|
Post by Camill Angelique Arnauld on Jun 30, 2011 17:06:24 GMT 2
Jeg tænkte, at jeg ville ligge ud med at gøre det muligt for jer andre, at få et overblik over hvilke karakter, jeg har mulighed for at bruge Akemi Suzume Aka Camill Angelique Arnauld:Jeg tror efterhånden at de fleste har mødt min fine Necromancer, som tilsyneladende ikke har noget til overs for nogen. Camill er typen, som ikke åbner sig op for andre og har det med at være lukket. Dog er der nok næppe nogen, som kender til det. Hun har det med at skjule sig bagved sine håndlangere, de kære udøde, som hun kontrollere til perfektion efter mange års træning. Nuværende tråde:Give Me Some Information [Camill og Colopatiron]You monster[Camill, Itami og Colopatiron]Just walking [Camill, Kiba og Aeden]Dead or a live [Camill og Itami]Tik Tok Says the clock. [Camill og Marion]Now life [Camill og Den ældste]Water?[Camill og Jenna]Long night/day[Camill og Aiko]Endelig..[Camill og Gren]Time after time [Camill og Avery]An Ocean of Possibilities [Camill og Letum]I am the.. [Camill og Jace Valentin]Sig endelige til, hvis jeg skulle have glemt nogle tråde xD Det kan jo godt være derfor, at jeg ikke har svaret endnu?
|
|
|
Post by Izumi Mei Yin on Jul 1, 2011 12:18:48 GMT 2
Izumi Mei Yin:Ikke helt så meget brugt, men hun er der faktisk. Izumi arbejder inden for stripper markedet og nyder det måske mere end man burde. Men hun er også en stædig tøs og hvis man gør noget forkert, så går det hurtigt over gevind. Hun er af racen Mizu og den sidste ældste. Nuværende tråde:Alone [Izumi og Aeris]Kom og køb[Åben] [Izumi og Velkan]En lille tyv som mig [Izumi og Itami]Some practise [Izumi og Flint]
|
|
Híroko Yúng
Dødsengel
Sirene fanger i N?chta.
If I Were You.. I wouldn't Come Near Me..
|
Post by Híroko Yúng on Jul 1, 2011 12:21:54 GMT 2
|
|
|
Post by Aoi Manani on Jul 27, 2011 13:39:38 GMT 2
Aoi Manani:Aoi er egentlig en meget sød lille pige, som ikke kan finde på at gøre nogen fortræd, selvfølgelig gemmer der sig altid en mørk side et eller andet sted, dog er det anderledes med Aoi. I en alder af 36 år (3 af udseende) havde hun når dræbt sine forældre, dog havde hun ingen viden omkring sine handlinger, da der lurer en kræft inde i hende, som kan lukke Aoi inde i sit sind for efterfølgende at overtage hendes krop og handlinger. Denne kræft trænger ind i folks sind og ødelægger alt, hvad den nu kan komme på, samtidig med at kræften forstærker folks frygt. Nuværende tråde:Tilbage fra de døde eller.... [Aoi og Colopatiron]One Step Closer The Truth [Aoi og Dramorion]Where Am I? [Aoi og Jace]What Should I Do? [Aoi og Edel-Mira]Forkert? [Aoi og Itami]Trust Me.. [Aoi og Hiki]
|
|