|
Post by Velkan Thomas Valentine on Jan 17, 2011 21:34:49 GMT 2
Jeg har allerede snakket lidt med Camill om dette, men knap så generelt som dette er. Men jeg savner lidt et område som er meget vildt. Jo vi har nogle skove og et fint hav, men jeg savner et større område som er udenfor den civiliserede verdens indflydelse. Altså et område som virker til at være meget farligt, så farligt at man ikke tør bosætte sig i dette område. Jeg havde snakket omkring en jungle med Camill, som måske blev noget når siden kom længere hen. Nu tænker jeg på noget oppe mod nord. En stor farlig bjergkæde fuldstændig pakket ind i sne og is og meget koldt. Der kunne være et bjergpass som forbandt de to lande eller et eller andet. Nu hvor vi også havde et hav, så kunne vi også lave en ø (Snakket med Arwen om dette). Der kunne også være ukendt og alt muligt. Det fjerde forslag er så en underjordisk grotte. Det kunne gå under begge lande og et eller andet med Cyappu.
Havd siger I til det? =D
|
|
Gren Shade
Varulv
Varulvenes leder. Direkte efterkommer af varulven Skygge.
Dreams have only one owner at a time. That's why dreamers are lonely.
|
Post by Gren Shade on Jan 17, 2011 22:10:01 GMT 2
Jeg syntes det lyder som en fed idé Alle sammen
|
|
|
Post by Camill Angelique Arnauld on Jan 17, 2011 22:23:14 GMT 2
Jeg må godt nok sige, at du er et meget kreativt medlem xD (ikke dårligt, langt fra!) Lad mig lige se, hvad jeg kan få ud af dine ideer Din jungle skulle vel placeres mod syd? Dog omhandlede det ikke blot et enkelt board eller noget, men mere en større del i et plot måske? Med hensyn til din bjergkæde, så kan det sagtens lade sig gøre, hvis du er enig med mig, omkring min ide til at udføre den Tsúka ligger mod nord og strækker sig fra det ene land til det andet. Dog bryder Cyappu bjergkædens løb. Dette skete for flere år siden, da Cyappu blev dannet, som var det skæbnen der brød ind. Dog er der en passage imellem de to dele af Tsúka. En smal og meget skjult sti før over på den anden side. Denne passage bliver ikke bevogtet af vagter eller andre. Da Tsúka på begge sider er frygtet, for de væsner som lever i bjergene. Gargoylerne er en kendt race fra området og grunden til at Tsúka ikke bliver overvåget så meget. Samtidig med at bjergkæden er yderst kold, dækket af is og sne året rundt. Hvad har du helt præcist tænkt dig med øen, hvordan skal folk finde den i det hele taget? Meningen med det store hav var egentlig at det skulle være så stort, at det ikke ville være til at kunne overskue, samtidig med at det ville være et område, som folk ikke ville ture bevæge sig ud i pga havets væsner. Med henblik på en underjordisk grotte, så lyder det da meget interessant, men hvor stort et område havde du tænkt dig at den grotte skulle strække sig over? - Camill
|
|
Gren Shade
Varulv
|
Post by Gren Shade on Jan 17, 2011 23:12:13 GMT 2
Kan man ikke sige at den underjordise grotte er under den der bjergkæde Tsúka og fører et godt stykke ind gennem bjerget?
|
|
|
Post by Kamatayan Anghel on Jan 17, 2011 23:17:43 GMT 2
Det der med Tsùka var en hammer nice ide =D Ligeledes med grotten ind under bjerget xD Men jeg havde tænkt mig at alle sammen (undtagen øen) skulle være en farlig passage mellem de to riger, så det var sikrere at springe over Cyappu, end at tage en af disse farlige stier =) Angående Junglen, så jo den skulle helt klart ligge mod syd. Jeg tænkte at det skulle ligge i en dal af en form. Et punkt hvor landte falder drastisk, og dernede er junglen omsvøbt i tåge. xD
|
|
|
Post by Camill Angelique Arnauld on Jan 18, 2011 9:36:06 GMT 2
Jeg har oprettet Tsúka og kaster mig noget straks over grotten i undergrunden Med hensyn til junglen, så må vi lige se hvad jeg kan få samlet til det Jeg skal nok beholde den ide til baghovedet, hvis det bliver nødvendigt med flere boards eller siden bare trænger til videre udvidelse
|
|
|
Post by Revion Talant on Jan 18, 2011 15:06:37 GMT 2
Det med øen og junglen kunne måske bruges i et plot senere? Måske et plot, der kan bruges, når barnet er fundet og har fundet lyset igen? Eller det er måske der lyset er?
|
|
Gren Shade
Varulv
|
Post by Gren Shade on Jan 18, 2011 15:43:31 GMT 2
Jeg syntes det lyder en som en god ide, det som Yalathanil siger, det kunne være ret fedt hvis enten, barnet kom fra måske Iméra også skulle klare et eller andet på øen eller junglen, før dette barn kan hente solen tilbage.
|
|
|
Post by Velkan Thomas Valentine on Jan 18, 2011 16:36:02 GMT 2
Det ville da være super nice =D Så tænker jeg lidt at Cyappu skulle være indblandet i lysets forsvinden. Et eller andet med nogle væsner derfra, havde en hvis indflydelse, og så var det et folk fra øen/junglen der udførte den egentlige handling =) (Har stadig den der Kelpi kørende i hovedet xD)
|
|
|
Post by Revion Talant on Jan 18, 2011 19:07:30 GMT 2
Men selvfølgelig først længere henne i spillet. ^^
|
|
Gren Shade
Varulv
|
Post by Gren Shade on Jan 18, 2011 21:14:09 GMT 2
Selvfølgelig ^^
|
|
|
Post by Camill Angelique Arnauld on Jan 21, 2011 10:40:25 GMT 2
Det kan sagtens blive til et plot senere med hensyn til Junglen og øen. Samt barnet, der skal lede folket i Iméra til lyset
|
|