Post by Revion Talant on Apr 25, 2011 3:23:03 GMT 2
Ja, ville bare påpege, at evnen er fundet og lavet og håber, at det bliver godkendt. Men vil sige tak for hjælpen skattebasser. ^^
Uhm.. haha... eller hehe... *klør sig i nakken* Ja, jeg lavede altså lige dette board uden tilladelse fra vores kære overadmin, men jeg tænkte lige, at det var der lidt brug for, fordi jeg ligesom ikke rigtig kunne se andre muligheder, fordi jeg stod og mangle denne kategori. Undskyld.. jeg beder ydmygt om tilgivelse. *knæler for overadmin og kysser hendes fødder.*
*Rømmer sig kraftigt* Men lad os komme til sagen. Jeg mangler noget hjælp, da min krea ikke selv helt kan komme på noget lige nu, men hovedsageligt, fordi min krea er meget ude af balance, eller noget i den stil. Men, som titlen siger, så mangler noget hjælp til en evne, til en mulig karakter, som jeg laver indenfor den nærmeste fremtid, hvis den kære admin og Merenwe/Gren går med på min plot idé, hvilket de nok lige skal tjekke; her.. hvor de skal kigge under min char Aiwen... please *puppy eyes*. Andre er også velkomne til at kigge og komme med forslag til mine andre chars (wooo.. gratis reklame).
Uhm.. ja, nu kom vi lidt ud af kurs igen, men tingene er, som følgende, hvis mine planer går igennem;
Jeg regner med, at det bliver en dreng, da det er den retning mine tanker ender ud, lige nu, men hvordan og hvor ledes min char skal være og se ud kommer til at ligge lidt ud i fremtiden (og vil diskutere med Merenwe omkring personlighed og historie.. og ja, jeg tvinger dig).
Min elver bliver måske lidt sindsyg/underlig/langt ude? Not sure.. men jeg har ingen idé om, hvilken evne h*n skal have endnu, men havde tænkt mig, at;
- evnerne ikke helt er under kontrol
- noget udsædvanligt / noget anderledes
- måske noget, som andre eftertragter
Og så ved jeg ikke lige mere, og kan ikke rigtig selv komme i tanke om noget udsædvanligt.. så jeg vil gerne have hjælp. Så HJÆLP!! *lyder desperat og hjælpeløs*
Og vil elske alle forslag, som ville komme, fordi til tider kan jeg finde på at blande nogle evner sammen. Så selv de mest dumme forslag er velkomne. ^^
Foreslag;
- ens magiske evner/kræfter virker ikke i nærhende af ham/hende (mit egen idé)
- lydens magi
- Aurora, nordlyset
Uhm.. haha... eller hehe... *klør sig i nakken* Ja, jeg lavede altså lige dette board uden tilladelse fra vores kære overadmin, men jeg tænkte lige, at det var der lidt brug for, fordi jeg ligesom ikke rigtig kunne se andre muligheder, fordi jeg stod og mangle denne kategori. Undskyld.. jeg beder ydmygt om tilgivelse. *knæler for overadmin og kysser hendes fødder.*
Uhm.. ja, nu kom vi lidt ud af kurs igen, men tingene er, som følgende, hvis mine planer går igennem;
Jeg regner med, at det bliver en dreng, da det er den retning mine tanker ender ud, lige nu, men hvordan og hvor ledes min char skal være og se ud kommer til at ligge lidt ud i fremtiden (og vil diskutere med Merenwe omkring personlighed og historie.. og ja, jeg tvinger dig).
Min elver bliver måske lidt sindsyg/underlig/langt ude? Not sure.. men jeg har ingen idé om, hvilken evne h*n skal have endnu, men havde tænkt mig, at;
- evnerne ikke helt er under kontrol
- noget udsædvanligt / noget anderledes
- måske noget, som andre eftertragter
Og så ved jeg ikke lige mere, og kan ikke rigtig selv komme i tanke om noget udsædvanligt.. så jeg vil gerne have hjælp. Så HJÆLP!! *lyder desperat og hjælpeløs*
Og vil elske alle forslag, som ville komme, fordi til tider kan jeg finde på at blande nogle evner sammen. Så selv de mest dumme forslag er velkomne. ^^
Foreslag;
- ens magiske evner/kræfter virker ikke i nærhende af ham/hende (mit egen idé)
- lydens magi
- Aurora, nordlyset