Roia Shui
Sirene
L?ge i Im?ra. Datter: Engel, skoleelev.
|
Post by Roia Shui on Jun 19, 2011 12:03:53 GMT 2
ROia åndene lettet op da Jenna åbnede øjnene og snakket. tøj på at hun var i bedring. "På Shui's Klinik." Roias stemme var den samme som i vandet men udseendet var anderledes så vis Jenna ikke så på hende imens hun snakkede kunne hun vel tro at Roia var der. Roia så på Tammy med et varmt smil som sagde jenna nok snart ville være frisk igen. "hvad sagde jeg tammy. Min mor ved hvad hun gør" Hoshi krammede Tammy og smilte.
|
|
|
Post by Jenna on Jun 19, 2011 12:07:55 GMT 2
Jenna så sig ikke omkring som hun lukkede øjnene i en grimasse og først derefter så efter Roia's stemme, hun så en grønhåret kvinde og hørte Hoshi kalde hende for mor. der var vist noget hun ikke vidste men hun var for træt til at spørge lige nu, Tammy tilgengæld begyndte at spørge Roia ud om hvem hun var og hvorfor Hoshi kaldte hende mor, det var vel forståeligt at det var svært at tro på da de kun havde set hende som havfrue
|
|
Roia Shui
Sirene
|
Post by Roia Shui on Jun 19, 2011 12:13:23 GMT 2
Roia så på tammy og grinte lidt. "tror du jeg er havfrue hele tiden. jeg skal jo også kunne være sammen med Hoshi. Som havfrue bliver jeg et menneske når jeg er tør. men bliver jeg våd så bliver jeg en havfrue." hun smilte til tammy og satte sig på hug og Hoshi løb over til hende og krammede hende. hun vidste hun ikke kunne kramme sin mor når hun arbejdede. "mor er den bedste mor man kan få" sagde Hoshi og så på jenna. "jenna kommer sig ikke også" Roia nikkede og smilte til tammy.
|
|
|
Post by Jenna on Jun 19, 2011 12:22:00 GMT 2
Tammy slappede af da hun fik det forklaret og Jenna havde vist hørt med for hun rakte ud med sin ene hånd mod Roia, håbede på at finde hende's arm eller hånd bare for at føle hende tæt på sig på en eller anden måde. det var bare for meget at de ikke kunne mødes på gaden lige så normalt, næh nej hun skulle lige stikkes ned og formå sig hen på lige Roia's klinik. det måtte havde skabt en masse uro for Roia og Hoshi samt Tammy
|
|
Roia Shui
Sirene
|
Post by Roia Shui on Jun 19, 2011 12:36:07 GMT 2
Roia så på Hoshi og satte hende ned. "gå ud og spil lidt piano i venteværelset." hun så på de andre asistender og bag dem tage sig af de andre patienter imens hun tog sig af jenna. de forlod rummen og hoshi satte sig ved pianoet og begyndte at spille. der var kun det eneste instrument her. Roia gik over til jenna og satte sig ved siden af hende. hun lænede sig stille ind over jenna og kyssede hende dybt på munden
|
|
|
Post by Jenna on Jun 19, 2011 12:39:07 GMT 2
Jenna gengældt kysset uden at tænke over det før hun stoppede det, hendes hjernet forvirret på grund af blod tabet og et øjeblik tvivlede hun på at hun havde hørt rigtigt fra hoshi, men det føltes rigtig så hun førte sin ene hånd op til Roia's kind og sagde med spag stemme "jeg elsker dig"
Tammy var fulgt med Hoshi ud og begyndte at danse til musikken som den blev spillet. folk kiggede på dem begge og det skulle ikke undre hende hvis Hoshi fik mange der ville tale med hende bag efter imens hun tænkte på sin mor der lå derinde hos Roia, svag og såret men behandlet og i bedring.
inde hos Roia slog Jenna øjnene op og virkede mere frisk som hun dog stadig virkede en kende svækket og slatten mens hun så sig omkring, frisk nok til at ville kunne huske hun var blevet behandlet idet hendes blik faldt på Roia og hun bare gav et sageligt smil fra sig inden hun sagde "Tak"
|
|