|
Post by Revion Talant on Apr 25, 2011 3:52:07 GMT 2
Yush, jeg laver lige et opslag mere, nu hvor mit hoved koger med ideer og forslag osv.. men ja, denne post kommer til at omhandle vores meget skønne kort, som vi har. Og ja, det er mig, som har lavet det grundlæggende kort, som vi har.. og nu blev jeg faktisk lidt træt af at kigge på det, fordi jeg selv ved, at der er nogle fejl, og så er der nogle ting, som jeg generelt bare vil ordne, selvom jeg ikke kan tegne. o_O
Men, som sagt, så vil jeg lave kortet en anelse om og prøve at huske markerne og andre ting, da jeg muligvis gerne vil lave flere detaljer, og muligvis give vores skønne kort nogle farver, så man kan se forskell. ^^ Så har I nogle forslag til ændringer, så må I gerne komme med dem, før jeg lægger mig ud med mit mindre projekt, som nok bliver næste uge på et tidspunkt.
- Yalathanil
|
|
|
Post by Camill Angelique Arnauld on Apr 25, 2011 13:51:50 GMT 2
*rømmer sig lidt* Jeg har desværre glemt alt omkring kortet, for meningen var jo også, at jeg selv ville lave et mindre udkast til kortet xD Det må jeg hellere se at få kigget på, så snart alle mine eksamensforberedelser er overstået Men jeg glæder mig da til at se hvad du finder frem til denne gang Yalathanil Du kan eventuelt bare spørge mig over PM eller noget, hvis der er noget du er i tvivl om med hensyn til placering af de forskellige områder
|
|
|
Post by Revion Talant on Apr 25, 2011 14:03:43 GMT 2
Tja.. det er aldrig godt at vide med mig, hvad jeg nu finder på. XD
|
|