|
Post by Camill Angelique Arnauld on Jun 19, 2011 23:34:19 GMT 2
Som I nok allerede har set, så har jeg lavet en mindre ændring på sidens design, da jeg ønskede en mindre forandring. Før jeg startede valgte jeg at spørge jer om hjælp til de nye design - det skal lige siges, jeg arbejder stadig på et ønske om et sol tema Men alt i alt kunne jeg godt tænkte mig noget konstruktiv kritik (der er altid kritik). Hvis der eventuelt er noget i gerne vil have ændret, eller ikke rigtig synes at det passer til. Men med konstruktiv kritik mener jeg ikke: "Sikke noget lort, jeg kan overhovedet ikke lide det nye design. Ændre det!", men jeg ønsker noget i stil med: "Jeg bryder mig egentlig ikke om farven på Iméra skin, men kunne godt tænke mig en lysere farve, men stadig rødlig.". Den kommentar kan jeg bruge til noget for så har jeg noget at arbejde med. Og så skal jeg ikke igennem en masse farver, for at ramme det rigtige Hvis I forstår;) Så jeg håber på noget ordentlig konstruktiv kritik - Camill [Admin]
|
|
|
Post by Velkan Thomas Valentine on Jun 19, 2011 23:50:29 GMT 2
Jeg synes det er fedt med en ændring og det ser også rigtig godt ud =) men den hvide farve er meget skærende og en kraftig kontrast til de ellers mørke omgivelser, og kan godt skære i øjnene. Måske en lidt blødere farve med en lidt mørkere farve ville være rart. Ikke overdrevet mørkt, fordi det gør siden også en smule lettere, eller måske gøre de andre farver en smule lysere. Det er ikke så slemt, når det hvide er dækket af kasser, hvilket gør det lettere for øjnene, men det hænder at der den nederste del hvor der er et stort tomt hvidt felt, og det skærer i øjnene. Om man kan lave noget ved det, ved jeg ikke, men jeg ville foreslå at lave den flap en smule mørkere. Måske en lyseblå til TBL og Nýchta skin og måske en lidt lys orange (også kaldet hudfarve) til Iméra skin. Eller noget tyrkis, eller hvad man nu synes, men den hvide farve er en smule skarp på en tom side. Håber du forstår hvad jeg mener, men ellers er det rigtig godt =)
//SK
|
|
|
Post by Balok the Nameless on Jun 20, 2011 16:32:52 GMT 2
Jeg vil gerne erklære mig enig med Sunny. ^^'' Og så virker den hvide farve måske lidt forkert, hvis man da kan sige sådan. Også fordi det virker for mig, som om at noget af siden ikke kan indlæses. Men jeg kan godt lide det nye billede.
|
|