|
Post by Camill Angelique Arnauld on May 18, 2011 23:32:46 GMT 2
Kære medlemmer og kommende medlemmer Eftersom at jeg har en del erfaring med andre sider (Hvis jeg selv skal sige det), så har jeg valgt, at der ikke findes nogen blandede racer på siden. Og selvfølgelig er der er en grund til dette: Igennem tiderne har jeg ofte set flere sider, hvor de fleste karakterer er en blanding af 2 eller flere racer, og for at være ærlig, så synes jeg at det er en smule overdrevet, samtidig med at folk straks får for mange evner at arbejde med - nogle har svære ved at kontrollere dem end andre. Det skal lige siges at jeg ikke har noget imod det på andre sider (Det er jo admin's valg). Dog ønsker jeg, at dette vil blive husket, når I går igang med at lave jeres karakterer. Hvis det endelig skal være, at en karakter muligvis har en mor der er Druide og en far der er Lyselver, så bliver I nød til at vælge hvilken racer, der skal være mest dominerende. Dette betyder at karakteren besidder evnerne fra den dominerende race, men sagtens kan have træk fra den anden race. Jeg har valgt, at I selv kan beslutte hvilken race, der er dominerende, da jeg ikke vil låse jer fast på nogle regler omkring hvilke racer, der dominere mest på siden(Ved eventuelt at bruge et skema over hvilke racer er dominerer mest og hvilke der er knap så stærke (genbaseret)). Så jeg håber at det letter jeres valg en smule Så HUSK, hvis I skal blande racerne, så vælg en dominerende race!- Camill/Izumi [Admin]
|
|