Post by Camill Angelique Arnauld on Aug 16, 2011 21:32:23 GMT 2
Efter flere måneder vendte Merenwen endelig tilbage til slottet i Iméra. Noget som selvfølgelig har glædet mange i landet, men alligevel har det rejst flere spørgsmål, hvad er der så sket med hendes bror, Yalathanil? Mange håbede på, at han, som sin søster, lige pludselig ville dukke op og igen slutte sig til de kongelige i Iméra. Men det var ikke lige frem hvad der skete.
En sen aften, hvor ingen forventede at en nyhed, som ville ryste alle, ville blive overrakt af den forsvundne kronprins. Skridtene var næsten umuligt at spore igennem slottets gange, men det vides, at Merenwen og Dramorion, samt kongen og dronningen, skulle have fået besøg igennem natten, uden at ane uråd. Den næste morgen lå følgende brev tilgængeligt for kongen og dronningen og hoffet:
Afskeds Tråden
Alt dette betyder, at Yalathanil har forladt sin retmæssige plads, som tronarving og overladt det til en af sine søskende. Det betyder dog også at Yalathanil er gået under jorden, derfor er der også sket en mindre ændring i profilen:
Link til Revion/Yalathanil.
Kan Kongen og Dronningen holde beskeden for sig selv og blot lade Yalathanil være død for de andre, eller vil der slippe noget information ud. Og mon ikke at Nýchta har en mindre ide om, hvad der er sket med Yalathanil. Vampyrerne i Nýchta kan sikkert godt bruge det til noget.
- Camill [Admin]
En sen aften, hvor ingen forventede at en nyhed, som ville ryste alle, ville blive overrakt af den forsvundne kronprins. Skridtene var næsten umuligt at spore igennem slottets gange, men det vides, at Merenwen og Dramorion, samt kongen og dronningen, skulle have fået besøg igennem natten, uden at ane uråd. Den næste morgen lå følgende brev tilgængeligt for kongen og dronningen og hoffet:
Kære far og mor,
Det beklager mig inderligt, at jeg må skrive dette brev, men jeg ser ikke rigtig noget andet valg. Jeg har vanæret familien på den værst tænkelige måde ved at blive forvandlet til et af nattens væsner. Jeg vil derfor frasige min ret, som tronarving og give den videre til Merenwen Everlove, som er min søster.
Mit ønske er, at I lader folket, men også Merenwen og Dramorion vide, at jeg enden stadig er fange på et af skibene eller, at jeg er død (hans havde diret let, da han nåede disse ord). Det vil gøre det lettest for alle parter.
Jeg kan ikke skrive med ord, hvor meget jeg elsker jer alle sammen, men jeg kan desværre ikke skrive mere, da jeg nu vil forlade landet, og måske aldrig nogensinde blive set igen.
- Yalathanil Everlove
Afskeds Tråden
Alt dette betyder, at Yalathanil har forladt sin retmæssige plads, som tronarving og overladt det til en af sine søskende. Det betyder dog også at Yalathanil er gået under jorden, derfor er der også sket en mindre ændring i profilen:
Link til Revion/Yalathanil.
Kan Kongen og Dronningen holde beskeden for sig selv og blot lade Yalathanil være død for de andre, eller vil der slippe noget information ud. Og mon ikke at Nýchta har en mindre ide om, hvad der er sket med Yalathanil. Vampyrerne i Nýchta kan sikkert godt bruge det til noget.
- Camill [Admin]