|
Post by Jenna on Apr 25, 2011 14:30:25 GMT 2
Jenna stod med Tammy ved sin side og slappede af mens de så på markerne. Imera stod godt i det i forhold til Nychta og var sku også pænere generalt, før i tiden ville hun havde fået sin udøde hær til at løbe marken flad men for tiden gad hun ikke den slags. ikke kun pga hendes venskab med en Mizu men sådan var det bare endt med at hun var på det sidste og hun tænkte ikke rigtig på det mange grunde. måske fordi hun stødt nærmede sig døden med sin høje alder måske noget helt andet men senil var hun ikke ved at blive
|
|
Den Ældste
Mizu
Den ?ldste Mizu - Personlig tjener for prinsen af Im?ra.
|
Post by Den Ældste on Apr 25, 2011 14:40:07 GMT 2
markende var smukke men en tyk tåge begyndte at komme over tågen. Den ældste kom ind på markerne og da der ikke var vand måtte tågen hjælpe hende. hun kom igennem tågenmed dyre lavede af vand løbe mellem hendes føder. hun gjorder det fordi at hun kedede sig og elskede at lege. en vandyr som lignede en mink løb langt og kom over ved Tammy og stoppede op. den begyndte at løbe rundt om hendes ben og løb tilbage til den ældste. hun havde sat sig på hug ved en vand kat. hun havde ikke nogen forklædning på idag da hun ikke havde skulle arbejde men havde fri. hun tænkt på jenna og tammy. utroligt at hun blev venner med dem.
|
|
|
Post by Jenna on Apr 25, 2011 15:30:42 GMT 2
Tammy så vand dyret og fulgte det med øjnene stille og roligt indtil det forsvandt af syne igen og hun begyndte at følge efter i retning af det mens Jenna bare smilede ad sin udøde datters legeri, hun havde ikke selv set vand dyret men hun havde nok ikke været bange alligevel. Tammy fandt Den Ældste og stoppede lidt op inden hun sikrede sig at hun var set og nejede til hende
|
|
Den Ældste
Mizu
|
Post by Den Ældste on Apr 25, 2011 15:34:30 GMT 2
Minken hoppede op på Den ældstes skuldre og pegede mod Tammy. Den ældste så på minken og så på Tammy. hun smilte varmt og trykkede vand katten på snuden og det plaskede ud på græsset. hun rejste sig med minken på sin skuldre og gik over til tammy og smilte venligt. "hej Tammy. er i nu ude på afslapnings tur igen?" den Ældstes varme smil var ikke til at tage fejl af. hun havde intet imod Tammy eller jenna. hun kunne tilgengæld lig dem jo. hun ønskede at lærer dem bedre at kende.
|
|
|
Post by Jenna on Apr 25, 2011 15:42:32 GMT 2
Tammy nikkede som hun rettede sig op og svarede "ja, moder er ikke istand til at se os her, vil de med over til hende?" med et glad smil, tydeligt glad for at se den ældste igen allerede på den næste tur ind i Nychta bare sådan uden videre. Jenna stod bare og kiggede ud over marken uden at se spor af sin datter lige nu
|
|
Den Ældste
Mizu
|
Post by Den Ældste on Apr 25, 2011 15:57:54 GMT 2
Den ældste smilte da hun nævnede sin mor og hun nikkede. "jo lad os det." hun rakte sin hånd til tammy for at følge med hende. hun havde savnet jenna og tammy. de havde ikke set hende som den ældste men set hende som en almindelig. og det var hun rigtig glad for at nogen gad gøre. hun smilte varmt til tammy og ønskede at kunne snakke meget mere med dem.
|
|
|
Post by Jenna on Apr 25, 2011 18:00:02 GMT 2
Tammy tog den hånd der blev tilbudt hende og ledte Den Ældste afsted tilbage hvor hun var kommet fra og havde forladt Jenna, snart kunne de begge se hende stå der for sig selv. da de kom nærmere smilede hun bare varmt til sin datter og deres nyeste ven "rart at se dig igen Ileyah" Den Ældste havde jo sagt hun kunne kalde hende som hun havde lyst så det gjorde hun da også og det tilmed det samme som en kær gammel og for længst død veninde hun havde gjort så mange sjove ting med
|
|
Den Ældste
Mizu
|
Post by Den Ældste on Apr 25, 2011 18:43:07 GMT 2
Den ældste havde intet imod at hun blev kaldt det. det var jo et smukt navn. hun smilede varmt og gik over til jenna sammen med tammy. " og det er da også rart at se jer igen" Den ældste smilede til Tammy som hun langsomt slap hendes hånd. hun gik over til Jenna og smilede varmt. det var rart at se jenna igen. hun havde jo haft en god virkning på Den ældste. en der ville se hende som en lige kvinde.
|
|
|
Post by Jenna on Apr 25, 2011 19:14:10 GMT 2
Jenna smilede bare til sin datter og sin ven som de kom helt hen til hende og Tammy ikke fik lov til at holde Den Ældste i hånden længere "tak" som hun pillede lidt ved vedhænget på en kæde hun havde om halsen og Tammy's hår var i en fin hestehale med krystal spændet hun havde fået, Jenna fjernede sin hånd fra vedhænget af krystal der forestillede et kobra hovede "og igen, tak for gaverne" sagde hun stadig smilende. det var svært at finde på noget hun kunne give igen og det var ikke lykkedes endnu desværre
|
|
Den Ældste
Mizu
|
Post by Den Ældste on Apr 25, 2011 19:27:19 GMT 2
Den ældste grinte og smilte varmt til hende. "det er godt i kan lig det." hun gik over til Jenna og smilte. "jeg har savnet jer begge. jeg har hele tiden gerne ville vide noget mere om jer" hun smilte og så på tammy med et smukt lys i sine øjne. hun synes hestehalen var rigtig smuk til Tammy. Den ældste arvede sig over hun aldrig havde fået en datter selv som hun kunne forkæle eller give sine øjeblikke med. rede håret op og købe smukke kjoler til.
|
|
|
Post by Jenna on Apr 25, 2011 19:34:56 GMT 2
Jenna smilede varmt som hun svarede "fint med mig, så kan vi også finde ud af mere om hinanden jo" mens Tammy gik hen og gav Den Ældste et kram som hun tydeligt ikke havde tænkt sig at slippe lige med det første hvilket Jenna grinede lidt over "og Tammy er tydeligt glad for dig også" lød det fra hende som hun smilede sødt til sin ven og sin datter der skamløst klamrede sig til hende lige nu
|
|
Den Ældste
Mizu
|
Post by Den Ældste on Apr 25, 2011 19:53:13 GMT 2
Den ældste lagde armende om Tammy også og smilte varmt hun så mod jenna og nikkede. "jeg vil meget gerne vide mere om jer. som hvordan i slapper af. hvordan jeres hverdag er og alt sådan noget." vis det var rigtigt så ønskede hun faktisk at vide ALT om jenna og tammy. hun kunne lig dem. de første nogen sinde. hun havde aldrig set nogen som hun så jenna og tammy som. venlige og hjalpsomme.
|
|
|
Post by Jenna on Apr 25, 2011 20:06:27 GMT 2
Jenna smilede som hun begyndte at forklare "altså, for at starte et sted så slapper mig og Tammy af bare ved at sætte os et sted og lytte til omgivelserne eller smutte en tur herover. vi kan finde på at lave ballade ved at tage broen ja. eller tage gennem bjergene eller endda bygge vores egen fra mine udøde undersåtter, vores hverdage går med at gøre vores yderste for ikke at kede os så vi søger tit ting at lave og selvfølgelig holde øje med min elev og hvordan det går hendes træning" det var kun en smule af spørgsmålene besvaret og resten skulle nok komme også
|
|
Den Ældste
Mizu
|
Post by Den Ældste on Apr 25, 2011 20:22:14 GMT 2
Den ældste grinte over at hun sagde alt det på en gang. Den ældste nussede Tammy som stadig holdte om hende og hun bar kun glad for nogen kunne lig hende. "ja. jeg pleger at lege med vandet vis jeg vil slappe af" sagde hun og sendte vand minken over til Jenna. "og min hverdag gør med at holde øje med mizuer over hele landet og hjælpe dem og med at passe mit job" fortalte Den ældste roligt.
|
|
|
Post by Jenna on Apr 25, 2011 20:43:19 GMT 2
Jenna smilede som hun tog det søde vand kræ op i sine arme "tænkte jeg egentlig nok du ville sige, din race står dig nært dit hjerte. det ret sødt egenligt" sagde hun mens hun nussede vand minken med en finger "og din evne er så veltrænet og nuttet, ulig min egen, det mest utrolige jeg har gjort er at holde min egen datter fra døden, Tammy vokser ikke og rådner ikke mens hun stadig er sig selv" fortalte hun stille usikker på hvordan Den Ældste ville tage den information
|
|