|
Heroes
Jul 8, 2012 10:21:42 GMT 2
Post by Heroes of USA on Jul 8, 2012 10:21:42 GMT 2
heroesofusa.proboards.com/index.cgiVelkommen! Året er 2001! En moderne verden har selv sit tydelige mørke. Forbrydere, kriminalitet, et normalt arbejde og et normalt liv, selv med en så mørk og en så skummel hemmelighed, et dobbelt liv måske? Og selvfølgelig for ikke at glemme dem som skal bekæmpe det. Politiet som arbejder på spring for at holde gaderne trygge, dem som skal teste grænserne. Et normalt liv, er vel ikke så normalt som det virkelig har været?
Opret dig og vær med!Ja så vil jeg smide et lille link til min lille baby n__n'' xD Heroes er et nutidsboard i Americas gader, hvor kriminalitet, politik og økonomi bidrager til et større kaos. Jeg synes selv i skal gå ind og se efter lidt information ;D Siden er omkring 4 år gammel og var min første rigtige side n__n den havde 1½ aktive år, men eftersom jeg så skulle på efterskole, gik den desværre ned. Der har jævnligt været folk i boxen som har givet udtryk for at mangle siden, og det har lidt været min drivkraft til at genåbne den n__n Nu er den så åben, men startet fuldkommen forfra - ingen tråde, ingen profiler og en helt ny box! ;D Håber i vil hjælpe mig med, atter at få det gjort til en fuldkommen fantastisk side!! n___n
|
|