|
Why?
Nov 16, 2011 23:39:47 GMT 2
Post by Nariana Diché Resmore on Nov 16, 2011 23:39:47 GMT 2
Hun bed sig let i læben til det han sagde og hun vidste stadig ikke helt hvad hun skulle sige, hun ville jo ikke skaffe ham flere problemer, så et sted havde hun vel intet valg, og hun holdt jo af ham. Hun nikkede stille til det han sagde og gemte sig ind mod ham, hun ville virkelig ikke efterlades lige nu, hun var bange og kunne slet ikke forstå at hun nu skulle giftes, og have et barn. Men det var jo hvad hun ønskede, var det ikke? Hun havde ønsket dette så længe at hun ikke længere var sikker på hvir det skilte. Dog var det jo ikke det væreste han foreslog, det lod jo meget godt, hun var bare stadig nervøs, og hun ville nok kun blive mere pirlig som hun kom længere ind i graviditeten. Det hele ville blive svært for dem begge, men hun stolede på at de nok skulle komme gennem det, det eneste hun virkelig skulle frygte nu var nok hans forældre og resten af landet.
|
|
|
Why?
Nov 17, 2011 10:59:21 GMT 2
Post by Jace Valentine on Nov 17, 2011 10:59:21 GMT 2
Det gik hurtigt, det vidste han men de havde vidst ikke rigtigt noget valg. Og selv på det punkt syntes han at det gik hurtigt for om han var klar til at blive gift anede han ikke, men dette betød ikke at han ikke ville gennemfører det. Han strøg hende blidt ned over ryggen idet hun krammede sig ind til ham og han holdt hende tavst i sine armen mens han forsøgte at finde ud af hvad de skulle gøre. Han kunne fornemme hendes uro og strøg blidt hendes kind "Du skal ikke være urolig... jeg snakker med mine forældre..." sagde han blidt og beroligende til hende. Det her ægteskab havde intet med kærlighed at gøre, det var udelukkende for at lukke munden på forældrene og få det her emne overstået.. så havde kongen da intet at brokke sig over. Så snart de to var gift kunne han igen vende tilbage til sit sædvanlige liv, noget han glædede sig til.
|
|
|
Why?
Nov 17, 2011 18:29:31 GMT 2
Post by Nariana Diché Resmore on Nov 17, 2011 18:29:31 GMT 2
Boy you got my heartbeat runnin' away Beating like a drum and it's coming your way Can't you hear that boom badoom boom, boom, badoom, boom, bass Yeah that's that super bass [/font] ---------------[/center] Hans blide hånd mod hendes kind var virkelig betrygende, og hans stemme var det samme, det var ikke fair, han kunne jo næsten overtale hende til alt med den stemme. Hun bed sig i læben og så på ham. Det hjalp også lidt på det hele at han ville snakke med forældrene om det, det gjorde hun måske ikke skulle være lige så bange. Men et sted var hun nok glad for hendes far ikke var der for var han det ville han nok have stoppet det med det samme, og det var jo ikke hvad hun ønskede. Hun sukkede og vidste ikke rigtig hvad hun skulle sige men hun var bare glad for at være i hans nærvær og kunne tilbringe denne tid med ham. Hun havde også lært at det ville være bedre bare at fortælle ham sandheden, det ville hun få meget mere ud af, og hvis de skulle til at være mand og kone om ikke så længe så skulle de jo også til at kunne stole på hinanden. Hun ville så gerne bare kunne tro p alt han sagde, men som kvinde ville hun nok altid have noget tvivl, og det var jo ikke fordi hun ville vise ham det eller generelt ikke stole på ham, men hun var bare bange. Hun skulle til at blive dronning og det var meget stort, det krævede jo også en del af hende, hun var bange for at bringe skam over landet eller et eller andet. ---------------Note: x Tøj: LinkTranslate: x Music: Nicki Minaj - Super Bass Tag: Jace
|
|
|
Why?
Nov 17, 2011 20:04:34 GMT 2
Post by Jace Valentine on Nov 17, 2011 20:04:34 GMT 2
Han var fuldkommen rolig mens han blot så afventende på hende, hun var tavs, sagde intet hvilket bekymrede ham en anelse men på den anden side sagde hun ham jo ikke imod så det betød vel at hun accepteret det delvist. Nu måtte han jo bare få det hele arrangeret. Det vil ikke blive let men det var der jo ingen der forventet at det skulle være. Han strøg blidt hendes kind og kyssede hendes pande "Jeg må hellere se at få ordnet de første ting.. jeg sender dig post når du behøver komme op til slottet." han strøg atter hendes kind og lod blikket glide ned over hende, mod hendes mave hvor hans unge voksede sig større sekund for sekund "Jeg elsker det barn allerede" hviskede han blidt til hende, det var ikke helt løgn. "Men hvad jeg elsker mere... er barnets mor" han lod svagt sine læber strejfe hendes i et blidt og forsigtigt kys.
|
|
|
Why?
Nov 17, 2011 20:12:50 GMT 2
Post by Nariana Diché Resmore on Nov 17, 2011 20:12:50 GMT 2
Boy you got my heartbeat runnin' away Beating like a drum and it's coming your way Can't you hear that boom badoom boom, boom, badoom, boom, bass Yeah that's that super bass [/font] ---------------[/center] Hun var nu ikke glad for at skulle lade ham gå men hun havde vel ikke noget valg, hun nød dog det korte kys og løsnede grebet om ham lidt. Hun var så glad for det han havde sagt og hun kunne ikke andet end blidt læne sig mod ham og kramme ham kort. Hun trak sig så lidt væk, der ville ikke gå mange uger før man ville kunne se det på hende, og hun ville jo bare blive større og større, så et sted havde de vel ikke så lang tid, og det gjorde hende bare mere nervøs. ”Jeg bliver her indtil da.. jeg vil ikke lade nogle rygter starte.. det lover jeg” kom det stille fra ham som hun så lidt ned og holdt sig på maven, hun måtte bare finde noget hun kunne sidde og lave som ikke var så farligt. Hun havde jo ikke så meget andet valg, babyen kom først. Hun tog dog stille hans hånd for at fører ham ud og sagde farvel til ham meget kærligt dog uden nogen andre ville kunne se det. Hun var ikke ligefrem glad for at skulle lade ham gå derfra, men de havde ikke andet valg end det. Hun lukkede døren efter ham og forsvandt mod sit soveværelse for at slappe af oven på alt dette.
//out
---------------Note: x Tøj: LinkTranslate: x Music: Moves Like Jagger - Maroon 5 featuring Christina Aguilera Tag: Jace
|
|
|
Why?
Nov 17, 2011 20:14:35 GMT 2
Post by Jace Valentine on Nov 17, 2011 20:14:35 GMT 2
|
|