|
Post by Camill Angelique Arnauld on Jun 16, 2011 16:33:31 GMT 2
For det første vil jeg lige sige, at I ikke skal undre jer, hvis siden kommer til at se anderledes ud, måske endda mere eller mindre mærkelig. Det er blot fordi jeg er igang med at ændre vores design, da jeg selv mente, at det var på tide at få det ændret, nu har siden jo været i gang i lidt mere end 5 måneder Men tanken var egentligt, at jeg ville spørge jer, om hvad I synes at der skal være ved selve farverne (Der er mulighed for at være flere skins). Så I kan få det, der passer jer bedst. Så svar endelig i tråden her Jeg lytter. - Camill [Admin]
|
|
|
Post by Balok the Nameless on Jun 16, 2011 16:40:27 GMT 2
MÅNER!! XD *joker stadigvæk* sorry.. er bare lidt træt, og har noget med måner, ulve og elver.. d;
Ej... tænkte også lidt over, måske noget, som viste, hvordan landskabet så ud? Sådan måske lidt efterårs agtig natur i Nýchta, men en lidt sommer/efterårs agtig natur i Iméra. Og jeg kan ikke give slip på månen.. men noget med sol og måne? Det er jo det, som det handler om.. ^^''
|
|
Híroko Yúng
Dødsengel
Sirene fanger i N?chta.
If I Were You.. I wouldn't Come Near Me..
|
Post by Híroko Yúng on Jun 16, 2011 16:44:33 GMT 2
Altså så der skal være noget med landskab, hvor havde du tænkt dig at det skulle placeres henne? Lige nu arbejder jeg på et nyt logo til siden, som kort beskrevet er en mørkelver og en lyselver (Hvis du kender Shaiya, så er dem de to hovedperson derfra), som jo sagtens kan repræsentere lyset og mørket Samtidig har jeg også placeret den blodrøde måne i baggrunden (som jeg snakkede om). Kan eventuelt ligge det op senere?
|
|
|
Post by Noctis Késina on Jun 16, 2011 16:44:37 GMT 2
Altså jeg sad lige og kiggede igennem de skins der var i forvejen, og jeg er altså helt vild med den der hører til Nýchta xD
Komisk nok har jeg først lige opdagede at man kunne skifte skin xD
Men jeg er enig med Balok, noget med måner kunne være fedt (: Og det med farverne lyder også som en god ide, jeg tænkte også mere på et måne skin til Nýchta, og måske et sol skin til Iméra? Nu tænker jeg jo mere på at kongefamilien i Nýchta vil have solen skal forblive væk, og kongefamilien i Iméra vil have solen tilbage..
Det var bare lige mig og min underlige tankegang der kom frem der xD
|
|
Híroko Yúng
Dødsengel
Sirene fanger i N?chta.
If I Were You.. I wouldn't Come Near Me..
|
Post by Híroko Yúng on Jun 16, 2011 16:51:50 GMT 2
Jeg synes også personligt bedst om Nýchta Men.. Når I siger måner, er det så noget der bare skal befinde sig i logoet? Eller skal det være flere steder? (Bare rolig, jeg skal nok lave den helt store forandring på siden.) Så vi snakker muligvis om to nye skins? Nu hvor det faktisk er muligt at ændre næsten stort set det hele på siden (Når tålmodigheden er der). Men jeg tager da jeres respons med mig - Camilla [Admin]
|
|
|
Post by Balok the Nameless on Jun 16, 2011 19:20:21 GMT 2
Enig i, at Nýchta skinnet er bedst. Ja, jeg kender godt det spil. Har slev spillet det. XD Måner, måner, måner... *danser rundt og synger* Uh.. et skin med månetema og et skin med soltema?
|
|
|
Post by Noctis Késina on Jun 16, 2011 19:25:20 GMT 2
Jaa det var nemlig det jeg tænte på Balok (:
Men det svære ligger vel i at lave et skin hvor hovedtemaet er sol eller måne, også uden det bliver alt for meget af det gode.. Eller hvad? Har aldrig selv lavet skins, men kan forestille mig det er svært..
Man kunne vel også lave et til kongefamilierne? Eller f.eks. i Nýchta til de to racer der er i krig om hvem der skal sidde på tronen.. Jeg ved det ikke, et skin til hver race kunne være fedt, men det ville også være en helved masse arbejde. :/
|
|
|
Post by Camill Angelique Arnauld on Jun 16, 2011 19:39:05 GMT 2
Jeg må ærligt sige, at hvis vi først kommer ud i at skulle lave et skin til hver race, så vil det simpelthen gå hen og blive for meget. Jeg tror hellere ikke at jeg ville foretrække at skulle lave dem alle sammen, eftersom at folk har det med at komme med nye race foreslag Men ang. sol og måne temaet, så har jeg muligvis en måde hvorpå det skulle være muligt at gøre det uden, at det bliver for overdrevet. Dette billede er den blodrøde måne, som jeg har snakket en lille smule om. Dette billede kan erstatte de mapper I ser ved siden af hvert board. (Som faktisk set på The Broken Light skin) Så bliver det jo hellere ikke så overdrevet, så kunne der evetuelt også være en mulighed for at skifte følgende billede ud, med en med måner? Er placeret ved de forskellige kategorier. Mere synes jeg egentlig ikke at der skal ændres, for ellers ville det sikkert blive for meget
|
|
|
Post by Balok the Nameless on Jun 16, 2011 19:45:46 GMT 2
Kan godt lide det der med månerne i stedet for mapperne. ^^
|
|