Post by zazzleblatanpe on Feb 4, 2022 15:57:37 GMT 2
------------------------------------------
▶▶▶▶ Mini Block Craft ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Mini Block Craft IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ædelstene til at generere snydekoder ▞▞▞
▞▞▞ Mini Block Craft 2022 version ▞▞▞
Jeg vurderer dette spil femstjernet, men kan du få dette til at have multiplayer-tilstand. Jeg vil gerne spille dette spil med min bror.😊😊😊.Tak
Kk, så spillet er godt Jeg har spillet så mange gange, at jeg ikke kan fortælle jer, men ingen zombier er der med zombie, spillet vil være mere spændende og glædeligt. Og jaa, gør det, at vi også kan tilføje vores venner. Og da vi installerede, lavede vi konstruktionen og alt, så afinstallerer vi, end at al konstruktion vil være i gang. Så det er derfor, jeg ikke kan lide appen af denne grund, ryd venligst problemerne, jeg håber, du vil gøre det yaa tq
Saml op
Plz prøv at gøre spillet mere pænere, føj andre mennesker til spillet og vis os også opskriften på, hvordan man laver ting, plz opdater spillet. Indtil videre er spillet godt.
store! men kan du venligst ordne dette spil, det er så forsinkelse og svært at kontrollere? venligst gør det glat! og hver gang jeg spillede det, læg på, fix det venligst
For mange annoncer, men det er et godt spil, hvis du fjerner annoncerne, som om det ikke engang er et blokspil længere, er det et reklamespil, men hvis du fjerner antallet af annoncer, vil jeg give det 5 stjerner, men hvis ikke 1 stjerne eller 2
Det er fantastisk, men det har brug for noget mere arbejde pls tilføj nogle menneskelige spawn æg pls
Synes godt om, men det ser ud som om det lyder godt at høre fra dig snart bedste ønsker til din e-mailadresse er ingen AED om måneden i et par dage og tider for speed world
download Minecraft Trial af Mojang apk seneste ...
Minecraft Trial - spil af Mojang - Download Android Games ...
Idk om dette er en fejl, men.... I møblerne tester jeg bordene med maling, men det bliver til et andet møbel Hver gang jeg rører ved det med maling, bliver det til et møbel, indtil det når glasset.
Det bedste spil. Jeg elsker deres, ingen monstre til at dræbe dig. Dette er det bedste spil. Den har alt hvad du behøver i brystet og ting, som ægte Minecraft ikke har. Som våben, bomber og mål. Hent nu.
Jeg gik på og gik for at lege. Jeg fik alle tingene til at bygge et hus. Jeg gik for at flytte er frøs og sparkede mig. Et par timer senere fortsatte jeg, og der stod, at jeg skulle betale $26 for at spille, så jeg sletter denne app. Jeg vil vædde på, at det ville have været sjovt, hvis jeg kunne spille det.
Dette spil er fedt, men! -1 cz af færre dyr, -1 cz af manglende opdræt og -1 cz vi kan ikke bruge pakke (f.eks.: dino pack, eller dragon pack som Minecraft)
Jeg lavede en verden for et par måneder siden, og jeg byggede ting i den, da jeg kom tilbage, var alle tingene væk!
Jeg elsker alt, men dyrene er så irriterende om natten for at overleve, det er bare for meget, jeg havde ikke tid til at lave et hus, fordi tiden er virkelig meget hurtig, hvis det ville gå lidt, ville livet være bedre
Det er et rigtig godt spil, men grunden til at jeg giver det 3/5 er, fordi jeg har bygget et hus, det er omkring 5 etager, og det har fejlet lige siden jeg byggede 5. sal, væggene ser anderledes ud, noget er blevet usynligt, selv græsset gulvet og nogle klodser er virkelig strakte, vær venlig at ordne det, det er virkelig irriterende, og jeg kan ikke se, hvor jeg har lagt tingene, jeg vil give det 5 stjerner, hvis du ordner det
Jeg giver 3 ⭐ fordi grafikken er så lav ende, kontrollen er svær, men dens bedre ende god spillet er godt jeg kan lide dette spil! Magaling ang gomawa gosto ko kasi ang daming bagay na ma kikita mo at magagamit di ka tolad sa iba spillet god plsss kontrollen ibahin nyonaman katolad sa iba na hindi joystick dapat ⬆️ arrow
Du bør tilføje multiplayer-funktion i dette spil, fordi det er nytteløst at bygge og spille alene. Så tilføj venligst multiplayer-funktion i dette spil
Dette er et sjovt spil, og jeg kan godt lide den nye opdatering, giv den 5 starter, men jeg vil gerne foreslå at tilføje multiplayer-tilstand, så jeg og mine venner kan spille sammen, fordi jeg synes, det er sjovere, hvis vi tilføjer multiplayer
Jeg kan godt lide dette spil, fordi det har alt, hvad jeg ønsker at bygge et hus. Og alt er gratis. Jeg har bygget 500 huse, 200 hoteller, 50 skoler, 25 restauranter, 78 villaer, 25 palæer, 59 landsbyer og mangeyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy, fordi jeg har brugt denne app i 2 år, jeg laver mere end 20 huse på en dag og Jeg bruger kun 2 timer i spillet. Dette spil er fantastisk, jeg elsker dette spil.
WOW! Jeg er meget glad for, at du tilføjede overlevelsestilstanden...søvn...og rustning. Mange tak for at tilføje disse.😊
ok, så efter hvad jeg kunne se, ville dette have været et fantastisk spil, men jeg kunne ikke få det til at indlæse.....jeg sad bogstaveligt talt fast på indlæsningsskærmen fra første gang du tændte spillet! men det er ok, tror jeg....jeg giver dig 3 stjerner f.Kr. af, hvad jeg har læst fra priserne, og f.eks. kunne jeg ikke komme med i spillet.
download แจ้งฝากถอน apk seneste version App af Maxco App til ...
Jeg kan godt lide spillet, da det er en billig nem måde at bygge og vise din kreativitet på, men der er ikke et bredt udvalg af blokfarver at bruge, og jeg er ikke sikker på, om dette er sket for andres spil, men møbelsektionen er gået i stykker og jeg kan ikke få nogen af blokkene fra det afsnit.
Blocky Mods Testing Apk Download til Android [Mini Games]
Var et rigtig godt spil at spille indtil seneste opdatering, annoncer over skærmen mens du spiller dræber spillet...undskyld, men mig og mine børn vil afinstallere. Det kunne have været et fantastisk spil.
grbhu
For meget tilføjer, controlleren er hård, jeg ødelægger nemt blokke og det er irriterende🥺
Generelt er spillet fantastisk, men virkelig IKKE OK at have et billede af et hagekors som en møbelmulighed. Fjern det med det samme.
download Mini Block Craft Game apk til android, Mini Block Craft. Kreativ og overlevelse i sandbox verden!. ... Hygge. DR Ramasjang APK
Denne apps er fremragende. Jeg kan lide det. Men hvorfor jeg kun gav 3 stjerner, fordi dette spil indeholder så mange tilføjelser, og det er ligesom hver gang du vil tage noget fra lagerboksen, vil der være masser af tilføjelser. Det er irriterende.
Dette spil er godt, men på min anden enhed, da jeg spillede, lavede jeg mit område nedenunder, og så faldt mit spil først, jeg troede, det var, fordi jeg var under jorden, men så indså jeg, at det var på grund af møblerne, kan du venligst ordne det?
My Mini Figures is a collector game. You can have a new Lego mini figures every half an hour, ... WorldCraft: 3D Build & Block Craft.
Det var rigtig godt, indtil jeg gik ind i mit lager, og da jeg kom ud, ventede der en annonce på mig