|
Post by flint on May 12, 2011 16:51:28 GMT 2
Et nyt venskab? Dagen var næsten lige Begyndt men som Altid var der mørkt det hadet der været i noget tid efter hånden dagene virket korte jo Mere mørkt der var men dem fra Nýchta Syntes Sikkert at det var rat at der for en gang skyld var mørk så kunde varmpyrne også komme frem fra deres skjuld om dagen i en skov ved Shinrins fold var der en person med langt vidt hår og blå øjne det var flint han sad og kikket ned i vandet for at se om der Mulige vis skulde komme en Fisk forbi som måske kunde holde ham ved selskab der var ikke mange her ude men flint kunde også Bedes lide at være i skoven han hadet Ingen ide om hvad der skulde ske i dag kun af der skulde ske noget Flint leget stille med vandet og kørte en pind rundt i Cirkler han savet en som kunde dele livet sammen med ham men der var ingen piger som helt kunde forstå ham stille kikket han lidt op en Kjonhjørt var kommet frem og lage sig stille hved hans side ” hej gammel ven er du kommet for at holde mig hved selskab ” kom det lidt grinden fra ham mens han nuset den ved nakken
|
|
Serena
Sirene
En af Havets vogtere.
|
Post by Serena on May 12, 2011 17:07:39 GMT 2
Serena svømmet op langs folden, hun mærket noget i vandet, det virket ikke særlig stort så hun svømmede op til overfalden og kiggede rundt, hun så en mand som kørt en pind rundt i vandet, et lille smil kom over hende læber og hun svømmet lidt tætter på breden. Hun stoppet lidt op da en kronhjort kom frem fra træene, hun betraket dem begge lidt før hun svømmet hen og greb ud efter hans pind for at dykke under vandet med det sammen, hun var i drille humør igen, det var ikke rigtig andet og lave. hun op på manden mens hun var under vandet for at se hvordan han enlig ville reager på hende og om han enlig havde opdagte hende ene hun tog hans pind.
|
|
|
Post by flint on May 12, 2011 17:18:33 GMT 2
Flint hoppet op og gap Fadt i sin bue og Sikte først ned i vandet for han hadet ikke op levet det før så det var noget nyt ved det lange vide hår Hang ned af hans ene øje så man kun kunde se det ene buen var lige mod pigen ” Aria harkuda ” kom det fra flint som var Blevet forskrækket over det men da han så hun ikke virket var Turene på nogle måde så smed han sin bue lidt væk gad vide om hun hadet Forstået noget af det han sagde men der kunde vel ikke være noget om det ” hvem er du? ” kom det fra flint stille mens han studere hinden hun var smuk men han kunde ikke regtit lide af hun var en Havfrue for de kunde en masse ting ved en men efter udstenet af bedømme så var hun Temlige ung til fordel for ham selv stille sukket han mens han lage hovet på skrå Hun så ganske køn ud
|
|
Serena
Sirene
En af Havets vogtere.
|
Post by Serena on May 12, 2011 17:40:15 GMT 2
serena kom op til over falden og så lidt undren på ham da han sagde noget hun ikke forstod og kiggede lidt på hans bue, det var ikke fordi hun var bange for ham men hun så bare lidt på den med et nysgarie blik, da han så snakkede på et sporg hun forstod rettet hun blikket op mod ham igen. " mit navn er serena bloom og de er ? " sagde hun roligt med hende fortyllene og et lille smil kom frem på hende læber. hun betraket skabening foran hende, hun mente ikke at have et sådan en før, men hun kunne vel lærer noget nyt. hun kastede pinden op til ham som hun havde taget fra
|
|
|
Post by flint on May 12, 2011 18:07:11 GMT 2
Mit navn er flint jeg bevogter den her strække af skoven ” kom det stille fra flint stille satte han sine føder nede i vandet og betaget den lille skabinge som lå og flød rundt i vandet ” det er et smukt navn du har frue ” stille Nikket han til hinden med et sødt smil over Læberne ” jeg er en elver ” flint viste sine Spidse øre det var skønt at få kølte sin føder af for han hadet gået et lang tur flint kikket på Kronhjorten som Buste lidt igen ” når ja det er forrestene min Ikarda ” hovedet vente sig lidt mod Hjorte som kikket på den lille pige som sad nede i jorden flint kikket igen på pigens øjne gad vide vad der skulde ske i dag men nu hvor det var godt vær kunde det være rat med et stille bad men han tudret ikke regtit gøre noget nu hvor der var en pige til stede måske var det også bar ham som ikke gad det der haløj
|
|
Serena
Sirene
En af Havets vogtere.
|
Post by Serena on May 12, 2011 18:41:47 GMT 2
Hun kiggede lidt på ham da han pressenteret sig og hun smilede kort " hyggeligt at møde dem flint, jeg er af havets vogter " sagde hun med hende flotte stemmen. hun betraket hans øre da han viste dem " sådan nogen har jeg set før, men de virker lidt anderledes end de andre, er der flere tyber af jer " sagde hun høfligt, serena var meget høfligt opdraget og bruget altid orden de over for fremmede personer hun lige havde mødt. Da han fortalet om hvem hjorten, smilede hun blot det den og gav den respekt fuld nik tilbage til den. hun svømmede lidt rundt i cirkler og dukket op og ned en gang i mellem
|
|
|
Post by flint on May 12, 2011 18:50:13 GMT 2
Ja der er andere racer ind kund min race ” svaret Flint stille og rolige til hinden stille kikket han rundt mod sit hus ” en vogter ja så ja ” smilet kom stille fra ham og et blink kom til hinden ” jamen sådan en smuk kvinde som dem kan vel godt klare en folk sort elver ” et stille smil kom frem for ham mens han kikket lidt rundt det kunde være at han skulde hoppe i han smed rolige tøjet og hoppet ned i det kolde vand og lente sig stille op af kanten ” arr det var meget bedere det her efter en hår dag så kan man ikke regtit komme nogle steder hen jeg bor for resten her i nær heden det er syndt du ikke kan komme og se det ” flint ville godt have gæster hjem han elekset af fåbesøg men det kunde jo godt være at hun ikke lige hadet lyst til af komme med ham hjem det var jo også lidt svært når hun kun hadet en hale på sig
|
|
Serena
Sirene
En af Havets vogtere.
|
Post by Serena on May 12, 2011 19:05:28 GMT 2
serena smilede kort over hans kommentar og kiggede fra og til hjorten og tilbage igen " jeg kan tryllebinde alle med min stemme " sagde hun med en blid stemme. hun kiggede dog noget undren på ham da han smed tøjet og hoppet i vandet, hun svømmet væk fra ham, hun sys det virkede lidt underligt at han kom så tæt på hende. " jeg kan færste hvor jeg vil " sagde hun kort og holdt sig på afstand af ham.
|
|
|
Post by flint on May 12, 2011 19:13:07 GMT 2
Flint kikket på hinden og grinden lidt ” jeg gør ikke noget min ven ” svagdet han men hun måtte selv om det han kikket lidt rundt ” tja vis du kan det så skal man også bare gøre det ” flint smilet stille og rrolige menst hvad han skulde lave stille lage hans sit hår til bage ” tja det kan godt være din stemme er fortyrlne men der skal lidt mere til af fortrylle den her elver ” svaret han drillene med et blik men om hun ville gå tæer på måtte hun selv om der var i varfald ikke noget af være bange for hvad skulde han dov lave lige nu han sukket stille og rolige igen mens han kikket ned i vandet
|
|
Serena
Sirene
En af Havets vogtere.
|
Post by Serena on May 12, 2011 19:30:38 GMT 2
serena sendt han et lidt urolig blik og blev mistrorisk over for ham, hun blev også en smulge fornærmet da han sagde det skulle mere til end hende sang. hun sovet under og for at gribe fat i hans ben og trakke ham under vandet, hun ville dog slippe ham med det sammen han var under vandet. " pas på de er i mit domene, jeg har visse fordele her " sagde hun med sin blide stemmen. hun gav sig til at nynne og lige så stille begyndt hun at synge den ene efter dan anden smukke tone, hun lo roligt i vandet og sang
|
|
|
Post by flint on May 12, 2011 19:56:17 GMT 2
flint så lidt på hinden men han skulde nok lade vær med at gøre hinden sur så han prøvet af vikke lokket af hindens smukke Stemme rolige svømmet han hen til hinden mens han lage en hånd på hindens stille kind flint viste ikke hvor lang tid han kunde holde været men lige nu hadet han det skønt han kikket i hindens øjne med varmet blik han to sig ikke af hun hadet en hale hun virket smukt nok for ham der var noget smukt over hinden men hans hjerte Hameret kunde man være forelsket i en havfrue det var svært men det skulde nok gå han sukket stille og rolige mens han hørte på hindens sang han håbet bar at han kunde holde været længe nok til at kunde høre hinden Synge færde mens han bevæget sit ben svæget hans hår i vandet
|
|
Serena
Sirene
En af Havets vogtere.
|
Post by Serena on May 12, 2011 20:06:25 GMT 2
da han svømmet hen til hende og røret ved hende kind, stoppede hun med at synge og kiggede lidt på ham men hun hælte til vand i hovedet på ham " pas på sirene, vi er ikke til at stole på " sagde hun venligt og svømmet ved mod land, hun satte sig lidt ned i kanten af breden. hun kiggede roligt på ham mens hun ventede på han vågnet op igen.
|
|
|
Post by flint on May 12, 2011 20:17:20 GMT 2
flint rystet lidt på hovet mens han så mod hinden han sukket lidt nej det var vel ingen han sukket stille mens han svømmet hen der hvor hun sad han lage hovet på kanten ” hmme det er Kvinder Numalt ikke ” svaget han rolige mens han kikket ud i skoven der var ikke Regtit nogle der hadet vist sig Interserte i ham men Hvorfor det han sukket stille og rolige hvad skulde han ellers sige Hjørten så på dem men lage hovet stille og rolige ned igen for af få sig noget søvn
|
|