|
Post by Kamatayan Anghel on Jan 16, 2011 12:13:00 GMT 2
Disse fravær vil ramme disse personer: Kivuli Mwanga Kamatayan Anghel Velkan Thomas Valentine Elenhîniel Durinel Haerion Feredir
Jeg skriver fravær op, som har en grund til at jeg ikke dukker op. Selvom jeg skriver det op som fravær, er det ikke 100% sikkert at jeg ikke dukker op en enkelt gang imellem de dage.
16. januar I dag holder vi en mindre fest som vi kalder Babania. Det starter klokken 15 og slutter klokken 21. Indtil da skal jeg stille borde og stole klar, så min aktivitet vil være begrænset. Ses omkring ti-tiden.
//SunKiddow
|
|
|
Post by Kiba Harunko on Jan 16, 2011 13:00:54 GMT 2
godførnøjelse
|
|
|
Post by Kamatayan Anghel on Jan 17, 2011 15:13:20 GMT 2
Uge 4 Jeg skal til norge og nyde noget mere vinter sammen med min faders efterskole. Jeg kan ikke huske om det er lørdag eller søndag vi tager afsted (mener det er lørdag), men jeg er hvertfald ikke til stede i denne uge. Når jeg så kommer tilbage så vil jeg få hammer travlt =O Håber jeg xD
|
|
|
Post by Haerion Feredir on Feb 3, 2011 16:49:05 GMT 2
Så er der endnu en fraværs opdatering fra mig =)
3. Februar Jeg skal holde en klasse-hygge-hytte-fest og er derfor ikke på om aftenen =)
11. Februar Enten smutter jeg til Berlin og henter min storebror, ellers så tager jeg til URT-bestyrelses fest, og vil derfor også have lidt svært ved at dukke op =)
19. Februar URT holder en fest, hvor jeg som en del af bestyrelsen selvfølgelig skal deltage =)
Det var alt ind til videre =)
|
|
|
Post by Velkan Thomas Valentine on Feb 5, 2011 13:05:39 GMT 2
3 februar - Min computer har fået en virus som jeg ikke kan fjerne, og så skal den til reperation, så jeg vil have svært ved at være online.
|
|