Den Ældste
Mizu
Den ?ldste Mizu - Personlig tjener for prinsen af Im?ra.
|
Post by Den Ældste on Apr 25, 2011 21:00:13 GMT 2
Den ældste så hvordan hun talte om Den ældste og om Tammy. hun så ned på tamme og krammede hende bare mere. "hun er stadig et vidunderligt barn Jenna om hun er død eller ej... jeg er jo selv død. men i kan bare ikek styre os." hun så hvordan hun nussede minken og nikkede til minken som pludselig blev til det som jenna ville kunne lave. et skellet mink i vand udgave.
|
|
|
Post by Jenna on Apr 25, 2011 21:13:45 GMT 2
Jenna smilede og sagde "det ved jeg, Tammy er min stolthed og glæde" hun nussede vand minken som nu lignede et skelet "nuttet" sagde hun bare som hun gik hen til de to og gav Den Ældste et kys på kinden som tak "ved ikke hvordan jeg ellers skal sige tak for alle de søde ting du gør for mig og Tammy" tilføjede hun med de grå kinder ganske tæt på en perfekt sort og et genert smil
|
|
Den Ældste
Mizu
|
Post by Den Ældste on Apr 25, 2011 21:22:10 GMT 2
Den ældste smilte varmt da hun blev kysset op kinden. skelent vandminken kravlede op på jennas skuldre og videre ned på tammys hoved til tilsidst at hoppe ned på Den ældstes føder. Den ældste kyssede Tammes hovedbund og smilte. hun var glad for dem. "men du har ret. min race har jeg dybt i mit hjerte. jeg elsker alle mine mizuer og ønsker ikke de kommer ud for noget."
|
|
|
Post by Jenna on Apr 25, 2011 21:45:54 GMT 2
Jenna smilede varmt til Den Ældste som hun sagde "alle har et eller andet kært, mange ved ikke hvad det er før de mister det, jeg mistede næsten Tammy og er glad for jeg fik udført min tiltænkte magi ordentligt" ellers havde hendes datter næppe været selvstændig eller tænkende så det var gået rigtig godt jo og hun havde ikke gjort det for nogen anden overhovedet
|
|
Den Ældste
Mizu
|
Post by Den Ældste on Apr 25, 2011 21:57:16 GMT 2
Den ældste smilte varmt til jenna og så på tammy med kære øjne. "men det har du også gjort godt jenna. Tammy du er da også smuk" Den ældste var jo selv død men en rave som jenna's ville aldrig kunne kontrolere dem da de var vandets tjenere. men vis tammy var død ville det sige at mizuer ikke ville kunne styre hendes blod?
|
|
|
Post by Jenna on Apr 25, 2011 22:18:08 GMT 2
Jenna smilede kærligt til dem begge siden Tammy stadig holdte om Den Ældste men sagde ikke mere som Tammy kiggede genert væk, ingen rødmen men hun virkede ikke kold ved berøring som sådan den lille pige var bare genert over at blive kaldt smuk. de fleste så jo ikke engang forbi den 14 årige krop eller hendes udseende generalt så at blive kaldt smuk var nyt for folk syntes normalt hun var klam, endnu mere når de andt ud af hun var udød
|
|
Den Ældste
Mizu
|
Post by Den Ældste on Apr 25, 2011 22:25:41 GMT 2
Den ældste smilte til tammy da hun så det geerte trak. Den ældste grinte bare over det og synes det var kært. hun så på jenna med misundelige øjne. nok så Den ældste mere normal ud end jenna. men jenna havde familie noget Den ældste kun havde af søstre men børn ville hun aldrig få. noget der arvede hende lidt faktisk. hun elskede børn. de var skønne. fulde af liv og lyst. Den ældste ønskede faktisk at få et selv. men sex og kærlighed var ikke lige hende.
|
|
|
Post by Jenna on Apr 25, 2011 22:37:41 GMT 2
Jenna gik over til dem begge og krammede dem ind til sig, hun kunne lide Den Ældste der så hende som en kvinde og ven, ikke som en necromancer med et ukendt antal levende døde under sin magt. det var en rar afveksling og Tammy var også glad for at blive set som mere end en lille pige "ej at forglemme... Tammy er omkring de tusinde, tro mig når jeg siger vi har et helvede med lagkagen når vi laver en" sagde Jenna med et grin. de vedholdt da den tradition selvom hun og Tammy var så gamle nu
|
|
Den Ældste
Mizu
|
Post by Den Ældste on Apr 25, 2011 22:42:08 GMT 2
Den ældste holdte om jenna også og så ned på Tammes smukke hår. "ja så er det da godt i ikke skal lave kage til mig. så skulle i bruge flere penge på lys end på kagen" Den ældste havde slet ikke sagt sin alder. nok mest fordi at hun var så gammel som hun var. hun smilte glad til jenna og så på jenna hår. det var lige så smukt som tammys. de var heldige med den farve.
|
|
|
Post by Jenna on Apr 25, 2011 23:24:13 GMT 2
Jenna grinede over det og sagde "arh, er det så mange kan vi jo bruge de udøde i min magt som lys" for sjov, hun kunne skam finde på det men ikke hvis Den Ældste ikke ville have det jo. men morskaben i at troppe op med det antal udøde der svarede til hendes alder på hendes fødsels dag hvor de så havde kæmpe lys på kraniet
|
|
Den Ældste
Mizu
|
Post by Den Ældste on Apr 25, 2011 23:28:26 GMT 2
Den ældste smilte roligt og så varmt på jenna og smilte til hende. " så skulle i ha flere døde end der er på kirkegården." ja den ældste var virkelig gammel men smuk var hun stadig og kun glad for man ikke så de rynker hun sikkert ville ha haft vis hun havde været et menneske. Jenna og tammy var søde og betænktsomme. hvilket kun glædede hende.
|
|
|
Post by Jenna on Apr 25, 2011 23:57:08 GMT 2
Jenna grinede mildt og sagde "vi holder os da temmelig godt af vores alder så, utroligt bejlere ikke står og banker på vores døre for at blive gift med os" med et drillende smil som de alle tre stadig krammede hinanden. det en joke og det håbede Jenna var tydeligt nok. ellers måtte hun jo undskylde med mindre Den Ældste da syntes om sådan et compliment som det at hun holdte sig rigtig godt selvom deres racer jo nok havde noget med det at gøre
|
|
Den Ældste
Mizu
|
Post by Den Ældste on May 8, 2011 12:33:52 GMT 2
Den ældste så på hende og slap langsomt krammet og stadig med hovedet mod dem vendte hun øjnene op af det det hvide blev mere synligt. hendes tåge var svag og krammet var jo med til at tage vandet fra hendes krop det samme med krams varme. hun fik tågen til at blive tyggere og langsomt kunne man se vandet danne sig som små sveddråber kunne det ligne på hendes krop. et lettet smil gled over hendes ansigt. hun så på dem igen og smilte. hun vidste det var svært at se en som hende så gammel men hun kendte jo sin egen alder og det var nok også bedst. "Bejlere kommer og går, men venner bliver for evigt" hun sendte dem begge et smil og log igen tågen dæmpe sig så de ikek ville blive kvalt i fugtig luft.
|
|
|
Post by Jenna on May 9, 2011 14:37:27 GMT 2
Jenna smilede roligt, både hende og Tammy lod sig ikke mærke af tågen der blev tykkere og Jenna's blik hvilede da også på dug dråberne på Den Ældstes fine hals og kraveben længere end nødvendigt inden hun fik taget sig sammen til at tage blikket væk og i stedet tage sin datter ind i et blidt kram uden egentlig grund til det lige nu andet end at hun bare havde lyst. dertil sendte hun skam også et glad smil til sin veninde "sandt nok, desvære gør kærlighed gerne det samme som bejlere nogen gange"
|
|
Den Ældste
Mizu
|
Post by Den Ældste on Jun 15, 2011 16:29:23 GMT 2
//out.
|
|