|
Post by Rüki Niko on Nov 27, 2011 13:48:31 GMT 2
det var mørkt og kun nogen lygter lyste gaderne op. Rüki havde brug for nogen flere slaver. hun "opbrugte" dem altid hurtigt. hun kom til slavemarket og så på de slaver som sad på rad og række og kun ventede til de blev hevet op på scenen så folk kunne så på dem. de var alle udsultede og dårlige. Ruki havde sit fine tøj på og fået håret sat op. hun så på en pige med udseende som 13 år og med langt brunt hår. hun gik over til pigen som pressede sig mod væggen. Rüki satte sig ned på hug foran pigen og tog roligt fat i hendes hår og mærkede det mod sine fingre. hun så ind i pigens øjne og kørte en hånd over pigens kind. "så fin" hun rejste sig i det en slavehandler råbte af hende at man ikke måtte røre slaverne. hun vendte sig om med et dræber blik og manden holdte mund da han se hvem hun var.
|
|
|
Post by Lilly Witherin on Nov 27, 2011 14:33:30 GMT 2
Lilly vidste det var farligt at være i dette område, både på grund af alle slavehandlerne, men også på grund af at lilly tit endte med at gøre noget dumt når hun så væsner der havde det så dårligt. Hun ville hjælpe dem, men det var svært når alle folk var så onde og selviske. Hun var dog god til at snige sig hen og heale de værst ramt slaver. Lilly kom gående hen ad gaden og så ned i jorden og prøvede at lade vær med at trække opmærksomhed til sig. Hun havde en kappe over sig, så ingen så at hun var en engel, men hun vidste nogle væsner ville kunne lugte og føle det, det var sjældent en engel bevægede sig ind i Nychta. Inde under kappen havde hun en lang hvid kjole på og hendes lange hvide hår hang ned om hendes skuldre. Hun kiggede rundt da hun nåede derhen hvor slaverne var, stakkels væsner. Hun så en der kunne ligne en slave handler råbe af en kunde der rørte slaverne. Der var en chance for at hjælpe. En af hans slaver en ung pige på de 18 år havde et brækket ben. Måske kunne hun ikke befrie dem, men hjælpe kunne hun så de ikke var i mange smerter. Lilly sneg sig over til hende og tyssede på hende da hun skulle til at tale. Hun lagde derefter hænderne på hendes Ben og healede det. Men lilly var ikke forsigtig nok og hans slavehandler partner kom over og rev lilly væk før hun var færdig " Hvad har du gang i tøs?!" sagde han og lilly rev sin arm til sig. " Hun har et brækket ben! Jeg skal bare bruge 1 minut mere så er det ordnet" Sagde Lilly bestemt og vidste hun ikke burde lægge sig ud med en slavehandler. Han kiggede overraskende på hende da han havde opfattet hvad hun har. " En engel i Nychta hæ! du er da ikke for smart tøs" sagde han og lilly blev stående, det ben skulle heales!
|
|
|
Post by Rüki Niko on Nov 27, 2011 21:22:54 GMT 2
Ruki hørte en masse postyr bag sig. hun så på pigen og på manden. den pige så da utrolig godt ud. pigens stemme gav hende guldegysninger. hun slikkede sig om munden og så på slaven ved pigen. Ruki fik en ide. hun gik over til ham og skubbede manden væk og klappede pigen på skuldren og vendte sig om. "hold dine klamme fingre fra min pige. hun gjorde plot som jeg bad hende om. jeg ville da aldrig i mit liv købe en slave som er i stykker." partneren så mistroisk på Ruki og englen men da Ruki sendte ham et sulten blik nikkede han bare og stak af. "bliv så færdig så jeg kan købe den slave... jeg har brug for nogen til mit vaske tøj" det kolde blik var nu på englen. hun skyldte hende en tjeneste. men det var kun fordi at Ruki ville lygte hendes blod og tjekke hende nærmere ud. Hiroki. han fik snart en opgave.
|
|
|
Post by Lilly Witherin on Nov 27, 2011 21:48:32 GMT 2
lilly blev overrasket da hun ligepludselig blev holdt på skuldren og tænkte at det sikkert var en vagt og at hun nok var i problemmer nu. Men nej det var en pige som hjalp hende ud af situationen, lilly vidste godt hun løj men det var jo for hendes skyld og så kunne hun få pigens ben healet færdigt. Lilly vendte sig nu helt om mod den fremmede som havde hjulpet hende da slavehandleren var stukket af og kunne nu se hende ordentligt. "Tak" sagde Lilly få¸rst og vidste ikke hvad hun ellers skulle sige, hun sendte hende et taknemligt smil. " skal jeg nok, Det vil ikke tage mere en 1 minut" sagde lilly og sad sig på knæ¦ nede foran pigen og fortsatte med at heale bennet. "Hvad er deres navn?" spurgte lilly kvinden som havde reddet hende og kiggede tilbage, det var vel godt at vide sin rednings kvindes navn.
|
|
|
Post by Rüki Niko on Nov 27, 2011 22:20:27 GMT 2
hendes navn? hvorfor ville pigen vide det. men at hun vendte sig helt mod hende gjorde kun hun kunne se pige. nu vidste hun hvad hun skulle sige til hiroki. hun så mod pigen og så slaven som så rædsenslagen ud over Ruki. Ruki satte sig på hug og så på engel pigen. "bare kald mig Niko"[/color] pigen ville få hendes navn at vide når hun var hendes. for der skulle de kunne hente ting for hende. hun så på slaven vis ben var brækket. hun snussede og smilte stille. det var en warlock fra Imera. de havde en lidt mere frisk lugt. "hvad er dit navn så lille healer."
|
|