|
Post by Camill Angelique Arnauld on Apr 15, 2011 12:43:24 GMT 2
Grunden til at jeg laver denne afstemning er mest for at finde ud af, hvilke browsere i bruger (som spørgsmålet også lyder på), men grunden i det hele taget er fordi jeg har lavet denne hjemmeside med udgangspunkt i, hvordan det ser ud i Google Chrome. Derfor kan der var mulighed for at det ser anderledes ud i Internet Explorer. - Så jeg vil faktisk bare vide, om jeg eventuelt skulle ændre i nogle koder, i tilfælde af at der måske er mange som bruger IE, så siden kommer til at se rigtig ud for alle - Camill/Izumi [Admin]Ps. I tilfælde af, at I bruger en anden browser end der lige står på listen, så vil jeg gerne have at I besvarer tråden med jeres browser Så jeg også kan få tjekket siden med jeres specifikke browser. Mange tak på forhånd!
|
|
Tom
Menneske
Professor i sollys.
|
Post by Tom on Apr 15, 2011 13:13:58 GMT 2
kan godt lide den som den er ^^
|
|
|
Post by Camill Angelique Arnauld on Apr 15, 2011 14:50:35 GMT 2
Jeg er glad for, at du synes det, men det var ikke lige det jeg ville vide xD Du skal sådanset bare fortælle mig hvilken browser du bruger Da jeg ved at for eksempel i Internet Explorer, kan man ikke rigtig se det rigtige antal Yen, som man faktisk har :s Derfor jeg bare ville vide om jeg skal ind og ændre i den kode, hvis der er mange, som bruger den browser, så alle kan se det rigtige antal Det går jo ikke at folk tror at de kun har 600 Yen, men i virkeligheden har 6000 Yen, der er en stor forskel oO Så vær sød at stemme, Tom
|
|
|
Post by Velkan Thomas Valentine on Apr 15, 2011 15:27:53 GMT 2
Hvis det er det der er problemet, så kan det være der også er noget i vejen med FF Oo Velkan har hvert fald kun 20 Yen, hvilket ikke ligefrem er vildt meget? Oo Eller er det bare mig at han har så lidt?
|
|
|
Post by Camill Angelique Arnauld on Apr 15, 2011 15:40:23 GMT 2
Så vidt jeg ved er der både problemer med det i IE og FF :s Men har endnu ikke fundet ud af, hvordan jeg får det rette, for hvis jeg går ind under jeres profiler, for eksempel Velkan (under modify), så står der omkring d 20.000 Yen og ikke kun 20 :s Så snart jeg har fundet fejlen, skal det nok blive rettet Men i Google Chrome, der ser det ud som det skal oO
|
|
Tom
Menneske
Professor i sollys.
|
Post by Tom on Apr 15, 2011 18:10:37 GMT 2
stor set lige glad XD
|
|
|
Post by Camill Angelique Arnauld on Apr 16, 2011 12:49:58 GMT 2
Kunne jeg ikke bare få dig til at svare på afstemningen, Tom? Det ville hjælpe mig meget mere end: "Stort set ligeglad".
|
|
|
Post by Jenna on Apr 21, 2011 12:49:01 GMT 2
bruger FF og den viser ikke nogen med over 3 cifre
|
|
|
Post by Camill Angelique Arnauld on Apr 21, 2011 23:04:47 GMT 2
Jeg kender godt det problem, men indtil videre har jeg ikke fundet ud af, hvordan jeg får det rettet, så jeg håber at I er tålmodige med mig
|
|
|
Post by Jenna on Apr 21, 2011 23:33:14 GMT 2
ingen alarm her ^^
|
|
|
Post by Revion Talant on Apr 25, 2011 3:31:50 GMT 2
Bruger faktisk lidt alla dem alle sammen, men hovedsageligt Crome, da det er der, hvor min Yalathanil er. Og alle de andre sider, hvor jeg er på. ^^
|
|