|
Post by night on Apr 9, 2011 19:04:04 GMT 2
Hey alle sammen. Så har jeg lige et link her, som mange af jer måske vil genkende ^^' kahovenkalkakoc.proboards.com/index.cgiJeps. Nu er det ikke så meget en reklame, men mere en... comeback tale jeg vil komme med xD Ved at der er en del herinde, der også kender til KKK, og det ærger mig en hel del at siden er tom. Som i, tom. Ikke at jeg kan sige jeg er bedre, da jeg selv glemte siden ind til for et par dage siden ^^' Håber bare folk vil vende tilbage så vi kan have et spændende spil nok en gang. Takker ^^
|
|
|
Post by Haru on Dec 16, 2011 22:08:41 GMT 2
Nu er der ingen vej tilbage mere!En krig har længe været under opsejling og nu er det endelig sket. Dette har haft sine konsekvenser! Kongen af Kahoven er blevet dræbt sammen med kongen og dronningen i Kakoc. Dette betyder altså at Haru (prinsen af Kahoven) står til at skulle overtage tronen i Kahoven, hvorimod man ikke ved hvad Kakoc har tænkt sig at gøre i denne situation. Der er bare lige et mindre problem. Haru har fået sig en slem skade fra krigen og er endt med at miste sin hukommelse, dette har betydet at han er kommet over på Kakoc side, hvor han rent faktisk tror at han hører til. Rosella(Prinsesse af Kahoven) vil forsøge at få sin bror tilbage, dette vil Celeste(Haru forlovede) også, mon det vil lykkedes dem?! Kom ind og vær med til at bestemme de kongeliges skæbner. Intet er endnu lagt fast, så du/I kan nå det. Der er selvfølgelig også mulighed for at læse krigs tråden her: Krigen- Admin-kredsen på KahovenKalKakocKahoven Kal Kakoc
|
|