Aeden
Varulv
Rejsende.
|
Post by Aeden on Apr 27, 2011 10:55:01 GMT 2
|
|
|
Post by Camill Angelique Arnauld on Jun 9, 2011 17:00:42 GMT 2
Cute things kill people:Må ærligt sige, at du får det hele til at se ud som om det faktisk bare passer så godt ind i hinanden xD Som om det bare havde været et enkelt billede med en ramme. Det ser også idyllisk ud og jeg kan specielt godt lide at motiverne af ulve Mørkhårede fyr:Selvom det er det samme billede du har kopiret (eller det tror jeg da), så ser det faktisk ganske godt ud, at det samme billede er i baggrunden, kan i hvert fald godt lide sammensætningen og så er det godt klaret i GIMP (At have glemt alt om brugen af GIMP). Kan godt lide din ramme rundt om baggrunden, specielt det at du har valgt, at den ikke går over billede i forgrunden The cute guy:Kan godt lide den form for dimension siggy'et får med billedet i forgrunden, det giver billedet en form for dybde på en måde Og forresten så kan jeg helt klart også godt lide dit motiv xD The Last picture:Elsker de rammer du laver med Photoshop Men man skulle måske tro at det ville blive for meget, hvis man havde for mange billeder blandet ind i et, men jeg synes faktisk at du har klaret det helt fint Villle faktisk gerne have nogle tips til at lave siggy's i Photoshop, GIMP har jeg nemlig for længst lagt til side, da jeg opgav det xD Forresten så kan jeg se, at du er blevet en del bedre end hvad jeg kan huske du startede ud med
|
|