Híroko Yúng
Dødsengel
Sirene fanger i N?chta.
If I Were You.. I wouldn't Come Near Me..
|
Post by Híroko Yúng on Oct 15, 2014 18:13:13 GMT 2
Híroko formåede næsten altid at sige noget forkert og i dag var ingen undtagelse, derfor var han også lettere overrasket over at se hende kravle op på skødet af ham. Han smilte dog let, som blikket gled ned over hendes krop. Hun forventede forhåbentlig ikke at han ville kigge hende i øjnene, når hun intet tøj havde på? Han nikkede let til hendes ord, som han ikke var i tvivl om det. "Det var en hurtig indskydelse" forklarede han let, som han lagde armene blidt om hende, men stadig tillod hende at bevæge sig. Han lukkede let øjnene, som han mærkede hendes læber mod hans kind. Híroko fulgte hendes bevægelser med øjnene, som han så lettere forbavset på hende, da hun besluttede sig for at tage en cigaret frem og tænde den. "Stresset?" spurgte han roligt, som han kyssede hende på kravebenet og bevægede sine hænder op langs med hendes ryg med et let smil på læben.
|
|
Akira Hachiro
Sirene
Tjener p? en restaurant i N?chta.
|
Post by Akira Hachiro on Nov 3, 2014 23:25:10 GMT 2
Akira havde egentlig ikke set det som Hí havde sagt noget forkert denne gang, denne gang var det hendes egen skyld, hun var kommet ind i problemer, hun havde placeret sig forkert på det forkerte tidspunkter, og hun vidste det jo godt. Var det en god idé at flytte til Iméra alligevel? Men hun gad ikke at spekulere over det lige nu, jo mere hun spekulerede jo mere fik hun ondt i hovedet. Af hans svar nikkede hun blot, og et grin kom fra hende da han kiggede på hendes krop, hun tog stille en finger under hans hage og løftede hans hoved. "Mine øjne er her." hun smilede drillende, før hun slukkede sin cigaret og lagde askebæret tilbage til natbordet. "Jeg havde bare brug for en, jeg er ikke stresset." Akira var stresset, men ikke noget hun ville indrømme lige nu. Hun pressede ham bag ud, for at komme ned og ligge i hans arme, men stadig ville være oven over ham.
|
|