Tom
Menneske
Professor i sollys.
|
Post by Tom on Apr 21, 2011 19:33:06 GMT 2
Tom viste ikke helt han rejste sig stille for af tiit hovedet ind til dem han blikket frækt til dem ” hvad så frække tøser må man komme ind ” han smilet let og så lidt rundt med et let smil han kikket på paige med et frækt smil han håbet på at de ville være der for ham for altid han gik stille ind af lige vel og kikket på dem der var lige pals på dem han styderet dem stille og rolige mens han stille og rolige kørte to hender op af rykken på den han viste ikke helt hvad han skulde gøre for han viste ikke hvem af dem der kunde lig ham mest i nu men han hadet en ide han smilet stille og rolige mens han kørte en finger op af ders røv stenge han smilet færkt til dem det søde smil var over hans læber de var loggene han viste af sårdane nolge steder var oki at gøre det i så hvorfor ikke gøre det nu hvor han hadet to piger hos sig han var stor set lige glad med om de bliv gravide det ville blot Glæede ham vis de ville det for hans skyld
|
|
|
Post by Paige & Alexis on Apr 21, 2011 19:52:20 GMT 2
Den sidste der nok ønskede at blive gravid ville nok være Alexis, da hun stadigvæk gerne ville nyde sin ungdom. Men Paige derimod ville måske være mere villig til det. Det ville selvfølgelig komme helt an på, hvordan han greb det hele an. De to piger blev lettere overrasket over, at han lige pludselig bare gik ind til dem. De var kun lige kommet ned i deres kostumer og havde faktisk tænkt sig at vise ham dem, men nu kom han så ind i stedet. Alexis var iført en mindre sag i form af en stram bh, der blot gjorde at hendes barm virkede større end den måske var. Over den havde hun en kort top, der ikke engang kunne dække hendes barm, så det var tydeligt at se bh'en indenunder. Så bar hun også en mindre nederdel. Hun kiggede op på ham med et drilsk smil og lod blikket glide hen på Paige. Hun var derimod iført en gennemsigtig bh og en hvid kilt, som var hun klædt ud som sygeplejerske. Hun så lettere genert på ham, men valgte dog at vise ham det hele, så hun gik roligt i ring, så han kunne se det hele. "Nå Tom, hvad synes du så? Kan jeg gå i denne her hjemme?" spurgte Paige drillende, så det var ikke engang sikkert at hun faktisk mente det, men hvem kunne vide det, det kunne jo være at hun også havde en lettere fræk side af sig selv. Men Alexis derimod stod blot og betragtede sig selv og de former, som kom til syne. "Jeg tror i hvert fald godt, at jeg kan bruge denne på stripbaren, de bliver helt vilde" sagde Alexis med et frækt smil på læben. Det var jo også meningen at hun blot skulle finde noget tøj til sit arbejde. Da hun havde besluttet det satte hun sig ned på hug for at rode bukken med tøj igennem, så hun kunne finde det næste frem.
|
|
Tom
Menneske
Professor i sollys.
|
Post by Tom on Apr 25, 2011 14:22:17 GMT 2
Tom kikket lidt på pigerne ” i ser bække to skønne ud ” det var de da han sukket let men gik så stille ud igen og satte sig på stolen igen mens han kikket på sit ur han viste ikke helt hvor god en Ide det her var et stille smil bredte sig men det forsvadt igen og han viste ikke hvad han skulde gøre han sukke stille mens han kikket på dem måske var det ikke så god en ide af han var sammen med dem eller hvad ”Piger tiden er ved at være der ” svaget han da han fik det af vide men der skulde jo nok også noget tid til hvor han skulde gøre noget han sukket stille og rolige mens han rejste sig op der var ikke meget mere af komme efter han vente sig om måske var der ikke nogle hvad skulde han Ellers gøre han smilet stille og rolige mens han gik hen til kassen
|
|
|
Post by Paige & Alexis on Apr 26, 2011 11:34:06 GMT 2
Pigerne havde lettere travlt med at få prøvet det hele på, men det endte da også med at de blev nød til at lade noget ligge, de kunne jo ikke bare købe det hele? De blev da nød til at gemme nogle penge til de sidste dage af måneden. Deres blikke mødtes idet at de kunn høre Tom kalde på dem udefra. Ville han virkelig allerede smutte nu? De rystede let på hovedet og trak i deres eget tøj. Efterfølgende kom de begge gående ud med armene fulde. Endelig havde de fået skaffet sig noget nyt tøj. "Hvorfor har du så travlt søde frække Tom?" spurgte Alexis med en bedende stemme, da hun sagtens ville kunne få mere tid til at gå derinde, men Paige derimod var enig med Tom om at de også skulle videre ellers ville han jo ikke nå at flytte eller hjælpe flyttemændene. De kunne sikkert godt komme til at ødelægge noget. Både Alexis og Paige gik hen til kassen sammen med Tom og lagde tøjet op på skræken, hvorefter det blev tastet ind, det gik faktisk meget hurtigt. "Det bliver 200 Yen" kom det fra kvinden, der stod på den anden side af kassen, og som var igang med at ekspidere dem i en fart. Hun var iklædt et af de mange kostumer i butikken, men det var vel sådan at deres uniformer så ud, så de kunne gøre noget reklame. Pigerne fik hurtigt betalt og stukket en pose i hånden. En til dem hver, men Alexis havde alligevel købt lidt mere end sin søster, Paige var jo lidt mere sky end Alexis var på sit arbejde. Nu skulle de bare videre?
|
|
Tom
Menneske
Professor i sollys.
|
Post by Tom on Apr 27, 2011 14:26:53 GMT 2
Tom vente sig stille og rolige mens han kikket på pigerne ” ja jeg har lidt travlt lige nu søde flytte mande kommer om ikke så længe host en halv time ” han vente sig igen og gik ud af butiken han hadet foget lidt for meget der inden han ånde stille ind det var meget mere rat her ud det kunde godt være at han hadet været stresset lige der tom hadet det ikke så godt med det stille kikket han på de to twiligene ringe og viste ikke helt hvad han skulde gøre der var et eller andet som sage ham at de måske ikke ville sige ja til ham bække to han håbet det han ville godt fajer det han smilet stille og rolige igen mens han satte sig ned han to sig stille til hovdet da han hadet haft lidt hoved pine på det sidste men hvad kunde han gøre med det stille smilet han han lage hovedet på skå der var sket et eller andet han vente på pigerne men han håbet ikke af han hadet Ødlagt en masse på grund af hans humør
|
|
|
Post by Paige & Alexis on May 4, 2011 14:25:12 GMT 2
Pigerne kiggede undrende på hinanden, var der måske noget galt i at, de gerne ville blive bare lidt længere tid i butikken. De var jo næsten kun lige kommet derind? Eller var det fordi, han var pinlig berørt over at befinde sig i sådan en butik? De valgte dog at følge efter ham uden at sige et ord mere, der var ikke så meget mere at sige, men det kunne måske have noget at gøre med stemningen. "Hvorfor i al verden har han så travlt?" spurgte Alexis sin søster, dog sådan at han ikke havde mulighed for at høre dem. Det var i hvert fald ikke meningen, at han skulle vide, at hun nok var en smule utilfreds med, hvor hurtigt det faktisk var gået. Paige valgte dog at trække på skulderne, og blot ignorere spørgsmålet, da hun egentlig ikke vidste hvad hun skulle svare, selvom at Tom allerede havde svaret på spørgsmålet, men det var åbenbart ikke gået helt ind i Alexis's hoved. Paige fulgte roligt med Tom, imens at hendes søster langsomt kom længere og længere bagefter dem. Men det var ikke noget der generede hende, det betød jo bare, at hun ville have mulighed for at være lidt alene med Tom, uden at hendes søster ville blande sig. Alexis gik blot nede bagved, hvor hun gik man tankerne om at hun måske skulle stikke af, så de to kunne få ro og fred, de ville jo sikkert ikke en gang ligge mærke til, at hun ville forsvinde? "Jeg glæder mig til at du flytter nedenunder Tom" kom det stille og roligt fra Paige, da hun var nået op på siden af ham. Hendes stemme var varm og kærlig, da hun mente hvert ord, hun lige havde sagt.
|
|
Tom
Menneske
Professor i sollys.
|
Post by Tom on May 5, 2011 22:58:31 GMT 2
Tom viste ikke helt hvad han skulde tor han kikket stille ned det så slet ikke ud til af Aleixs kunde lig ham på nogle måde han kikket let væk igen ” jeg har det fint jeg fik det bar dårliget ” han kikket lidt ned han var også blivet lidt vid i hovet ” det må i altså Unskylde ” kom det stille fra tom han kikket ned det var måske en dum dag for ham at komme eller mådes med dem igen en af dem fortråd sikkert det Tom sukket lidt mens han rejste sig op han ville ligge en slav plan ” vis i har lyst til af blive lidt længer her kan i bar gøre det jeg skal nok pakke tingen for mig selv så kan i hygge jer så længe i mens jeg pakker ” Tom så stille væk og så ned mod jorden perfækt nu todet si sikkert af han ikke kunde lide dem men det kunde han altså godt tom ville bar ikke lade det gå ud over deres dag men flytte mende ville komme om ikke så længe stille så han ned på den lille æske som han hadet i sin lomme han var Pluslige i Twile om det han hadet gang i måske var det ikke de regtit måske var det bar dumt det her stille vente tom sig om men kikket så op på Himllen igen stadi ingen sol hvorfor bliv han ved med at kikke op når der ikke var noget som helst overhovet
|
|
|
Post by Paige & Alexis on May 13, 2011 8:40:47 GMT 2
Den eneste grund til at Alexis reagerede, som hun nu gjorde, var fordi hun kun var 19 og derfor stadig ung, og til tider endda også barnlig og meget utålmodigt. Og så var hun jo også en pige, hvilket betød at hun godt kunne bruge lang tid i byen og bare hygge sig, selvom Tom tydeligvis havde meget travlt med at komme videre. I dette tilfælde skulle man bare lade Alexis gå og passe sig selv, hun ville nok falde til ro på et tidspunkt. "Vi ses hjemme hos dig Tom" råbte Alexis til Paige og Tom, så han i det mindste vidste, at hun havde tænkt sig at hjælpe ham, når først han var flyttet ind. Hun kunne jo altid hjælpe ham med at få indrettet hans lejlighed, så han også ville kunne føle sig hjemme. Paige vendte blikket mod Alexis og vinkede roligt til sin søster, nu kunne Paige og Tom hygge sig lidt. "Du skal overhovedet ikke undskylde, Alexis er bare meget utålmodig til tider. Så det skal du bare vænne dig til, så går det nok" sagde hun med en meget venlig og kærlig stemme. Hun gik roligt ved siden af ham, hvorefter at hun stille og roligt greb ud efter hans hånd, som at give tegn til at hun var på hans side og at hun selvfølgelig ville være der for ham, hvis han havde behov for hjælp. Paiges blik var kærligt og varmt, hvorefter hun gav hans hånd et roligt klem og lagde sit hovede mod hans arm, da hun ikke ligefrem var højere. Hun gik ham måske til hagen, men i hvert fald ikke mere. Det var også det samme med Alexis, som nu havde travlt med at vandre rundt i byen.
|
|
Tom
Menneske
Professor i sollys.
|
Post by Tom on May 16, 2011 13:05:56 GMT 2
Tom nikket stille til Alixes mens han vente sig om at Gik sammen med Paige men da hun lage hovet og armen om tom smilet han bar og lage hovet tæt ind til hinden ” Jeg Glæder mig til at kunde være mere sammen med jer på den her måde ” visket han rolige og kysset paige på kinden der var mere i hinden men hun var jo også vokset mere ind de andre stille kikket han mod vejen igen mens han så sig lidt til siderne ” men Tom sukket let mens han logget øjne og nød at være tæt på hinden igen han gad godt vide hvordan hindens mor ville have det rolige kikket han frem og til bage men så til sist førte sin hånd ned af den frie og Kryse hindens hånd der var noget ret hved Paige ”der er sket meget siden var ” svaget han stille og rolige mens han kikket på hinden med et varmt blik Tom kunde ikke lade være med at smile det var ret han glæde sig til deres lille fest som kun skulde være for de træ de minde ham om de nok skulde købe lidt ind inden de kom hjem ” åå vi må nok heller købe noget mad og noget af drikke til i aften vis vi skal holde festen hjemme hos mig ” han smilet til hinden det skulde nok blive sjovt for det var jo første gang han skulde gøre det her det beste af det hele var at der var Pool der nede hvor han skulde holde festen så de kunde tage en dukkert vis det var det de hadet lyst til
|
|
|
Post by Paige & Alexis on May 16, 2011 20:27:40 GMT 2
Der gik ikke lang tid før at man ikke længere kunne få øje på Alexis, men det var også fordi hun var forsvundet ind i en ny butik. Grunden til at hun havde været så utålmodig, var fordi hun faktisk havde planlagt en mindre overraskelse til Tom, men det skulle han jo helst ikke få mistanke om, så hun prøvede at virke sur, så han i det mindste ikke ville tro, at hun kunne finde på at give ham en større overraskelse. Alexis stod midt inde i en butik og så sig lettere forvirret omkring, men alligevel gik hun målrettet hen mod en bestemt afdeling. Men hvilken butik hun var gået ind i, ville hun ikke afsløre. Hun skulle bare handle hurtigt.
Paige var faktisk glad for at have mulighed for lidt alene tid sammen med Tom, så behøvede hun ikke opføre sig, som den storesøster hun nu var. Derved ville hun have mulighed for at kunne slippe sig lidt løs. "Tro mig, vi har begge set frem til den dag, hvor vi endelig skulle møde dig igen, Tom" svarede Paige helt ærligt, da hun aldrig nogensinde kunne finde på at lyve over for ham. Det ville også være meget ondt, og den type var hun slet ikke. Det var rart, at han valgte at holde hendes hånd, det var blot en form for bekræftelse til at der ikke var noget galt, eller det regnede hun ikke med. Dog kunne hun ikke blive ved med at undskylde på Alexis vegne, hun blev også nød til at tage sagen i egen hånd. Tom skulle jo hellere ikke være bange for deres mor, da hun jo ikke levede mere, men Paige kunne dog godt være lidt skeptisk, hvis hun skulle møde Tom's mor. Hun havde jo ikke brudt sig om hverken Paige eller Alexis i sin tid. Et mindre smil gled frem på hendes læber, da han snakkede om en fest, det lød da meget sjovt. "Jeg vil da meget gerne hjælpe, så kan vi måske nå at gøre klar til at Alexis kommer tilbage fra byen. Det kan godt tage sin tid nemlig" sagde hun med et svært smil på læben, det var sandt. For Alexis kunne sagtens bruge flere timer på at vandre rundt i Sorento efter shoppesteder, det ville jo blot være hyggeligt. Hendes blik hvilede mod den vej de gik, imens at hendes hovede hvilede mod hans skulder.
|
|
Tom
Menneske
Professor i sollys.
|
Post by Tom on May 16, 2011 21:15:26 GMT 2
Tom så lidt på Paige og kysset hinden stille på kinden ” jeg glæder mig også til at dele min liv sammen med de piger jeg elsker højder ind noget andet ” sveget han sødt til hinden tom kikket på uret der var helede vis stade noget tid nu galte det bar om at få alle tingen ud det eneste som Tom skulde huske var hans ting til forskning tom kunde ikke helt forstå hvad der Skulde til at ske der var nogle minutters gå gang der ned men det var det helle vær ind alt mulige andet stille kikket han rundt om kræng en Fønix fløj over dem den sammen igen gad vide om den prøvet at finde noget tom kikekt længe på den men kunde ikke helt forstå hvorfor men på en måde var han blivet Knutte til den tom vente igen sin opmærksomhed over mod paige de skulde nok nå af få hugget sig inden de ander ville komme tom smilet sødt til dem og nusset hinden op kinden
|
|
|
Post by Paige & Alexis on May 16, 2011 21:25:26 GMT 2
Alexis gik stille og roligt rundt i butikken og kiggede på de forskellige ting, som de kunne tilbyde hende. Men hun blev dog bare ved med at ryste på hovedet, for det var bestemt ikke noget i den stil, som hun var ude efter. Det skulle jo være noget specielt. Eller det blev det jo næsten nød til at være, nu hvor hun havde opført sig på den måde over for ham, selvom hun faktisk var glad for at se ham igen. *Jeg håber, at han kan tilgive mig for det jeg gjorde tidligere* tænkte hun stille, men det var nok nærmere hende, som tænkte over det der var sket på hendes værelse. Men man kunne jo aldrig vide om Tom stadig tænkte over det, som var sket derind. Hun rystede let på hovedet og gik videre.
Det var ikke fordi der var stille eller noget, men Paige følte alligevel en form for fred, når hun var i nærheden af ham, samtidig med at hun følte sig tryg, som om at han altid ville være der for hende? Selvom hun godt vidste, at han blot var et menneske og højst sandsynligt ikke ville kunne gøre det helt store, hvis de blev angrebet af nogen fra Nýchta. Hun gøs lidt ved tanken, men smilede efterfølgende til Tom igen. "Hvor meget skal du have med? Og hvor mange kommer der til festen?" hun var helt klart lettere nysgerrig, omkring det der skulle ske senere på aften, men på den anden side, så vidste hun hellere ikke hvordan hans lejlighed så ud, den behøvede jo ikke at ligne deres? Den kunne sagtens være indrettet på en anden måde.
|
|
Tom
Menneske
Professor i sollys.
|
Post by Tom on May 16, 2011 21:33:48 GMT 2
tom smilet stille til Paige om han tænket på det som var sket tiliger så gjord han det ikke ” det bliver kun os træ jeg syntes vi træte til det bar os ” svaget tom stille han gad ikke regtit sine ander venner han hadet dem som hadet mange Penge ” jeg skal kun have nogle få ting med ” mime papier om hvordan man kan lave sin ejen sol af Enagie fra Jorden ” svaget tom stille og rolige mens han kikket ned ” det Lykket mig næsten siste gang men det gik helt galt men jeg stopper ikke det skal nok Lykkes for mig en dag at skabe en kopie at solen men lige nu tor jeg ikke vi har tingen til det men til den Nærmste Frem tid så skal der nok komme noget ud af det Tom smilet til hinden og Stoppet stille op mens han foldet hindens hænder ” jeg er gald for at ha støt på jer igen ” sage han stille og gik hen for at kysse Paige lige på munden og holdet det
|
|
|
Post by Paige & Alexis on May 16, 2011 21:44:56 GMT 2
Paige var en smule overrasket over hans svar på hendes spørgsmål, hun havde da regnet med at der ville komme nogle flere, men på den anden side, så gjorde det ikke så meget. Det kunne da også sagtens blive hyggeligt, hvis det bare var de tre, så behøvede Paige og Alexis ikke at møde nogle nye, nej så kunne de koncentrere sig fuldt ud omkring Tom. "Det gør faktisk ikke noget, så har vi mere tid til dig" sagde hun med et drilsk, men også nervøst smil på læben, eftersom at hun ikke var helt sikker i sin sag, eller hun var vel bare en smule nervøs over for ham. Hun undrede sig dog en lille smule, da han snakkede om at lave en kopi af solen? De havde jo aldrig set solen, så hvordan vidste han hvordan den så ud? Det var da egentlig meget interessant, hvis han kunne få det til at virke. Hun skulle lige til at sige noget, men blev afbrudt af et kys, som hun valgte at følge. Hun gav dog ikke slip i hans hånd og holdt blot kysset så længe, som han ville.
Endelig fandt hun frem til det som hun efterhånden havde ledt længe efter. Det var også tydeligt for andre folk at se at Alexis var lettet over, at hun havde fundet frem til det, som hun havde søgt. Stille og roligt bevægede hun sig hen til kassen, men inden da forvandlede hun sig til en lidt ældre kvinde med større former, men samtidig også mere forførende. Det kunne jo være at hun kunne lokke noget rabat ud af manden, som stod ved kassen. "Jeg skal bare have denne" sagde en sukkersød stemme, hvorefter at Alexis lagde tingen på bordet og manden blot stirrede målløs på hende, mens at et frækt glimt viste sig i hans øjne. Han pakkede den ned i tasken og hviskede noget til hende. "De ved, hvor De kan finde mig og deres lille ting er på min regning" sagde han lettere forførende i håb om at kunne få hende med i seng på et tidspunkt, nu hvor han havde været villig til at give hende noget gratis. Alexis gik med på legen og blinkede drilsk til ham, hvorefter hun plantede et kys på hans kind og forsvandt ud af butikken med retning mod Tom's nye lejlighed.
|
|
Tom
Menneske
Professor i sollys.
|
Post by Tom on May 16, 2011 21:58:01 GMT 2
Tom smilet og stoppet så stille og rolige Kysset igen han lod blikket vile rundt og så sit Slot kaldte han det for det var næsten lige så stort som et Slot han snak en Klump i halsen ” så det nu jeg håber bar at de har taget deres ting så vi kan komme vider i en fart jeg ville ikke komme op at slås med min mor ” svaget han og begynte at gå man kunde se en las Bil længer hænde ” godt de er her håber bar på at de har foget sadt alle tingen i så vi ikke skal gøre det ” kom det igen fra Tom mens han så på paige stille lage han sin hån om hindens mens han kikket på dem det ville måske ikke være godt at sige at han var sammen med de bække så ville hun da først falde om men vis hun tiret ham længe nok en ælder dame kom ud med en stok hen mod tom ” Hor vover du at at…” det var toms mor hun liget sig selv bortset fra hun var –ælder men hun bliv først rød i hovet af raser rig da hun så hvem han hadet taget med tom gik hurtigt hen til mændene som var lidt i Chok over den måde damen hadet skelt dem ud ” har i taget tingen ” de nikket og gik ind i bilen og vente på de ander ” du tager ikke af sted du får ikke lov … nu skal du høre mor jeg tager af sted for jeg er gammel nok…. Og jeg komemr til at bo sammen med de piger som du to fra mig som minder ” svaget Tom syrt og gik helt tæt på hinden men han fik bar en fald ” du vover på at finde sammen med hinden der tøsen ” svaget hun med en stemmen som var sur og hår ” nej jeg finder ikke sammen med hinden jeg finder sammen med dem bække to ” svaget han Hisit og to paiges hånd og satte sig ind i lasbline
|
|