|
Post by Kurai Momonatiqon on Jul 27, 2011 13:26:44 GMT 2
Kurai gav heller ikke op og hun gik kun i kamp fordi hun mente hun havde brug for at tabe sig. hun så på ham og grinte. "du har brug for noget af mig og jeg har brug for noget af dig... så det er ikke gratis" hun så på manden og skulle lige til at aktivere hendes syn da tjeneren rømmede sig for at stoppe hende. han så mod tjeneren og manden skulle til at at slå hende i hovedet da hun dukkede sig så han ikke ramte hende. til gengæld sløj mandens hånd lige mod Hiroko istedet sammen med manden da Kurai sparkede hans ben væk under ham så han også fald mod hiroko
|
|
Híroko Yúng
Dødsengel
Sirene fanger i N?chta.
If I Were You.. I wouldn't Come Near Me..
|
Post by Híroko Yúng on Jul 27, 2011 13:35:50 GMT 2
Híroko rystede en smule undrende på hovedet, hvad havde han brug for af hende? Han kunne ikke rigtig se, hvor dan sætning passede ind henne, dog drak han roligt lidt af sin drink for efterfølgende at ville svare hende. "Så du har altså ikke tænkt dig at uddybe det, før at du får noget af mig?" sagde han med et koldt smil, da han kom i tanke om den Sirene hun havde snakket om. Egentlig ville han godt kunne undgå de oplysninger, da det ikke ville blive al for svært at fange nogle andre, så det var ikke helt vildt vigtigt for ham. Det gik dog også op for ham, at manden havde sat kursen mod ham. Noget han ikke helt forstod, dog nåede han at undgå angrebet ved simpelthen at sætte sig op på baren med et irriteret blik mod manden og Kurai. Han ville jo blot drikke lidt denne aften og hvad havde hun nu udviklet det til? En slåskamp? Han stak dog blot hænderne ned i lommerne for efterfølgende at trække en mindre dolk frem, hvor han med den anden hånd greb fat i mandens krave og trak ham op til sig. Dolken lod han hvile mod mandens hals uden at snitte ham. Endnu. "Man kan aldrig rigtig få ordentlig fred heromkring" sagde han irriteret og lod blikket glide over mod Kurai, der tilsyneladende blot morede sig ved at kæmpe mod manden. Efterfølgende skubbede han manden hen mod hende igen, med et koldt smil på læben, dog blev han siddende på baren og drak sin drink færdig.
|
|