Post by Hi & Küki Sen'in on Apr 17, 2011 12:43:37 GMT 2
Hej alle sammen.
Jeg er meget kreativ anlagt så jeg fandt på(med lidt hjælp fra SunKiddow), til rygtet om at skibene og de royales forsvinden, en lille ide. Min idé omhandler to måder bossen/bosserne om skibene er.
Og for at få det til at virke hjalp SunKiddow så disse skibe som ikke vidste til profitien, de kidnappede de kongelige børn, Yalathanil, Merenwen, Jace og Velkan, for at få magten. De fik hørt om Profitien om barnet der ville bringe solen tilbage, og nægtede at lade det ske. De begyndte at kidnappe børn for at undgå profitiens opfyldene. Vil det lykkes dem? Eller ender deres forsøg i vasken?
Jeg er meget kreativ anlagt så jeg fandt på(med lidt hjælp fra SunKiddow), til rygtet om at skibene og de royales forsvinden, en lille ide. Min idé omhandler to måder bossen/bosserne om skibene er.
Og for at få det til at virke hjalp SunKiddow så disse skibe som ikke vidste til profitien, de kidnappede de kongelige børn, Yalathanil, Merenwen, Jace og Velkan, for at få magten. De fik hørt om Profitien om barnet der ville bringe solen tilbage, og nægtede at lade det ske. De begyndte at kidnappe børn for at undgå profitiens opfyldene. Vil det lykkes dem? Eller ender deres forsøg i vasken?
Dette er Bossen. Den ene og alene. Ikke et skib, flere skibe tæt på hinanden, med kun en bos.
Til dette billed ser vi bossen(i midten) og hans to bedste mænd. Ham med skyderen(til højre) er den højre hånd og altid efter alle ombor. Han er bossens mest betroet mand.
Den mand med sværdet(til venstre) er ham der gør det beskitte arbejde. Han rydder børnene af vejen. Børn så vel som fjender. Han er selvfølgelig ikke bange for at få blod på hænderne.
De tre mørke. De tre Bosser. Spredt ud over et større areal. Hver bos, hver sit skib. De tre bosser, De tre mørke racer der ikke ønsker en sol igen.
De arbejder sammen men dog på hvert sit skib for at få dækket et større område hver. De mødes når der skal diskuteres strategi. Ingen af disse bosser vil ha solen tilbage da det kan betyde døden for dem.
Det tilfælles ved dette to idéer er at de fanger børnene for at finde Barnet. De børn som ikke er profetiens barn bliver endten forvandlet til en del af mandskabet på skibet/skibene eller også bliver de dræbt og smidt i vandet til hajer og hvad ellers der gemmer sig i vandet.
Spioner på land er der jo også for at finde ud af hvilket børn der er kommet til med to forskellige forældre. Mandskabet bliver jo selvfølgelig ikke sat på land uden at bossen/bosserne er sikker på at de altid vil være en del af mandskabet og ikke stikker af.
Vis i har spørgsmål er i velkommen til at pm'e mig da jeg gerne vil se hvad jeg kan gøre for at besvare jeres spørgsmål til min idé.
P.S. jeg skriver dette fordi at jeg ikke selv ønsker at være bosserne, derfor håber jeg nogen af jer som enten kigger på siden eller er medlem på siden vil være den som en ide til en char i vil lave.
P.S. jeg skriver dette fordi at jeg ikke selv ønsker at være bosserne, derfor håber jeg nogen af jer som enten kigger på siden eller er medlem på siden vil være den som en ide til en char i vil lave.
Hilsen Hi Ki.