|
Post by Lairion on Jun 24, 2011 19:13:20 GMT 2
The Fate of The Nature
Dette her er så et større plot, hvilket er aftalt med vores admin Camill. Det omhandler elementet Natur. Han er gammel og træt, og han kan mærke døden banke på døren. Han vil også opleve døden, mens han bliver spillet! Det vil resultere i alle planters død i hele verden! Nu tænker folk: "Kan man det?", og ja det kan jeg! Som sagt er det aftalt med vores kære admin, og der vil også blive lavet et opslag plus evt. en gruppe PM, som siger at nu sker det, fordi det vil have indflydelse på alles spil. Det kommer ikke til ske lige nu og her, men det vil ske indenfor en overskuelig fremtid, fordi jeg lige har lavet den gamle version, og ham vil jeg gerne spille lidt mere endnu. Nu kommer der begrundelsen for denne post. Jeg overvejer at få Broder Natur myrdet, altså at en anden vil være 'skyld' i naturens død. Om det så vil være med vilje, eller ved et uheld spiller ingen rolle. Jeg vil gerne have at nogen vil melde sig som naturens bøddel. Ydermere når tråden starter, og stort set slutter, så har jeg tænkt mig, at man kan hvis det lyster en, at skrive efter hans død i samme tråd, en post hvor man skriver sine observationer og sin reaktion. Positionen må gerne være et andet sted en tråden kommer til at foregå. Grunden til at jeg synes næsten i skal gøre det, er fordi det giver et godt billede af jeres karakter på hvordan de vil reagere på denne katastrofe, og så er det også muligt at så se at alle har opfattet hvad der er sket. Nu tænker nogen: "Jamen, hvis naturen er død, så kan folk jo ikke overleve!", og nej, det er korrekt. Folk vil dø, men det kommer ikke til at ramme jeres karakter, undtagen at i vil dræbe den, men at i beskriver at det måske bliver sværere at trække vejret eller man er blevet mere sløj, så spiller i godt med. Nu tænker andre: "Jamen, når han er død, så er Natur jo fri igen!", og der bliver jeg nød til at skuffe jer, fordi jeg har allerede fået lov af Camill at lave Broder Naturs genfødsel, så naturen vender tilbage efter et stykke tid med en masse død, og så vil folk begynde at kunne spille nogenlunde normalt igen. Hvis der er spørgsmål, så send dem til mig med en PM eller skriv det i en post, og skriv helst en post hvis du vil agere bøddel.
Håber folk har forstået mit budskab, og fortsæt god tid.
//SunKiddow
|
|
|
Post by Kath Patrovia on Jun 29, 2011 21:17:52 GMT 2
kath vil gerne være morderne
|
|
|
Post by Cheveyo Hakan on Jul 30, 2011 21:40:11 GMT 2
Godt vampyre ikke behøver at trække vejret Haha. Hvis det er kan min Chev, vampyrernes leder, også gøre det ^^ Han ville nok mene at det ville ramme mange racer, især fra Iméra, så derfor vil han nok se det som en rigtig god plan - igen, vampyrerne vil jo ingen nød lide
|
|
|
Post by Lairion on Aug 12, 2011 0:02:49 GMT 2
Jeg vil mene at jeg snart er klar til at dræbe vores kære Natur. Jeg er glad for at der er to der har meldt sig, men så skal jeg jo vælge. Den af jer to der skriver den næste post får opgaven, da det så beviser at i er på for tiden, hvilket nok er det vigtigste kriterie.
Cheveyo - Jeg bliver nød til at sige at vampyrer også kommer til at lide. Selvom du har ret at de ikke behøves at trække vejret, så vil det til en hver tid være mere behageligt for dem at trække vejret, og det lave iltindhold i luften vil dræbe deres bytte, og det vil sige ingen frisk blod. Vampyrer vil begynde at kæmpe mod hinanden om føden. De vil altså på en eller anden måde komme til at lide.
|
|
|
Post by Kath Patrovia on Aug 12, 2011 21:51:03 GMT 2
haha kath er altid klar
|
|