|
Post by Paige & Alexis on Apr 15, 2011 8:57:08 GMT 2
Det var ikke fordi Paige havde haft lige så meget tid, som Alexis havde. Hun skulle jo også underholde Tom, imens at hendes søster blot var gået ud på badeværelset og efterladt dem. Men det var ikke fordi hun var irriteret på at Alexis lige pludselig havde så travlt med at komme afsted, hun kunne godt have fundet på at sige noget igen til hende, men lod vær for Tom's skyld. Paige fik rettet kjolen til og fandt nogle specielle sko frem. De var også højhælet, som hendes søster. Ikke fordi Paige havde behov for at blive meget højere, men hun kunne godt lide af gøre noget ud af sig selv. Piger tog jo generelt mere tid om at blive færdige, men det var også kun fordi, det var nødvendigt for at kunne tiltrække drenge, men samtidig også gøre dem tilfredse. Hvis man var kærester? Om Alexis og Paige var kærester med Tom, det kunne man nok ikke sige med sikkerhed? Man kunne jo aldrig vide, om en af dem faldt for en anden? "Vi kommer nu.." sagde Paige hurtigt og strøg nærmest ud af værelset, de to piger stod efterfølgende og ventede på ham ved døren. Hvis de var heldige, så ville elevatoren også være klar idag. "Lad os tjekke om elevatoren er færdig" sagde Alexis med et mindre smil på læben og farede ud af døren mod den nylavet elevator, som kun var beregnet til taglejligheden, så kunne man føle sig speciel?
|
|
Tom
Menneske
Professor i sollys.
|
Post by Tom on Apr 15, 2011 19:27:12 GMT 2
Tom så sig lidt rundt han så ned igen ville de overhovedet have ham vis han spurte det han kikket lidt op igen mens han kikket igen hvad pokker skulde han gøre han ville jo godt have den bægge men kunde han det og ville de lade ham gøre det han sukket lige sår stille de virket meget glade for ham men mund det var en løgn at de var det stille vente han sig og gik med dem ud til den Elevator som der var ved at blive lavet tom gik med hænderne nede i lommen og sang inden i sig selv mens han så på de to piger bag fra han kunde godt se noget af deres røv han smilet færkt til dem men kom i tanke om det om aften og ryste på hovdet ikke igen han hadet ikke lyst til at der var nogle af dem som ville have det her han sukket mens blikket gik ned han måtte snart hente nogle af hans ting så han kunde komme til at bo hjemme hos dem vis de ville han ville nok komme til bage men først når tiden var inden til det så ville han komme ellers ville han ikke et stille smil kom over ham mens blikket kikket på halskæderne ” det skal nok blive sjovt i dag tor jeg ” tom kunde godt forstå vis de to søster ikke ville have tom han men han smilet og prøvet ikke at tænke så nikativ over for dem nu hvor de skulde i byen kunde han ikke regtit være det bekendt rolige vente han hovdet igen da han kunde høre en lyd fra hans tlf. Det var nok hans more der skulde vide hvor han var ” det tom ” kom det rolige fra ham man kunde høre en høj kvinde stemmen i baggrunden det var toms more ”jeg er til måde MOR jeg sov hos nogle gammel venner jeg kommer og henter mine ting sener ” i det tom sagde det stoppet det hele i tilf hvad han skulde der viste han ikke han kikket igen på Paige og Aleixs med et stille smil han to dem under arme ” nårr skal vi se at komme af sted vi må jo ikke ragtit komme for sent vel altså til busikerne logger” han kysset dem på vær sin side af kinden mens han så på aleixs med søde øjne han viste hun kunde lig om og ville have ham men kunde han komme til det på det men måde han håbet bar ikke af der var nolge som ville ligge and på dem for han ville helst have dem for sig selv
|
|
|
Post by Paige & Alexis on Apr 16, 2011 12:31:17 GMT 2
Pigerne blev lettere forvirret, da de ikke helt forstod hvad der foregik? Havde han nogle bestemte planer, siden at han snakkede om et møde? Var han gået glip af noget, fordi de havde trukket ham med hjem. De var ikke sikre i deres sag i hvert fald, men valgte at ignorere det, hvorefter både Paige og Alexis gik ind i elevatoren. Det var tydeligt at lugte, at den var ny, man kunne i hvert fald godt opfange lugten af noget nyt. Det stillede sig på hver side af ham, imens at Alexis trykkede på knappen, så de kunne komme ned i en fart. "Klokken er da ikke særlig mange, Tom" sagde Alexis og undrede sig lidt. Havde han overhovedet lyst til at være sammen med dem, eller havde han måske travlt md noget andet? Paige lod blikket hvile på Tom. "Hun har ret, der er mange timer til butikkerne på markedet lukker" sagde hun med et mindre smil på læben.
|
|
Tom
Menneske
Professor i sollys.
|
Post by Tom on Apr 16, 2011 14:26:34 GMT 2
Tom kom med et mindre smil over læben han hadet glemt tiden men han kikket lidt på dem han skulde vis nok heller sige hvordan landet lå med hans mor og ham selv men det kunde han sige når han kom hjem der var ikke rigtig mere han kunde gøre han lage hænderne nede på deres røv og nusset dem blind han kunde jo ikke gøre mere for hans mor hun var blivet sær. pigerne ville nok blive glad for det han ville fortælle dem han håbet da på det men hvad kunde han gøre blikket så rolige op man kunde godt lugte at den var ny han håbet bar på at der ikke ville ske mere ind der stod for ham af nysgerrighed løfte han kjolerne lidt op af aleixs og paiges røv han ville under søge om de hadet noget under der men han gjorde det stille og rolige
|
|
|
Post by Paige & Alexis on Apr 19, 2011 12:44:32 GMT 2
Det var egentlig underligt at tænke på, at der var blevet lavet en elevator, som sjovt nok kun førte op til taglejligheden. Men det var også kun sket på bekostning af de to piger, der havde ansøgt om det, men også betalt for det. Hvis de andre beboere i bygningen skulle have adgang til elevatoren, ville de nok komme af med et mindre beløb til de to piger, som havde taget initiativet. Endelig begyndte elevatoren at bevæge sig ned ad. Det gik også i et stille og roligt tempo, men så havde man da også tid til at tømme hovederne for alle mulige tanker. Alexis lod blikket glide rundt i elevatoren og undersøgte nærmest hver eneste krog, men lod til sidst blikket glide tilbage på Tom. "Hvad har du tænkt dig at bruge tiden på ved markedet?" spurgte hun nysgerrigt og lod et smil glide hen over sine smalle læber. Paige vendte også sin opmærksomhed mod Tom, fordi hun da var mindst lige så interesseret, som Alexis var. Pigerne smilte lettere drilsk til ham, da de kunne mærke at han begyndte at undersøge deres tøj nærmere, dog valgte de ikke at sige noget. De lod ham blot gøre det. Alexis bar næsten altid noget indenunder tøjet, da det jo kunne ske, at vinden kunne få fat i hendes tøj. Dog bar hun blot en g-streng, det samme med Paige.
|
|
Tom
Menneske
Professor i sollys.
|
Post by Tom on Apr 19, 2011 14:44:00 GMT 2
Tom viste ikke helt hvad han skulde i market men han kunde nu godt tænke sig noget nyt tøj,” det ved jeg ikke jeg tager det der falder mig ind ”tom sukket stille mens han kikket på Paige og Aleixs . skulde han fortælle dem hvordan han følte for dem han sukket lidt mens han tækket sig længe om det skulde ikke være her det skulde være uden for måske ved pakken måske et stille og glad smil kom over ham men det ville blive svært for dem vis de ville have ham altså men hvad nu vis de ikke ville det han sukket let mens han kikket rundt der ville sikkert gå en hel del tid inden de ville være ned de var jo også ret højt op han kunde næsten ikke holde den stil hed ud han sukket lidt mens han fandt sin mobil frem ”umm jeg må vel heller fortælle jer at jeg flytter nede under hvor i bor ” han to sig lidt i nakken og viste ikke hvordan han ellers skulde reger han smilet til dem men viste ikke hvordan de ville regere lige nu han sukket stille men hvad skulde han eller sige han tav lidt igen
|
|
|
Post by Paige & Alexis on Apr 20, 2011 11:53:09 GMT 2
Elevatoren var cirka kommet halvvejs ned nu, så der var stadigvæk noget tid, før at de ville kunne gå mod markedet, men det var da også hyggeligt nok, at bruge tiden på at snakke med ham. Det kunne jo være at de kunne få lidt mere at vide, omkring hvad han havde brugt tiden på og hvordan det var på den nye skole? Som han jo nok var gået ud af, som Alexis også lige var gået ud af skolen. Men Paige havde længe været arbejdsløs, men tilgengæld havde hun masser af fritid til sig selv, men også til at passe på Alexis, der var blevet mere vild efter at hun havde fået jobbet som stripperen Love. Pigerne lod deres opmærksomhed hvile mod Tom, idet at han snakkede til dem, og svarede på deres spørgsmål. "Har du så tid til at hjælpe os?" spurgte Alexis med en sød og mild stemme. Efterfølgende vendte Paige sig helt om mod Tom og stod nærmest overfor ham. "Du må gerne hjælpe mig med at finde en ny kjole" sagde hun med et drilsk smil på læben, da hun længe havde gået og spekuleret på en kjole, som hun havde set på markdet. Den var lettere kort, samtidig med at ryggen var helt bar. Det ville jo blot betyde at hun skulle gå uden bh og helst med en g-streng, så man ikke kunne se hendes undertøj igennem den stramme kjole - det var også årsagen til at hun var i tvivl om det nu også var hende, at gå i sådan en kjole? Så ville det være godt med en ekstra mening. Paige og Alexis gik nærmest i stå, da han sagde at han flyttede ind nedenunder dem? Hvordan skulle de reagere på det, nu hvor de havde troet at han måske blot ville på hos dem. Men det var vel også rigtigt noget. Deres taglejlighed var jo ikke ligefrem beregnet til 3 mand? Gæsteværelset ville også blive for småt i længden til ham, hvis han skulle have alle sine ting med. Dog valgte Alexis at give ham et stort kram og efterfølgende et kys på kinden. "Det glæder vi os til, så skal vi ikke gå så langt for at besøge hinanden" sagde Alexis med et bredt smil over munden. Desuden så ville det ikke blive så hårdt at tage trapperne en etage ned. Paige smilte sødt til ham og gik stille og roligt hen til ham for at plante et kys på hans mund. "Hvornår tog du den beslutning?" spurgte hun nu med et frækt smil på læben. Så kunne de to piger jo skiftes til at bo hos ham? Imens at den anden ville sove i deres lejighed, så kunne han få fred med dem hver for sig? Hvis det var det, der var meningen, så blev han ikke forstyrret i sit arbejde? Interessant beslutning..
|
|
Tom
Menneske
Professor i sollys.
|
Post by Tom on Apr 20, 2011 13:34:14 GMT 2
Tom smilet glad til dem han viste ikke hvordan han skulde formler det, men blikket bliv sendt til dem bække to ”i går da jeg så den var til salg ”. Han grinede lidt mens han lage armen om de bække to og lage hånden på deres røv mens han klimtte dem det var tydliget af de bække kunde lig ham men han ville gøre noget stort ud af det ”jeg tænkte på om i ville med ud af fejer det sener unde i Pakken jeg skal hente mine ting sener i dag ” blikket vilet på Paige med et glad smil på læben mens han kysset hinden igen men i stede for så satte han Aleixs mund hen til dem mens han stak tyngen ud han viste de kunde lide ham men hvad skulde han smilet stile til dem mens han tykket dem ind til sig han Stoppe stille mens han kikket på dem hvordan de ville regere på det han smilet han kunde ikke holde det helt ud mere men han var sikker på at de ville kunde forstå ham ”jeg kan godt hjælpe jer bægge så går dagen også hurtiger hehe” tom smilet stille og Roilge igen mens hånden kom ind under deres kjoler og maseret deres bar røve han rømdet lidt
|
|
|
Post by Paige & Alexis on Apr 20, 2011 15:39:58 GMT 2
Pigerne så undrende på hinanden, hvorfor havde de ikke selv lagt mærke til at lejligheden nedenunder var til salg? Der var vist noget, der som var gået forbi deres hoveder, men de var jo bare glade på hans vegne, så behøvede han hellere ikke bo hjemme ved hans mor. Alexis gøs langsomt og svagt ved tanken om Tom's mor, der havde forbudt ham at være sammen med dem. Begge piger brød sig bestemt ikke om hende, men nu havde de heldigvis ikke set hans mor i mange år, så det var lidt af en befrielse. De smilte dog begge to, og var blot glade for den beslutning, som han åbenbart havde taget. Både Alexis og Paige var da glade for ham, men en af dem var ekstra glad for ham! Og man ville næppe gætte rigtigt, da hun ikke gav så meget udtryk for hendes følelser, som hendes søster måske gjorde. Den, der skjuler det mest, mener det mest. "Fedt, så flytter du hjemmefra og endda lige nedenunder os" sagde Alexis med et bredt og stort smil på læben, da hun var lettere begejstret over den hurtige beslutning, som han havde taget. Men hun ville bestemt ikke fortryde det, når han først fyttede ind nedenunder. "Skal vi hjælpe dig med at hente dine ting og så fejre det bagefter i parken?" spurgte Paige ganske roligt, inden at hun og Alexis var midt i en snav sammen med Tom. Dog var der ikke rigtig noget som kunne tyde på, at de ikke nød det. De kunne vist godt begge to lide det? Men den ene var mere glad for den end den anden.
Pludselig gik elevatoren i stå, men det var ikk fordi der var nogen fare på færde, da elevatordørene stille og roligt blev åbnet. Nu var de endelig kommet ned i bunden og det betød blot at Alexis farede ud af elevatoren, hvorimod Paige ventede tålmodigt på Tom, så de kunne følges. Alexis ventede henne ved døren, så d kunne komme lidt udenfor, selvom det stadigvæk var mørkt. Men det var jo normalt, det var også derfor at gadelygterne altid var tændt, så der i det mindste var bare lidt lys i Iméra. Så kunne man jo også holde øje med skyggerne. Paige vendte sig mod Tom, da de var gået ud af elevatoren. "Jeg tror ikke, at det bliver særlig svært med Alexis i hvert fald ikke hvis hun skal have kjoler" sagde hun med et svagt grin på læben og kyssede ham stille og roligt på kinden, for derefter at gå hen til sin lillesøster, der stod og ventede. Nu skulle da bare hen til markedet.
|
|
Tom
Menneske
Professor i sollys.
|
Post by Tom on Apr 20, 2011 19:49:03 GMT 2
tom viste ikke helt hvem han skulde have eller tage han sukket let mens han kikket rundt og så ud han kunde ikke lade være med at komme med et smil da Paige så ud til af nyde ham mest han kikket stille ned mens han smilet stille og rolige gik han ud sammen med dem han håbet på de bække ville kunde lig ham efter det her de to var hans liv Tom gik stille mens han så ned minderne om den gammel skole gjord ham lidt ked for det han smilet mens blikket bliv vendt rundt han så en Fønix flyve over den sorte himmel det var lige som i hans drøm han kikket længe på den den så Flot ud og smuk den forsvandt bag den bygning som Paige og Aleixs boget i det var nu sjældent af se sådan en ful men måske var det ikke ham det pinte ham lidt af han ikke kunde han smilet bar stille og rolige til dem det kunde jo ikke gå helt galt kunde det? nej det håbet han ikke det ville være meget utjækket i var fald for ham han smilet stille og rolige igen mens han studeret dem bække hvem var det mund der kunde lig ham mest var det Paige eller Aleixs for de var bægge to meget glade han nynned lidt mens de gik han kunde ikke huske hvor den kom fra men det var bar en glad melodi han kunde i sit hoved mund der var noget glat i det han to sin telefon igen da han kunde høre en brummen der nede fra ”ja det tom baum ” det var dem som skulde hente tingen for ham de ville komem tiliger ind forvente i staten men han håbet bar på det ville komme til af gå ”ja oki det er helt fint jeg skal se om jeg kan være der til tiden i i dag ” tom slukket telfone ”det var fra Flytte holdet de ville være hjemme hos mig kl halv fir ”svaget han stille og rolige mens han gik tæt på Paige
|
|
|
Post by Paige & Alexis on Apr 21, 2011 14:34:32 GMT 2
De to piger følte sig lige pludselig ignoreret, da han slet ikke svarede dem. Og det virkede hellere ikke til at han havde taget notits af hvad de sagde til ham. Havde han måske noget andet i hovedet? Paige lod sit blik glide rundt ude på gaden. Der var ikke så mange ude endnu, men det var nok fordi, at klokken slet ikke var så mange. Dog lagde hverken Paige eller Alexis mærke til den Phoenix, som kom flyvende over hovedet på dem. De lagde hellere ikke mærke til at den lige pludselig forsvandt bagved den bygning, hvor de boede. De var travlt optaget af noget andet. Dog lyttede begge pigerne efter, hvad der blev sagt i telefonen og hvad Tom svarede. Betød det så, at de ikke skulle hjælpe ham, eller var han bare bange for at, hans mor ville se dem? Og derfor ville forbyde ham at flytte? Der var da ingen grund til at være bange, han var vel gammel nok til at bestemme selv nu? Han var trodsalt ældre end den begge. "Skal vi så ikke hjælpe dig? Og kan vi nå hen på markedet?" spurgte Paige stille og roligt, selvom hende og Alexis allerede havde sat kursen mod markedet. Begge piger ville da gerne kigge lidt på noget tøj, kjoler, bluser, bukser og måske endda bikinier. Det skulle da udnyttes lidt, at de kunne få en tredje mening med ind i det.
|
|
Tom
Menneske
Professor i sollys.
|
Post by Tom on Apr 21, 2011 15:52:39 GMT 2
Tom kikket lidt på dem han viste bar ikke hvad han skulde sige han kikket lidt rundt mens han smilet stille og rolige til dem bække to ”, vi kan godt nå ned i byen ” han smilet stille og rolige mens han kikket rundt på dem af hvad han skulde viste han ikke helt selv men han skulde nok få købt noget til dem og ham værelset var godt nok ikke lig så stort som deres men det var lige til det han boget i og de kunde altid slå værelserne sammen så den bliv støre og så kom der heller konflikter mellem dem vis det skulde være tom smilet mens han gik hen til pigerne og lage armen om dem han smilet stille o rolige han viste ikke helt hvad han skulde gøre nu hvor han ikke skule bo der hjemme mere han kikket lidt ned mens de gik forbi så han en smukke forritnge med to tvilinge forlove ringe han kikket på dem bække to og grindet lidt ” vent her jeg skal lige købe noget i må ikke komme med det er nemlig en ting som i ikke må se ” han blinket til dem det skulde være nu han skulde fri til dem vis det skulde være han smilet mens han kikket rundt og kikket på ringen ” kan jeg Hjælpe hren med noet ” Svagte en ælder dame han sukket stille og rolige mens hun kikket på ham ”ja jeg så to Twline Ringe jeg ville godt købe dem” Sener kom tom ud Igen mens han Gik til page til pigerne han hadet et bredt smil over sine læber
|
|
|
Post by Paige & Alexis on Apr 21, 2011 16:48:51 GMT 2
Det var tydeligt at se på Alexis at hun helt klart var ivrig efter at komme derhen. Hun havde jo også nok at se til, hvis hun skulle skaffe noget nyt tøj til sine shows, mændene ville jo ikke kigge på det samme hele tiden. Derfor vidste hun også hvilken butik, hun skulle ind i. Paige derimod var mere rolig og tog det hele stille og roligt, da hun jo faktisk ikke havde travlt. Hun fulgte dog roligt med Alexis, som tydeligvis gav udtryk for at de skulle skynde sig. Pigerne nikkede til ham, da han sagde, at han lige skulle hente noget, men at de ikke måtte gå med. Det fik dem blot til at undre sig lidt, dog valgte de at fortsætte stille og roligt mod markedet, Alexis kunne jo ikke vente meget mere. Pigerne smilte roligt til ham, idet at han kom tilbage til dem. "Jeg håber, at du fik klaret det du skulle, for Alexis har travlt" sagde Paige med et svagt smil på læben og lod blikket glide hen mod Alexis, der blot nikkede. Endelig ankom de til det store marked og der gik ikke lang tid før at Alexis strøg hen til en special butik. Paige rystede langsomt på hovedet og vidste ikke rigtig hvad hun skulle gøre ved sine shoppeglade søster, der var vel ikke andet for end at følge hende? Dog betragtede hun butikken i et kort øjeblik, hvorefter noget gik op for hende. "Kan vi ikke godt vente med den butik til senere? Når der måske ikke er helt så mange?" sagde Paige lettere bedende, men Alexis ville ikke rigtig høre og løb nærmest ind i butikken med et grin p læben. "Tør du ikke Paige?" kom det drillende fra hende, hvorefter hun forsvandt ind i butikken. Navnet på butikken kunne måske sige lidt omkring hvad det var for en butik: Lyst. Det var helt klart en butik med tøj til de let påklædte. "Håber at det er i orden med dig Tom, at vi lige går ind i den her butik først" sagde hun lettere bedende, hvorefter hun gik ind efter Alexis. Inde i butikken var der fyldt med kostumer og hvad man ellers kunne kalde det. Det var helt klart en butik for uartige mennesker eller bare personer, der søgte lidt spænding til deres sex-liv eller som Alexis, søgte tøj til sine shows.
|
|
Tom
Menneske
Professor i sollys.
|
Post by Tom on Apr 21, 2011 18:22:30 GMT 2
Tom så stille på dem som om han ikke viste hvad han skulde sige han tog sig lidt i nakken ”åååå nej det har jeg ikke vis jeg bar for lov til af nyde af se jer bække to ” han smilet stille og rolige mens han begyndte af gå vider og så stille og rolige Rundt han viste ikke helt hvad han skulde sige pigerne virket let stresset tom viste godt af der var meget som skulde laves i dag men et eller andet sted så kunde han jo også godt lig af kunde tag sig af Nogle af tingen han kysset pigeren på munden bække to ” jeg håber at i kan lig den ting som jeg har købt til jer bække to men i får den først af se sener ” han smilet stille til Paige og alexs mens han holdet om livet på Paige han smilet lidt frækt til dem hvad skulde han lave hvad skulde han gøre der var ikke noget han kunde lave lige nu så han gik ind i butikken han sukket stille og rolige mens han så på nogle af de let frækket ting der var værgen kamera på eller noget som helst det fik tom til af smile lidt det kunde blive meget sjovt han tanket bar på hvem det skulde være det kunde også være de bække to eller kun den ene det måtte han tænke sig til
|
|
|
Post by Paige & Alexis on Apr 21, 2011 19:18:23 GMT 2
Paige kunne ikke lade vær med at smile lidt, da hun så at Alexis nærmest forsvandt helt inde i butikken, men det kunne jo også være at hun blot gemte sig i form af en andens skikkelse, nu havde hun jo evnen til at kunne skifte form, så hvorfor ikke udnytte den en smule. Paige lod sit blik glide tilbage mod Tom, idet at han trådte ind i butikken, hvordan mon han havde det i sådan en butik, det ville da være meget interessant at finde ud af det. Hun lod igen sit blik glide rundt for at se om hun kunne få øje på Alexis og hun nåede da også at få et hurtigt glimt af hende, før at Alexis forsvandt ind i prøverummene med armene fyldte. "Kom Tom, vi skal se hvad Alexis har fundet" sagde hun med et drilsk og frækt smil på læben, hvorefter hun gik efter hendes søster og regnede med at Tom ville følge hende. De gik forbi en masse kostumer og andet gøgl. Paige rakte hurtigt ud efter et mindre kostume, hun måtte vel også have det sjovt, hvorefter hun forsvandt ind i prøverummet ved siden af Alexis. "Jeg tør skam godt, Alexis" sagde hun roligt, før at hun begyndte at smide sit eget tøj. Det samme var Alexis igang med, for derefter at trække deres kostumer på. Det skulle jo bedømmes af Tom? Så det måtte vel godt være udfordrende?
|
|