|
Post by Colopatiron Nisroc Perpetiel on Jun 7, 2011 15:36:29 GMT 2
Hej! Colopatiron skal da have en nemesis/ærkefjende! Personligt vil jeg synes en necromancer eller dødsengel er mest oplagt. Den ene symboliser døden, den anden er bare han dimentionelle modsætning. Give me your thougts Og også altid frisk på en tråd eller et andet plot, så hvis du har nogen tanker så skriv endelig!
|
|
|
Post by Camill Angelique Arnauld on Jun 7, 2011 16:19:26 GMT 2
Nu hvor du selv har tænkt på en necromancer vil jeg da gerne stille Camill/Akemi til rådighed, hvis du er interesseret Det kan sagtens lade sig gøre at få Camill til at hade en engel og måske endda ønske personen død
|
|
|
Post by Kamatayan Anghel on Jun 7, 2011 16:38:39 GMT 2
Kamatayan er da en oplagt mulighed, også nok siden han er den eneste lige pt aktive dødsengel så vidt jeg husker. Så kunne de to måske have kæmpet mod hinanden og være skyld i nogle af hinandens ar. Så vidt jeg husker har Kamatayan også tilnavnet Nemesis! Hævnens engel! Coincidence? I think not! Nå spøj til side, men der var hvert fald noget der.
|
|
|
Post by Colopatiron Nisroc Perpetiel on Jun 7, 2011 17:14:16 GMT 2
Yderst interessant. . En tanke er at jeg synes begge to virker en tand for unge til at være en direkte nemesis (1000 år forskel). Kamatayan, så tro jeg heller ikke hans personlighed passer ind som en nemesis, faktisk ikke engang fjende med den beskrivelse du har givet i din profil. Camill - jeg kan godt se den, men alderen er stadigvæk :/
|
|
|
Post by Kamatayan Anghel on Jun 7, 2011 17:51:20 GMT 2
Hvis du søger en rigtig Nemesis, hvis man tager den rigtige betydning, ville det så ikke være sjovere med en der er et af ofrene for hans 'tortur' så at sige. Ellers så passer nemlig Nemesis ret godt på Kamatayan, selvom han måske ikke er den der svinger et sværd med brynje og skjold og alt det der, men han kan skam stadig slås. Han er bare til de lidt mere alternative kamparter, som 'kampdans'. Han er nok den der kæmper med mere elegance end andre, og som det også står i profilen, så dræber han jo med et smil, så hvordan personligheden ikke passer ind kan jeg ikke se, selvom han er ret så optimistisk. Og siden han er en glad gut, så vil han nok kalde Colopatiron for en nær fjende, hvilket er i hans forstand nok den der kommer tættest på en ærkefjende.
|
|
|
Post by Camill Angelique Arnauld on Jun 7, 2011 17:55:06 GMT 2
Hvis Camill først finder ud af, at han er tidligere hærføre, så kunne jeg godt forstille mig, at hun ville udnytte det på det groveste, samtidig med at hun vil forsøge at få informationer ud omkring hæren i Iméra (Selvom det er længe siden at han har været en del af det). Bare for at stærke hendes stilling en smule, men også for at virke mere klar på alt overfor kongen i Nýchta. Men hun kunne da sagtens også være en yngre rival? Eller noget?
|
|
|
Post by Colopatiron Nisroc Perpetiel on Jun 7, 2011 19:12:49 GMT 2
Jo okay! Den vil jeg købe ^^.. Det er en deal
|
|
|
Post by Camill Angelique Arnauld on Jun 7, 2011 19:15:42 GMT 2
Hvilken vil du "købe"? xD
|
|
|
Post by Hi & Küki Sen'in on Jun 8, 2011 15:36:02 GMT 2
Hiki kan også stå til rådighed som fjender måske ^^ det kan måske være at en af hans måske venner eller kærer har været blevet dræbt af skibenes besætning da de bare dræber plynre og kidnapper ^^ selvfølgelig bare vis det er noget for Hi er nok den som skaber venner imens at Küki bare følger ham og ser helst blod på sit sværd.
|
|
|
Post by Colopatiron Nisroc Perpetiel on Jun 8, 2011 16:15:48 GMT 2
Det er begrænset med venner han har.. Har har ledt efter lysets barn det sidste 1000 år og har derfor ikke rigtig nogen nære bekendtskbaer.
|
|
|
Post by Hi & Küki Sen'in on Jun 8, 2011 16:18:43 GMT 2
ups skrev forkert XD sorry. skulel stå hi er nok ikke den som skaber venner. ^^
|
|