|
Post by Jenna on Jun 12, 2011 19:48:13 GMT 2
Jenna smilede og sagde "i lige måde frøken, navnet er Jenna" mens Tammy blev slæbt godvilligt væk af Hoshi for at lave et sandslot der kunne holde, imens ventede Jenna på om hun mon fik et svar fra den kønne havfrue som hun nu satte sig ved siden af på respectfuld afstand selvfølgelig
|
|
Roia Shui
Sirene
L?ge i Im?ra. Datter: Engel, skoleelev.
|
Post by Roia Shui on Jun 12, 2011 19:51:33 GMT 2
Roia så på tammy og smilte roligt. "jeg hedder Roia Shui. jeg er læge i Imera." hun så på Jenna og smilte varmt. "Hoshi har ikke mange venner. jeg er glad for din datter er så god ved hende." det var tydeligt at høre på Roia at hun elskede hoshi. Hoshi begyndte at grave i sandet efter muslinger som de kunne bruge på slottet. hun så på tammy og grinte fordi hun morede sig.
|
|
|
Post by Jenna on Jun 12, 2011 20:28:58 GMT 2
Jenna smilede roligt frem for sig lidt som hun så på de to lege med sandet og lige nu snakkede med Roia "Det er det samme for Tammy, hun har heller ikke ret mange venner" fortalte hun roligt uden at tage sig af at hendes tøj blev vådt til lidt over vand overfladen
|
|
Roia Shui
Sirene
|
Post by Roia Shui on Jun 12, 2011 20:42:41 GMT 2
Roia så på Jenna og smilte. "du er necromaner ikke sandt" Roia virkede ikke dømmende eller noget. men mere nysgerig. hun havde set mange af de slags før og der var ikke mange som ville være så rolige og venlige over for en hjælpeløs havfrue og en engel barn som Roia og Hoshi var.
|
|
|
Post by Jenna on Jun 12, 2011 20:50:09 GMT 2
Jenna nikkede til svar og tilføjede med ord "ældgammel oven i, har omkring 200 år at leve i endnu. flere hvis jeg er heldig" der var ingen grund til at lyve overfor nogen efterhånden. hun var begyndt at søge efter nogen at leve med de sidste par århundreder så det kunne blive godt den sidste tid hun nu havde tilbage
|
|
Roia Shui
Sirene
|
Post by Roia Shui on Jun 12, 2011 20:59:12 GMT 2
Roia så på hoshi som hentede vand til sandslottes mure og smilte lidt til hendes ord. "i er kendt for at være onde væsner. men hverken du eller din datter virker onde. Faktisk... jeg har aldrig set Hoshi knytte sig så hurtigt til nogen som hun gør med tammy." Roia havde prøvet at finde en som hoshi ville kunne lig. men hvergang at Roia var glad for en måtte hun slippe dem fordi hoshi var bange for dem eller fordi hun ikke kunne lig dem og for Roia var det vigtigt at Hoshi kunne lig dem.
|
|
|
Post by Jenna on Jun 12, 2011 21:18:08 GMT 2
Jenna smilede roligt og sagde "lige nu kan hun lide Tammy, og tja... Tammy er faktisk ikke rigtig... levende længere" hun sukkede men smilede kærligt hen på sin datter og Hoshi som de begge byggede slottet, mens Hoshi lavede murene så kæmpede Tammy med at lave resten bare for at prøve det, hun tog sig god tid for ikke at ødelægge noget
|
|
Roia Shui
Sirene
|
Post by Roia Shui on Jun 12, 2011 21:21:35 GMT 2
Roia så på Jenna og smilte. "tro mig. det kunne jeg fornemme hurtigt. det skal en læge kunne" Roia så på tammy og smilte let. hun var en smuk pige. Hoshi så mod Roia og jenna og sendte dem et smil. Roia så på jenna og sukkede lidt. "hvem slog hende ihjel" spurgte hun roligt og smilte.
|
|
|
Post by Jenna on Jun 12, 2011 21:24:56 GMT 2
Jenna svarede roligt "det skete da hun var 14, har for længst hævnet mig og hun er ikke helt død. formåede at holde hende i live længe nok... resten undlader jeg at fortælle af mere end en grund" hun ville tydeligtvis helst ikke fortælle hvad hun havde været nød til at gøre men for hende var det vigtigste at Tammy var her hos hende nu
|
|
Roia Shui
Sirene
|
Post by Roia Shui on Jun 12, 2011 21:35:46 GMT 2
Roia sukkede og lagde hovedet på sine arme. "nogen gange ønsker jeg at Hoshi også var en sirene så jeg kunne ha hende hos mig hele tiden. men hendes fars gen var åbenbart det stærkeste i hende" Hoshis far havde været engel. den smukkeste som Roia havde set i sit liv. hun havde desværre aldrig nået at blive gift med ham før han døde. en af grundene til at hun ville være læge og hjælpe alle.
|
|
|
Post by Jenna on Jun 12, 2011 21:46:01 GMT 2
Jenna smilede ikke denne gang mens hun svarede "det jeg ked af. jeg nåede i det mindste at blive gift med Tammy far, han kunne så ikke reddes..." hun havde ikke været helt stærk nok til at gøre det og hun var også mere eller mindre gået ud for at sprede død og ødelæggelse pga det gift mord på hendes mand og datter, Tammy var ganske vist sig selv men fanget i en udød krop der ikke ældedes og var forbandet svør at gøre has på
|
|
Roia Shui
Sirene
|
Post by Roia Shui on Jun 13, 2011 10:09:52 GMT 2
Roia så på hende og sukkede lidt. "vi havde haft planlagt at blive gift. at det snart skulle ske. men da Hoshi så kom løbende til mig da jeg var på vej hjem vidste jeg at noget var galt" Roia havde elsket sin mand over alt på jorden og havde aldrig troet at han ville dø på den måde som han gjorde. men hun havde da nået at blive forlovet og ringen gemte hun tæt på sit hjerte. hun så over på tammy og synes hun var flot selv om hun ikke var levende.
|
|
|
Post by Jenna on Jun 13, 2011 13:12:46 GMT 2
Jenna smilede bare lidt som hun så over på Hoshi og Tammy mens hun svarede "i det mindste gjorde i hinanden lykkelige" de havde i det mindste nået at føle lykke lige som hende selv. godt nok ikke i flere år efter deres barn var født måske men hun ville ikke snage i det og bringe dårlige minder frem ved et uheld. hvis Camill så hende nu ville hun helt sikkert blive kaldt svag men hvad pokker
|
|
Roia Shui
Sirene
|
Post by Roia Shui on Jun 13, 2011 13:25:10 GMT 2
Roia så på jenna og smilte roligt. "men har du så fundet en ny kærlighed som kunne blive din datters far." hun smilte varmt og det var tydeligt at hun ikke havde havde fået andet kærlighed end sin datter og sit arbejde. det var tilgengæld også det hun elskede. det var altid en befrielse for hende at vide hun kunne hjælpe andre
|
|
|
Post by Jenna on Jun 13, 2011 13:44:50 GMT 2
Jenna rystede på hovedet ganske let "nej, det ikke ligefrem kærlighed der højt på listen ovre på den anden side og dem der kom var kun ude efter min magt. ikke lige just en ting de var gode til at skjule så nu er de en del af min udøde hær, eller skøge burde jeg vel kalde det efterhånden... har så mange i min magt at jeg ikke længere gider tælle dem" det var ikke engang løgn, hvis hun havde lyst kunne hun sikkert rende begge lande over ende på et par uger eller måneder men det var der ingen grund til jo
|
|