Aeden
Varulv
Rejsende.
|
Post by Aeden on May 9, 2011 12:09:01 GMT 2
Oki, så må jeg hellere lave en fraværs tråd, så folk ved hvor jeg er henne af xD Fravær gælder for chars; Aeden, Andél, Shan, Hideaki og Edel-Mira.
Night (Night er blevet slettet grundet "for lidt brug". Har slet ingen inspiration haft med ham siden jeg lavede ham, og vælger nu at slette ham for evt. at lave en ny).
Første fravær er ikke som sådan fravær. Det er mere en forklaring på hvorfor jeg er her og ikke svarer ^^' Simpelt nok har jeg meget at se til for tiden, og er ydermere syg det meste af tiden desværre. Derfor mister jeg gerne lysten til at tråde, gerne fordi hovedet gør ondt og man ikke kan tænke. Håber folk forstår ^^ Til gengæld skal jeg nok være her til at snakke med når jeg har det okay, og så skal jeg også nok svare folk når jeg kan ^^ tak.
|
|
Andél
Engel
Uofficiel healer.
|
Post by Andél on May 24, 2011 22:25:34 GMT 2
I morgen, d. 25-5, vil jeg ikke være på før sent om aftenen. Hele dagen skal foregå i hamborg sammen med de andre 1G'er, hvor vi skal hygge og sådan. Burde dog som sagt komme på om aftenen, hvor jeg også nok skal svare.
|
|
Andél
Engel
Uofficiel healer.
|
Post by Andél on May 30, 2011 21:26:14 GMT 2
Heeey alle sammen !! Savner jer virkelig super meget puslinger !! xD Men... desværre er det jo eksamens tid :/ og lille mig skal op i svær svær mundtlig fysik ^^' Så det kræver forberedelse. Meget. Der skal også laves mange noter. Og selvom jeg allerede har fået ferie, er det i forvejen svært, da mit helbred og mit humør også har det med at svinde en hel del i denne tid ^^' det nok noget varme noget. Hvilket jeg tit får når det bliver varmere i vejret. Men blot så i dejlige mennesker ved det, og ikke tror jeg bare ignorere jer ^^ Byeee
|
|
Aeden
Varulv
Rejsende.
|
Post by Aeden on Jun 8, 2011 12:19:13 GMT 2
Dette er intet fravær, men vælger nu alligevel at skrive det her. Det er ikke for at skuffe dem der er igang med at tråde med min Night, men jeg har altså valgt at slette ham. Det er grundet som skrevet for oven; Night er blevet slettet grundet "for lidt brug". Har slet ingen inspiration haft med ham siden jeg lavede ham, og vælger nu at slette ham for evt. at lave en ny.
Det er virkelig ikke fordi jeg går efter at ignorere dem der har en tråd med ham, og netop derfor skriver jeg det også her, så det er for folk at læse hvorfor han pludselig er ikke eksisterende. Håber i vil forstå, specielt dem der er i tråd med ham, at jeg kun gør dette fordi jeg alligevel aldrig får ham brugt, hvilket også går ud over jer. Til gengæld regner jeg med at komme op med en ny spændende char inden alt for længe.
|
|
Aeden
Varulv
Rejsende.
|
Post by Aeden on Jun 22, 2011 11:40:39 GMT 2
Igen ikke direkte fravær. Mere meldinger xD Først og fremmest har jeg lavet en ny char i stedet for Night: Hideaki. ^^ som jeg håber man vil tage godt imod xD
Ydermere... vil meget gerne tråde, men vil advare folk op at jeg er temmelig slow. Jeg er lige begyndt at spille guitar igen... og det på en metal strenget en da det var hvad vi havde i huset. det betyder dog også at ind til at mine fingre har seriøst vænnet sig til det, vil de gøre pænt ondt ^^' og det gør de seriøst >.<. men altså, har jeg kun en hånd at skrive med, selvom det jo ikke er så galt hvis man kigger efter på denne meddelelse xD
|
|
Aeden
Varulv
Rejsende.
|
Post by Aeden on Jul 10, 2011 14:44:08 GMT 2
Okaaay… Fravær ! xD Eller.. Delvist :/
Sagen er den at jeg skal med mine forældre på camping. Her i morgen d. 11-07-11. Og nej! Det er ikke så nedern som nogle måske tror xD Der er en strand, et dyrecenter lige i nærheden (Kender man mig ved man at jeg elsker dyr), der er pool, og ellers musik og en masse nice at lave ^^ Og så er tyskland og alt det billige slik lige på den anden side xD Jeg skal være på camping i 3 uger. Eller det regner vi med, for at udnytte sidste år vi er af sted ^^ Og så tænker folk. NAAAAIII!!! Hun er væk så længe?!?!... Nej xD Er jeg ikke Min far har været så fantastisk at skaffe os internet ude i campingvognen… det dårlige er at der kan kun være én på af gangen xD Så det er kun når min bror ikke skal spille at jeg kan svarer i tråde. Kan dog sikkert nok godt være på i cboxen via mobil (gratis internet hurra xD), Nemlig, er dygtig xD Så er ikke helt væk folkens, lover at komme på, og ikke mindst skrive lidt i cboxen. ^^ Hvis man vil have fat i mig er det bare at skrive til mig. Eller rettere, skrive til Cam eller Kiba og så kan de skrive til mig xD Og så kommer jeg også på Men hvis jeg ikke kommer på er jeg bare i gang med at nyde vejret og vandet xD
|
|