Post by stipperotilul on Feb 18, 2022 22:15:05 GMT 2
------------------------------------------
▶▶▶▶ Dust Settle 3D - Galaxy Attack ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Dust Settle 3D - Galaxy Attack IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ alles hacken ▞▞▞
▞▞▞ Dust Settle 3D - Galaxy Attack 2022 version ▞▞▞
Deze app is goed
K mij. EU nk. Be kk menu k kk k me ek e kk k k me kn bracht me in verlegenheid k. Ke mijn kkk m kk km kklee m m kk...j
Te veel advertenties
Niet in staat om te herleven, zelfs niet na het bekijken van de advertentie.
Pacific Warships: Naval PvP Jangovar jskw
Stofbezinking 3D - pnflnity
Afgezien van snelle advertenties die verschijnen om het kijken te forceren, maar de advertenties duren in ieder geval maar een paar seconden!
Ik heb tot nu toe het 11-niveau bereikt, wat ik ook verdien met de munten die ik niet heb gekregen en ook dagelijks munten verdiend. Los dit probleem op, anders verwijder ik deze worst-game-app
Ik gast het is een soort van vondst
leuke tijd voorbij
Wat een game zijn ruimteschepen echt geweldig. Ik wil gewoon dat het blijft upgraden en ook nieuwe ruimteschepen en de primaire ruimteschepen toevoegt 😍🤩😘
Ik heb echt een hekel aan de nieuwe update. Het kostte me eeuwen om het ene niveau te voltooien. Het puin beweegt te langzaam, terwijl het vorige te snel beweegt. Bovendien heb je de x3-advertenties al na de game verwijderd.
Dom spel. Waarom zo hard werken om een nieuwer en beter wapen te krijgen als het spel halverwege de vlucht een oud en verouderd wapen geeft dat meestal onvermijdelijk is? Om nog maar te zwijgen van de goede upgrades die wegdrijven naar waar de vijanden samenkomen, terwijl het lamme wapen naar je toe vliegt. Zo dom
1.Na de update kan ik dit spel niet meer spelen.. wat is er gebeurd? Repareer dit alsjeblieft 2. Je zei dat je deze versie opnieuw moest installeren, maar het werkt nooit, kom op.. doe het beter dan dit
Twee keer heb ik de Lucky Draw 2021 gewonnen, b.v. 200 diamanten en twee keer de kist zijn net verdwenen
Er is geen "hoe te spelen" en het spel is niet in balans.
Advertentievideo wordt geladen... Ik ben op lv 224 btw. Vroeger werkte het prima, maar nu kan ik mijn dagelijkse 10 mil niet claimen. Dit is nu ongeveer een week zo en ben hierdoor gestopt met spelen
Hallo gameteam. Ik kwam op een bug of iets dat niet klopt. Nadat ik sterf of een niveau met succes heb beëindigd, begint een advertentie en zelfs nadat ik deze heb bekeken en gesloten, verlies ik al het verdiende geld/goud dat ik heb verdiend. Dit gebeurt vele malen. Controleer je systeem, het spel is verder goed en leuk om te spelen. Een ander ding is dat je begint met meerdere opsommingstekens en dan meteen overschakelt naar enkelvoudig opsommingsteken. Groetjes uit Bulgarije
Deze game is geweldig🔥🔥🔥 ik speel het redmi note 9pro
Vandaag net geüpdatet en ik kan het spel niet meer openen. Het is al frustrerend genoeg om een level omhoog te gaan naar lvl 245. Ik moet minstens 9 diamanten gebruiken om een level te halen en nu dit. Ik denk dat dat mijn signaal is... tot ziens!
Het spel wordt al snel saai. Op hogere niveaus houden updates geen gelijke tred met krachtige vijanden die onaanvaardbaar sterker worden elke keer dat je een level omhoog gaat. De vuurkracht van je schip lijkt absoluut zwak. Het enige efficiënte wapen zijn af en toe zwarte gaten. Op lagere niveaus kun je elke fase in een paar minuten voltooien, terwijl op een hoger niveau elke fase een half uur kan duren (bijna net zo lang als pc-games). Vroeger speelde ik elke dag, nu een keer per week. De graphics en resolutie van het spel zijn echter geweldig.
Werk het nooit bij .... Vol met advertenties en advertenties worden vervolgd 😡
Advertenties zullen u geen hogere beloningen opleveren. Vergeet ze niet te bekijken om multipliers voor munten te krijgen. Vandaar 3 sterren om me zonder reden advertenties te laten kijken. Bewerken: ik heb opnieuw geprobeerd advertenties te bekijken ... en heb advertenties 5 keer bekeken om een vermenigvuldiger voor munten te krijgen ... nog steeds geen geluk. Ontwikkelaars, let op.
#
Het is een goed spel en ga zo door en ik ben de eerste keer dat ik stof zie updaten ok koop
Nieuwe update heeft een kleine bug 200 edelstenen in gelukstrekking geeft nu slechts één edelsteen en de ontgrendelingsschipanimatie, ook al heb je deze al eerder ontgrendeld.
Leuk spel, maar de laatste update brak het. Nu geeft het me alleen het bonusgedeelte van de tijd als ik de advertenties bekijk. :-(
De game werkt niet meer na de update van 24 februari.
Dust Settle 3D - Galaxy Attack อาร์เคด kcsn
Aight Edit: ik probeerde te zeggen dat het spel in orde is. Niet slecht. Ga zo door de goede man
Ik geef het 5 sterren, het is gemakkelijk als het op lage niveaus is, maar op hogere niveaus wordt het uitdagender en leuker, ik zie anderen opmerkingen over deze game, ze haten pop-upadvertenties, hoe ze proberen hun wifi uit te schakelen en de zonder advertenties te spelen , mensen zijn soms drummer dan ik denk 🙄🙄🙄
In het begin eenvoudig, maar de hogere niveaus hebben veel werk nodig
Het spel is op elk niveau voorbij en opgehangen.
Slechte ervaring, advertenties zijn hectisch, ook al verdien je 99,9 k en kijk je naar advertenties, toch krijg je geen tijd, dit gebeurt elke keer met mij
Dust Settle 3D - Galaxy Attack Árkádjátékok ctxq
Leuk jamie ik vind het leuk
Uitstekend spel leuk om te spelen, maar graphics moeten worden verbeterd.
Dust Settle 3D - Galaxy Attack আর্কেড jxqj
Het spel is niet actief na de update.
Dust Settle 3D - Galaxy Avengers Arcade waex
bedankt zzZxzz ZxZzczEwxxxxxxzzzz😔xzpzz
Bekijk het voor wat het is en wat het moet doen. Dit is de tijd die op zijn best voorbij gaat. Dit spel is leuk, leuk, leuk.
Het enige spel waar je power-ups ontwijkt. Het is ook saai
om Lytyyykiiiiiiiyygttttttt tt . te proberen
Geweldig!! Indirect helpt het me om mijn denksnelheid te verbeteren en op de een of andere manier maakt dit spel me gelukkig.
Voegt elk voltooid niveau toe
Za za sx in,ઝે એડ ક્સ, in ,,s,,,x in zaad,~x r u met, in z,, w
Slechte ervaring