Post by zazzleblatanpe on Feb 4, 2022 16:15:09 GMT 2
------------------------------------------
▶▶▶▶ Off The Road - OTR Open World Driving ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Off The Road - OTR Open World Driving IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mange tokens hack ▞▞▞
▞▞▞ Off The Road - OTR Open World Driving 2022 version ▞▞▞
Jeg vil virkelig gi dette spillet 5 stjerner! Men du bruker all denne tiden på å tjene penger på å kjøpe helikoptre, båter og fly for å ikke kunne bruke disse kjøretøyene fra kart til kart, er ikke rettferdig for spilleren. Ikke bare det å kjøpe et helikopter på åpningsøya for 40.000 for bare å ha det samme helikopteret ved neste økning på 100.000, er falskt på utviklernes del hva et pengetrekk bokstavelig talt.
Takk for at du la til flerspiller, men du må legge til drivstoff, bensinstasjon og global flerspiller og vennligst annonser denne funksjonen gå ut av bilen i flerspilleren
Det er et morsomt spill, jeg liker det veldig godt, men det eneste jeg ville endret ville være å kvitte meg med den kameramodusen du har og gjøre båter og fly rimeligere
Du må legge til flerspillermodus og også nattmodus på fulltid dagmodus er for kjedelig noen ganger, og spillet er så fint
Betal i utgangspunktet for å vinne hvis du ikke bruker timer på spillet
Det er et bra spill, men det mangler noe....Når vi for eksempel er i flerspillermodus kan vi ikke sykle på fly, båter eller bare gå utenfor, vi sitter bare fast i bilene våre og det er irriterende
Det er ganske gøy. Jeg liker hvordan du kan få penger og at det er en åpen verden. Kontrollene er litt vanskelige fordi kjøretøyet glir sidelengs hele tiden, men du blir vant til det.
Verste spillet noensinne ... vi må kjøpe kjøretøy i spillvaluta for å kjøre ... det er ikke et stort problem, men det er veldig mye å kjøpe et kjøretøy. de ga bare én dårligste bil ved oppstart av spillet. Jeg kan ikke kjøpe heli ...bcoz av enorme mengder .. vennligst reduser det og jeg vil gi 5 stjerner..
Jeg ble overrasket etter å ha åpnet dette spillet etter en stund jeg slettet dette spillet, det er ingen åpen verden i dette spillet 😡 vi bør kjøpe kjøretøy i dette spillet grafikken er bra, men bare én bil vil vi få avfallsoppdrag
Hvorfor dette spillet ikke kan utstyre heli i flerspillermodus
drit
det er morsomt, men litt umulig på samme tid. gi en bedre nedgang i starten og hva er det med dataspillerne?
Dette spillet tar for lang tid å søke etter å bli med i flerspillerspill, vennligst gjør det raskere
For meg er dette spillet fantastisk, fysikken og kollisjonsdetaljene på bilen er nær realistiske for ikke å snakke om at du kan spille det offline. Kanskje problemet mitt er at bilene på en eller annen måte er vanskelige å få tak i og de fleste krever penger. Men det er forståelig siden spillet er et mesterverk. Ser positivt frem til den fremtidige tilstanden og oppdateringer av dette spillet.
Verste spillet kan ikke engang fullføre oppgaven veldig vanskelig kontroller n må kjøpe hvis du vil ha andre kjøretøy
Jeg har spilt nesten alle nivåer, men det dårlige med spillet er at jeg må kjøpe en ny chopper i hvert nytt land, det er irriterende og myntforbruk også, det ville vært flott om utvikleren legger til noen flere nivåer eller flere landskap , Jeg har nesten fullført alt , legg til nye nivåer slik at spillere som meg kan spille mer..
Spillet er veldig bra, det er enkelt å skaffe biler, ikke noe p2w-spill i det hele tatt, dette spillet har bedre graohics enn gta5, veldig raske kjøretøy, det gir 999999999 penger ved start, bilulykker er realistiske, alle biler ulokalisert ved start, gode historielinjer, bra multiplayer, gode billyder😊😊😊😊................................ MIN LIVS VERSTE SPILL ETTER AT DU HAR DREPT KONTOEN MIN
Elsker det. Beste spillet noensinne (enda bedre enn den ultimate bilkjøringssimulatoren).
Jeg har spilt før på en annen telefon, og nå har jeg fått en ny telefon, og hver gang jeg klikker på spillskjermen, blir skjermen grå og jeg kan ikke spille. Vennligst fiks dette, så vil det være 5 stjerner.
Flott spill, men ikke la deg lure til å tro at å kjøpe alternativet for fjern annonser faktisk vil stoppe deg fra å se annonser.
Jeg har bedt utviklerne om å legge til "online multiplayer" i et år nå, men det har ikke blitt lagt til ennå, så jeg reduserte stjernene fra rangeringen min. Vennligst legg til en "online multiplayer", det blir så ensomt selv om jeg la til bots i spillet.
Dis app er flott, men når jeg kjøper en bil å betale PayPal
Jeg er imponert over alt annet enn at du trenger en cc for å kjøpe en annen lastebil. Jeg liker heller ikke at det ikke er online og mangelen på kjøretøytilpasninger
Ikke så bra for å være et bra fysikkspill for bilkjøring kan spilles av barn
Jeg vil ikke gi 5 stjerner fordi det er veldig lastende! og henger! og jeg kan ikke kjøre! Jeg vil avinstallere
Spillet er fint 4 ting mangler 1. få alle bilene til å vises i spillet som det du har gjort for båtene og flyene 2. Jeg burde være i stand til å bygge huset mitt og slede der jeg til og med kan finne bilene mine som jeg kjøper 3 .det er ensomt å kjøre alene i en stor verden så legg flere biler forbi ikke som flere det er kjedelig og ekkelt på et tidspunkt 4.få en person til å bli sett på ikke slik at døren skal være åpen nei det er vær så snill og jobb med at Så jeg kan se dem som sier at utenfor veien er dårlig jeg tror på deg
Mye bedre oppdateringen er flott. Dag og natt syklus fantastisk og lokal flerspiller flott, men fortsatt er vennene mine ikke interessert i dette spillet ønsket ikke å spille i lokal coop som for Ai det er kjedelig og ønsket online, så ja, jeg ville at dere utviklere jobber med som også lager et spesielt kart for online bare funksjonene racerbaner, høye fjell, gjørmete områder og spillere kan være vert for opptil 20 eller 30 som ville vært sinnsykt og morsomt. Administratoren kan sparke, teleportere spillere og tilskuere også chatte. Vær så snill utviklere 🥺.
Det er bare fantastisk, du burde virkelig få en uansett hva det er haugevis av biler, det er ingen nivåer du teknisk sett kan gjøre hva du vil, bare elske det
Ikke god grafikk er ekstrem, men spillingen er ikke jevn Jeg har kjøpt VIP-betalingen og bilene er bare en gratis Jeg har tatt abonnement for mer enn 9 ganger, men det har ikke gitt noen ekstra biler og betalingen er 3400in rs Jeg kan ikke ha råd til så mye hhhh utgifter vennligst foreta betalingen 200 rs Jeg ber om ikke en god gameeeeeeeeee ahhhhhhhhhhhhhhh. !!!!!!! Ikke last ned denne falske betalingen så dum appppp AKK! IKKE LAST NED SPILLET 🎮⬅️nei Last ned kun å plyndre og rane SLIK GAM
Dette spillet er akkurat slik jeg husket at det var første gang jeg lastet det ned, jeg liker spillet, det er mye å gjøre, men kan dere fikse kontrollene for å fly helikoptrene rundt, det er litt forvirrende å venne seg til .
Bra spill! Mange forskjellige og interessante kjøretøy tilgjengelig for å navigere i den åpne verden med. Spill uten nett, ikke delvis, men full tilgang minus åpenbare ting som annonsebelønninger og nye kjøp. Cloud Save fungerer feilfritt. Jeg slettet og installerte på nytt et par måneder senere rett tilbake der jeg var alle kjøpene mine fullt tilgjengelige uten store problemer.
Etter å ha lastet ned ressursene, krasjet spillet, vennligst fiks det problemet, spillet er flott, bare det problemet må løses
Dette spillet er søppel. Dette skal være realistisk, hvorfor er det gigantiske mynter overalt som et super mario-spill. Dessuten er det for mange ting på skjermen. Det er greit at du kan gå ut av bilen, men resten er søppel.
Spillet er bra, men det er noen problemer, det vil si at det er for vanskelig å fullføre motorveiløp. Alltid falt du fra fjellet og du må bruke på å reparere. Vennligst gjør det enkelt å klatre på fjell. Og legg til et tredjepersons øye mens du går.
Elsker det, det er et veldig bra spill og veldig realistisk, men prisene er veldig høye på noen biler, men totalt sett er det et bra spill
Jeg skulle ønske gutta ville fikse spillmodusene som hvor du kan bytte til tag og sånt, men det står fortsatt kommer snart jeg skulle ønske dere ville klare det der disse modusene faktisk fungerer fordi spillmodusene har ikke fungert på mange år fordi jeg spiller dette spillet 24/ 7 men dette spillet er fortsatt morsomt, men å fikse hvor du kan spille tag og sånt ville vært morsommere, men jeg anbefaler folk å spille dette spillet, så hvis noen ser dette, last det ned og spill det nå, dette er et så morsomt spill og det er massevis oppdag, så last ned nå
Dette spillet er flott, men for å tjene penger til å kjøpe biler, må vi gjøre boooooring-jobber. Som å transportere ved, stein osv.. Det er ikke også et åpent "verden"-spill fordi vi må kjøre på noen øyer og en lapp for devs: legg til risikable fjell og veier også. En rallyvei ville vært fint..
Elsker dette spillet. Flott fysikk et av de beste terrengløpsspillene. Det eneste jeg vil legge til er flere/større kart. Også kjørefysikken når du trekker en tilhenger kan bli litt vanskelig. Håndterlig, men vanskelig.
Beste spillet jeg. Har noen gang spilt på en telefon, det er så realistisk at biler er så fine, men det er vanskelig å få tak i nye biler, men spillet er så fint, så jeg gir deg fem stjerner
Godt spill lar meg bare ikke gjenopprette kjøp på min samsung galaxy s7 edge.
Jeg elsker dette spillet, men jeg skulle ønske de ville oppdatere det mer og gjøre det lettere å samle kort for å låse opp nye kjøretøy uten å bruke ekte penger
Morsomt å spille, lett å lære. Perfekt. Hva mer må sies.
Spillet er fantastisk, jeg elsker det, produsenten av spillet må prøve å lage et spill som ligner på GTA V