Gren Shade
Varulv
Varulvenes leder. Direkte efterkommer af varulven Skygge.
Dreams have only one owner at a time. That's why dreamers are lonely.
|
Post by Gren Shade on Jan 19, 2011 0:44:58 GMT 2
Hele dagen imorgen kommer jeg nok ikke på, da jeg får lidt sent fri fra skole, men med det samme jeg kommer hjem skal jeg havde bagt noget kage, og jeg får to venner på besøg samme dag, hvor der er overnatning, så jeg skal også lave aftensmad og der bliver holdt en lille filmaften, og jeg syntes ikke at jeg kan være bekendt at sidde og tråde med jer, mens jeg skal sidde og hygge mig med dem.. (:
Dette fravær gælder: Gren Shade Merenwen Everlove Noctis Késina Ventus Raines Så det er ikke særlig mange personer der er tale om.. Men jeg vil savne jer, og håber også I vil savne mig hele dagen imorgen ^^
Men også torsdag kommer jeg først sent på, fredag kommer jeg nok overhovedet ikke på og det samme med lørdag, og søndag kommer jeg nok først på igen efter 16, så mit fravær bliver ret stort de næste 4-5 dage ):
|
|
Gren Shade
Varulv
|
Post by Gren Shade on Jan 24, 2011 20:31:11 GMT 2
Så er der lige en sørgelig nyhed herfra.. Min bærbar skal til reperation, og jeg får nok først sat den til reperation her imorgen, og derfra går der nok et par uger inden den er blevet reperaet, og i den tidsperiode kan jeg ikke komme på :/ Det er lidt irriterende, fordi da jeg tog hjemmefra her idag, var der intet galt med den, men lige pludselig bliver den ved med at vise blue screen of death, hver gang jeg starter den, også genstarter den, så jeg kan ikke komme på... ): Såå, men jeg kan sjældent komme på, når jeg en gang imellem har en computer/bærbar jeg kan låne, men jeg vil ikke love noget..
|
|
Gren Shade
Varulv
|
Post by Gren Shade on Feb 3, 2011 21:56:24 GMT 2
Jeg er nok ikke så meget her den 17 og 19 februar ^^ Jeg er til fest den 17, og den 19 er jeg i Det Nye Teater og skal se Wicked I den her weekend er jeg nok heller ikk så meget på, fordi jeg skal på arbejde om lørdagen fra 9.00 til 16.00, og der henter min farmor mig, og hun har ikke net, så kan ikke komme på her. Og søndag er jeg på arbejde fra 9.45 til 17.15 så er nok først herpå om søndagen ved 19 tiden.
|
|
|
Post by Noctis Késina on Feb 28, 2011 12:01:12 GMT 2
Så er der fravær fra mig igen xD
Dette gælder: Gren Shade Noctis Késina Merenwen Everlove
Uge 9: og det bliver nok hele ugen, da jeg har projektuge, og da det er en 9. klasses projektuge bliver det ret seriøst og jeg skal være hos en veninde, som jeg laver projektet med, hele ugen og lørdag, søndag skal jeg på arbejde så jeg ved ikke helt hvor meget jeg orker efter mit arbejde xD
Tirsdag 8. marts: Er der status på mit arbejde, det er fra 16-22 så det bliver en laaaang dag, så der kommer jeg nok heller ikke på..
|
|
|
Post by Noctis Késina on Apr 27, 2011 21:14:13 GMT 2
Åh åh, nu er der fravær fra mig igen... xD
Ehm men det gælder nok kun lige lørdag, men det er kun et MÅSKE, idet det er min fars fødselsdag, og ved faktisk ikke om han holder noget xD
Og så er der søndag, der er jeg så "heldig" at have fået en vagt på mit arbejde.. I noget jeg mener er 6 timer, så lige der er jeg ikke på.. Og på fredag kommer jeg også lidt sent på, arbejde igen.. Dumme arbejde xD
Men det var bare lige noget jeg lige hurtigt vil skrive til jer xD
|
|
|
Post by Noctis Késina on May 11, 2011 18:28:51 GMT 2
Jeg undskylder meget for mit langtidsfravær, og uden rigtig at sige noget.. Men lige pludselig var alt uoverskueligt, på grund af eksamerne, arbejde og familieproblemer :/ Men jeg har fravær igen imorgen (torsdag) idet jeg skal til Tyskland med min far.. Men jeg tør ikke love hvor meget jeg kommer på det næste stykke tid, da min kreativitet er ret faldende for tiden, fordi det eneste min hjerne kan koncentrere sig om for tiden, er at forberede sig til de mundtlige eksamer.. Dumme hjerne -.-' Men jeg vil prøve at komme så meget på som muligt
|
|
Ventus Raines
Animagus
L?ve, stald dreng i Im?ra.
Don't pray when it rains if you don't pray when the sun shines.
|
Post by Ventus Raines on Jun 14, 2011 19:17:20 GMT 2
Dette fravær gælder: Gren Shade Noctis Késina Merenwen Everlove Ventus Raines Waay, I'm back Og jeg vil sige, grundet mit fravær er jeg ikke særlig undskyldende, da jeg selv syntes at grunden var lovlig, som var forberedelse til eksamerne, og idet mine resultater har været fremragende, syntes jeg det er meget undskyldt xD Men jeg har dog en lidt sørgelig meddelse, som jeg nok syntes vi skal tage nu... Og det er efter denne sommeferie, der tager jeg på efterskole.. Så det bliver kun i weekenderne jeg kan komme på, og det er endda først der i starten af september... Så det bliver ikke så meget til mig der.. ): Og i sommerferien får jeg også travlt: 4-19 juli kan jeg ikke komme på.. Jeg skal til Vig festival . Derefter skal jeg på en fem dages tur til Jylland, og derefter skal jeg til en 70 års fødselsdag.. Der er også en indtil videre ukendt dato, hvor jeg ikke kan komme på, hvor jeg endnu en gang skal til Jylland (Sådan er det når forældrene er skilt).. Og så er der alle de dage jeg skal på arbejde, men der kan jeg sikkert godt komme på bagefter, det afhænger af hvor træt jeg er ^^
|
|
|
Post by Noctis Késina on Jun 16, 2011 21:24:32 GMT 2
oh oh I just remembered xD Onsdag 22 Juni: Kan jeg ikke komme på ^^ Der er TRANSLOKATION!!! Og jeg glæder mig rigtig meget til det.... n_n men vi skal være på min skole kl 19 og hvornår det slutter har jeg ingen anelse om O.o Men jeg kommer nok heller ikke på før, da jeg da gerne ville være bare lidt køn til min egen translokation, så den tid før det starter skal jeg bruge på mig selv!! xD Men det er kun lige den ene aften, så håber ikke I kommer til at savne mig alt for meget
|
|
Gren Shade
Varulv
|
Post by Gren Shade on Jul 26, 2011 20:39:53 GMT 2
Må egentlig skrive det mens jeg husker det!! xD Fra den 31 juli til den 9 august kan jeg ikk komme på :/ fra den 31 juli til den 3 august er jeg på Fyn!! Den 4 august skal jeg med min bøsseven og lesbiskeven ud og spise SUSHI!! Også tage jeg hjem til min bøsseven og overnatter der Den 5 august skal jeg til... Hold på hat og briller.. GENKI!!! I'm so exited(?)!! 6 august arbejde.... Perhaps.. Det er ikke helt sikkert endnu, idet der lidt tvivl om jeg overhovedet har vagt den dag xS 7 august fødselsdag 8 august arbejde 13 august (mens jeg husker det xD ) fødselsdag igen xD Og den sørgelige nyhed... ): Jeg kommer ikke på den 19 august til ? Skal nemlig på arbejde den 20 august, og min efterskole starter den 21 august og skal også have pakket inden da.. Jeg kommer i hvert fald først på en gang i september, a very sad thing ;'( Men jeg vil prøve at komme på alligevel xD Håber jeg kan tråde via min iPhone We'll see ^^ Men det var egentlig bare lige det jeg vil sige!
|
|