|
Post by Jenna on Jun 14, 2011 21:17:22 GMT 2
Jenna slap langsomt kysset og smillede blidt til Roia inden hun lænede sig lidt op og hviskede i hendes øre "dit hår skjuler intet for mig lige nu" bare for at pointere at hun havde fået et godt syn af den krop hun så kærligt holdte om livet lige nu. Tammy grinede lidt og spurgte Hoshi "kan du bære nogen med dine vinger?" oprigtigt nysgerrig
|
|
Roia Shui
Sirene
L?ge i Im?ra. Datter: Engel, skoleelev.
|
Post by Roia Shui on Jun 14, 2011 21:26:26 GMT 2
Roia grinte og slog med halen. "nok gemmer håret ikke men halen gør" sagde hun drillende og fik slået med halen igen så lidt vand ramte dem. da tammy spurgte med vingerne så HOshi lidt trist ud. "pap siger mine vinger ikke er store og stærke nok. de skal stadig udvikle sig. jeg ville ellers gerne flyve og ikek kun svæve." det var tydeligt at Hoshi drømte om at blive
|
|
|
Post by Jenna on Jun 14, 2011 21:32:01 GMT 2
Jenna grinede efter hun havde sikret sig der ikke kom mere vand og sagde blidt "jeg glad for du ikke skubbede mig væk, du er en dejlig kvinde Roia" hun lagde blidt sit hovede ved siden af Roia's og ville se om hun kunne drille lidt ved at kilde havfruen i siderne som tak for vandet. Tammy havde set på Hoshi og skulle til at undskylde for at spørge om noget så nedslående da hun havde hørt plasket og stille kiggede over på sin egen mor og havfruen. de var vist glade for hinanden selvom hendes mor var blevet godt våd nu og forsøgte at kilde Roia
|
|
Roia Shui
Sirene
|
Post by Roia Shui on Jun 14, 2011 21:42:32 GMT 2
Roia smilte og man kunen se i hendes øjne hun sagde at hun også var dejlig. da hun kildede hendes plaskede hendes hale og hun flækkede af grin. Hoshi så mod sin mor og så på tammy og smilte drilsk og løb efter hende. "din mor kilder min mor. jeg kilder dig" hoshi blev altid hurtig glad igen.
|
|
|
Post by Jenna on Jun 14, 2011 21:45:59 GMT 2
Jenna smilede og blev ved, vandet sprøjtede omkring dem takket været Roia's hale men det tog Jenna sig ikke af som hun forsatte og lod det ende efter lidt tid for ikke at blive for grov, kærligt sagde hun "det var tak for vandet før jeg begyndte" inden hun blidt slap sit tag om den skønne havfrue for at sætte sig op, måske ville Roia også op og sidde eller måske lagde hun hovedet i hendes skød. uanset hvad var Jenna ihvertfald vældigt glad som hun hørte Tammy og Hoshi larme og lege tag fat hvor Tammy måtte løbe fra den unge engel for ikke at blive kildet over noget hendes mor havde startet
|
|
Roia Shui
Sirene
|
Post by Roia Shui on Jun 15, 2011 16:23:52 GMT 2
Roia smilte til Jenna og så på sin hale og så på jenne. "du kan da bare lade vær at udfordre en som ligger i vandet med en hale" Roia så mod tammy og hoshi som stadig legede. Hoshi morede sig meget og det glædede jo Roia meget. Roia så på jenna og havde helt glemt tiden for Hoshi havde jo piano undervisning hver dag.
|
|
|
Post by Jenna on Jun 15, 2011 18:35:48 GMT 2
Jenna smilede mildt til Roia, selv havde hun ikke travlt med noget så hun kunne sagtens tilbringe tid på at sidde og lytte til klaver undervisning hvis hun blev spurgt om hun ville med, Tammy ville ihvertfald plage om det fordi hun havde det rigtig sjovt og kunne opføre sig som et barn igen sammen med Hoshi. Jenna så på Roia og lagde en arm om hende mens hun hviskede "jeg virkelig glad lige nu"
|
|
Roia Shui
Sirene
|
Post by Roia Shui on Jun 17, 2011 21:53:06 GMT 2
Roia log stadig i vandet og da jenna lagde armen om hende smilte hun og så varmt på hende. "det er jeg glad for. og tror også Hoshi er glad for at tammy er her" Roia så på Hoshi som log flad af grin i sandet. hun havde ikke kunne løbe mere da hun grinte så meget at hun måtte stoppe.
|
|
|
Post by Jenna on Jun 17, 2011 22:10:29 GMT 2
Jenna smilede roligt og sagde venligt "jeg må nok hellere komme af sted Roia, hvis det ikke gør noget... vil du så have Tammy hos dig og Hoshi lidt? hun klare sig selv og spiser jo ikke rigtig noget" Hun grinede let som hun blev sidende lidt endnu, sikkert på at Roia ikke kunne stå op med den hale hun havde
|
|
Roia Shui
Sirene
|
Post by Roia Shui on Jun 18, 2011 10:49:11 GMT 2
Roia så på Jenna og smilte. "hun kommer til kun at være sammen med Hoshi så for jeg skal ned i vandet og få nye kræfter. Men de skal bare til at gå nu så"sagde Roia og så på Hoshi og vinkede hende hen til sig- HOshi så på sin mor og løb over til hende og smilte. "Hoshi du skal til at gå hjem til Din pleje far. din lærer kommer jo snart. og Tammy må gerne gå med bare husk at lytte til læreren" hun kyssede hoshi på kinden og smilte varmt. HOshi så på tammy som for at spørger om hun ville med.
|
|
|
Post by Jenna on Jun 18, 2011 13:23:01 GMT 2
til svar krammede Tammy Hoshi og jublede stort, hun ville rigtig gerne med, sikkert også overraske læren med at hun også kunne finde ud af det og så temmelig godt endda. Hun skyndte sig hen til sin mor og gav Jenna et kys på kinden inden hun ville smutte med Hoshi, Jenna rejste sig op men lænede sig ned for at kysse Roia på munden ganske kort "kommer igen så snart jeg får tid til det, hvor kan jeg møde dig?" hun ville helst ikke bare lede på må og få
|
|
Roia Shui
Sirene
|
Post by Roia Shui on Jun 18, 2011 13:31:23 GMT 2
Roia smilte og så mod havet. "her eller sammen med hoshi. men vis du finder hoshi finder hun altid mig" Roia smilte og sagde farvel og hoppede ud i vandet igen. Hoshi fulgte tammy hjem til hendes plejefar og da de kom stod hendes musik lærer og tog sit overtøj af. hun så på tammy og sendte hende et venligt imødekommende smil. Hoshi ssatte sig ved pianoet og begyndte at spille vildt godt af en som sin alder at være. hun havde altid været et naturtalent. hun var dybt koncentreret og spillede hele tiden som var det noget der log naturligt til hende. musikken hun spiller//out.
|
|
|
Post by Jenna on Jun 18, 2011 13:39:55 GMT 2
Jenna smilede og blev indtil pigerne var væk før hun selv gik sin vej, Tammy fulgte med Hoshi og spurgte om de havde en violin hun kunne spille på. hun var heldig men den var ret gammel så hun måtte lige stemme den op før hun begyndte at spille på den sammen med Hoshi's musik, gørende sit bedste for at stemme i med det //Out Den music hun begynder at spille ved siden af
|
|