Engel, skoleelev.
|
Post by Roia Shui on May 30, 2011 21:52:40 GMT 2
Roia så på ham da han spurgte om at gå en tur. Roia smilte roligt og rystede lidt på hovedet. "det er jo ikke godt vis Hoshi ikke forstår hvad der står. hun er jo stadig ung... men det var et sødt tilbud... Men jeg ser hende ikke så meget så når jeg kan forlader jeg hende sjældent" sagde Roia roligt og smilte venligt til ham. han var da meget sød at han ville tilbyde sådan noget. men Roia så ikke Hoshi mere end nogen dage hver uge eller hver anden uge når hun var der. Da hjorten lagde hovedet mod hoshi farede hun væk og rystede. hun blev forskrækket da hun ikke kunne lig sådan et stort hoved bare komme ned ved hendes hoved. bogen log stadig ved hjorten og Hoshi anede ikke hvad hun skulle gøre.
|
|
|
Post by flint on May 30, 2011 22:02:46 GMT 2
Flint ryse på hoved ” din lille drille pin kan du så lade den smukke unge pige være i fred hun er ikke så vil med at få en hjort over hoved ” sage han naturlige vis på elver sprog men den ryste bar på hoved og bliv lidt fornærmet og begyndet at gå vis der ikke var noget at lave så gad den da ikke at være der ”hmme jeg kan se hvad de mener men vis de måske ville kan de være hos mig lidt der er tørt og så kan i også få noget mad der vis du håå altså ville ” sage han mens han rømdet stille og rolige i hovet han kunde ikke regtit sige noget tl det vis hun ikke ville han sukket stille mens han kikket lidt væk i flov hed men i stede for gik han hen for at samle bogen op ” her lille ven den må du få ” flint satte sig ned på huk og ville give bogen til pigen som virket meget glad for sin mor ”tja hun er heldig af have så en mor som dig ” sage han stille og husket til bage til den dag hvor hans forælder om kom lige siden hadet han passet sig selv ikke lavet noget som helst eller jo det hadet han jo
|
|
Roia Shui
Sirene
|
Post by Roia Shui on Jun 2, 2011 15:14:58 GMT 2
Roia så på Flint da han talte elvisk og grinte lidt. da han tilbød mad så Roia på Hoshi og trak på smile båndet. "Hoshi kan nok ikke. hun skal være hjemme hos hendes pleje far og spise. det lovede jeg ham."sagde Roia roligt og så på flint. "men jeg kan nok godt. jeg skal bare aflevere hende først" sagde hun roligt og så da Flint gik over til hoshi og gav hende hendes bog. Hoshi så på ham og tog hurtigt bogen ind til sig og så bange rundt. hun så på sin mor og løb hurtigt over til hende og krammede sig ind til hende. Roia smilte varmt til hoshi og tog hende op i sine arme. "jeg elsker også min lille søde Hoshi." sagde Roia roligt.
|
|
|
Post by flint on Jun 3, 2011 10:50:18 GMT 2
flint viste ikke helt hvad han skulde sige han kikket lidt ned han sukket stille og rolige hvad skulde han gøre eller sige lige nu hvad skulde han gøre " jeg har ønske med børn i lang tid " sagde flint mens han rødmet lidt han sukket stille og rolige mens blikket bliv sendt
han kunde godt lide dem men måske skulde han passe på med hvad han leget med for det med at lege med ilden var ikke særlige godt men flint sagde så ” jeg bor lige om bag den høje bakke der det er let af finde ud af det er lige hved en sø flint håbet lidt på at de kunde tag en bade tur sener på dagen vis det var hun ville flint smilet stille igen og viste ikke helt om han skulde gøre sig klar til at gå
men det gjorde han skam han vente sig stille om mens han tænke på hvordan en famile ville være at have det måtte være rat flint viste ikke helt hvordan han skulde bære sig ad med det her men det skulde vel nok gå det håbet han i var fald på at det gjorde flint begynte at gå hjem for at gøre klar til en Romatiske aften så han håbet på hun ville falde godt til
|
|
Roia Shui
Sirene
|
Post by Roia Shui on Jun 3, 2011 12:02:55 GMT 2
Roia så roligt på ham og krammede Hoshi med et smil. "Børn er også dejlige. bare det at se dem vokse op er vidunderligt." hun kyssede Hoshi på kinden og så på flint. da han så sagde hvor han boede og begyndte at gå satte Roia Hoshi ned så hun kunne samle sine bøger op så de selv kunen gå hjem til hendes plejefar. Roia havde ikke spist med nogen mand i lang tid da hun jo havde sit arbejde som betød meget for hende.
Hoshi var glad da hun kom hjem til sin pleje familie. og Roia begyndte at gå stille og roligt tilbage i skoven. hun havde ikke ændret tøj da det lidt var hendes bedste og eneste kjole. den smukke blå kjole. hun kom til bakken og begyndte at gå op af lige så stille. hun så på huset som flint åbenbart boede i og overvejde hvordan man det så ud inden i. hun elskede at forestille sig ting før hun opdagede dem.
|
|
|
Post by flint on Jun 3, 2011 12:18:10 GMT 2
Flint hadet dækket op i til dem bække to han hadet så ment også bet nogle af sine venner om at spille for dem mens de skulde spise flint kom ud til søen hvor han satte et lys ned på en åkande han sukket stille og rolige mens han så den flød af sted flint kunde ikke helt finde ud af hvad han skulde gøre af sig selv lige nu men han regnet med at det hele
Flint vente sig om da han syntes der var nogle som kikket på ham hvem kunde det mund være det kunde vel ikke være andre ind Roia selv stille kikket han op på den bakke som han hadet sagt hun skulde gå forbi et stille smil kom over hans læber da han så det var hinden flint begyndte at gå op mod hinden men stoppet hvad bjergets fod mens
|
|
Roia Shui
Sirene
|
Post by Roia Shui on Jun 5, 2011 12:08:43 GMT 2
Roia havde ikke set ham nede ved bakkens ende da hun stod i sine øjne tanker i det øjeblik. Roia var en rolig kvinde som var kærlig og venlig. hun hjælp alle som kom til skade da hun ikke ville ha at nogen skulle dø fra hende igen. hun begyndte at gå ned af bakken lige så stille. hun havde ikke set flint. Roia gled pludselig i en lille sten og faldt ned af bakken lige ned i flint vis han ikke rykkede sig. Roia var lidt uheldig. men hun var jo læge så hun kunne altid sige vis der var sket noget alvorligt.
|
|
|
Post by flint on Jun 5, 2011 21:33:42 GMT 2
Flint kunde se hun faldt og så ville han self hjælpe hinden med ikke at tage noget af faldet så han kom ind for and hinden men i det han fik hinden i armen velte han bag over og fik et minder chok men også et stille Grin men han stoppet stille op mens blikket var på Roia stille støj han hånden ned af hindens ryk ” er du oki ” flint kunde mærke hans hjerte banke den måde de lå på han vente på et svar fra hinde i håb om at hun måske var oki men skulde han tage chansen for at give hinde et kys nej det måtte vente lidt i nu
|
|
Roia Shui
Sirene
|
Post by Roia Shui on Jun 5, 2011 21:39:45 GMT 2
Roia mærkede at Flint tog imod hende da hun faldt og da han landte ned. hun mærkede hans hånd ned af sin ryg og en tåre gled ned af kind som hun hurtigt tørte væk. hun smilte lidt og så på ham med et venligt smil. "ja jeg er okey. Hvad med dig" hun rejste sig elegant op og tog fat i hans hånd for at hjælpe ham op. Hun var da glad for at der stadig var gentelmænd i leve. nogen som hjælp kvinder der de faldt.
|
|
|
Post by flint on Jun 5, 2011 21:48:52 GMT 2
Tjo jeg har det oki men min rug har vist set beder dage ” han to sig lidt til ryggen da han enlige var kommet op at stå igen hvad det ville tage mange dage flint forstod ikke hvorfor hun græd sådan men han syntes mere og mere om hinden og han var sikker på at aften i aften var noget som de ikke ville glemme stille og rolige lage han en hånd på hindens kind og gik tætter på mens han lage hoved tætter på hindens og smilte stille ” er du sikker på du har det godt ” flint ville ikke kunde tag vis der var sket hinde noget
|
|
Roia Shui
Sirene
|
Post by Roia Shui on Jun 5, 2011 22:17:32 GMT 2
Roia så at han tog sig til ryggen og kunne gætte at han havde fået et slag i ryggen. da han lagde sin hånd på hendes kind så hun på hans hånd og tog om den med sin hånd. hun trykkede den lidt og tog væk fra hendes kind og kyssede hans hånd. "jeg har det fint nok. det var bare en lille tåre.. en lille minde tåre" hun så på ham og sendte ham et roligt smil og så mod hans hånd. hun tog fat i hans hånd og hev ham mod hans hjem. "lad mig tjekke din ryg inde i huset før vi spiser... du kan ha fået et dumt slag i ryggen jeg lige vil tjekke" Roia var jo læge så hun kunne sikkert hjælpe.
|
|
|
Post by flint on Jun 5, 2011 22:30:53 GMT 2
Da flint bliv hevet kunde han ikke lade være med at grine lidt han kikket sig om Kræng mens blikket bliv vent mod Roia af alle piger skulde han falde for en som hinden men han kunde godt over leve med det for det så ud til hun også godt kunde lide ham et stille smil kom fra ham mens han kunde mærke de bløde læber på hans hånd der var mere i det ind det hun mente det kunde det gjord ikke så ondt mere det lange lyse hår bliv leget med af den vind som der var ” når har du så talvt med af se mit hus?” flint kunde ikke regtit finde ud af det lige for tiden nu var der kommet en sød kvinden ind i hans liv og han ville da også godt være mere vis hun altså ville
Flint forstod hinden ikke regtit det var jo kun på grund af faldet han hadet taget sig til ruggen ikke mere jo men da de kom men inden for var det som et stort Slort flint hadet et hus hvor der var træ små huse som stod som nor syd øst og vest mens et spir gik op han Kalte det for Kompas huset fordi det passet ind til flint måtte prøve at bide smerten lidt i ham men han kunde godt forstå hinde
|
|
Roia Shui
Sirene
|
Post by Roia Shui on Jun 5, 2011 22:54:12 GMT 2
Roia grinte da han sagde det med huslet. det var jo slet ikke det. men fordi hun ikek ville ha at han fik en ryg skade pga hende. hun så på ham og smilte varmt og kærligt. hun så på området og ventede til han ville føre hende an. for hun kendte jo ikke hans hjem det gjorde han. "vil du vise hjem til en sofa, bænk eller seng så jeg kan tilse dig ryg?"spurgte hun sødt og roligt.
|
|
|
Post by flint on Jun 5, 2011 23:02:50 GMT 2
Flint viste ikke helt hvad hun mente men jo han kunde godt vise sig sin seng ” jo det kan jeg da god ” flint viste ikke helt hvor han skulde gøre af sig selv men han to nu hinden stille i hånden og gik oven på alle øverste oppe af de mange Marmor trapper som var hele vejen op ” men jeg har slet ikke spurt om hvad du går rundt og laver når du ikke passer din datter? ” flint gik stille op igen og viste hinden hans seng det meste af det var lavet at crystaler og rajolerne var lavet af det sammen med mynster i der var bøger ” din datter er for rejsten en smuk kvinde lige som sin mor ” sagde han lidt chamerene til hinden men han kunde kun få et smil frem mens de stille nærmet sig hans sove værlse hvor han stille åbet op og en Hemel seng med vidt vit stof kom ned af og en lyse krone som der var små lilla lys på som lyste det op ” ja velkommen til mit hjem ” sagde han så
|
|
Roia Shui
Sirene
|
Post by Roia Shui on Jun 5, 2011 23:19:18 GMT 2
da han førte hende op af til hans sove værelse så hun bare på ham. hun så rundt og synes dette hjem var alt for overdådigt. hun ville ihvert fald ikke bo her. "jeg er læge. jeg har nogen gange Hoshi med på arbejde men det er nok ved lukketid. eller samler jeg også urter til læge medicin" sagde hun roligt og fulgte med ham da han sagde hendes datter var en smuk kvinde lagde Roia hovedet på skrå og så på ham. "hun er alsår kun et barn. hun er ikke en kvinde." da de kom til hans soveværelse var hun ikke helt imponeret da mange havde sådan en sang og hun var jo mere til det enkle og traditionelle. hun hev ham over i hans seng og lagde han ned på maven så hun kunne mærke hans ryg efter hans fald.
|
|