|
hygge.
Feb 10, 2011 14:38:56 GMT 2
Post by Haerion Feredir on Feb 10, 2011 14:38:56 GMT 2
Han tænkte lidt over hvad hun søgte. Nok en ung Mizu med et talent og ikke flere tusind års erfaring. Hun var Den Ældste, men det havde aldrig faldet ham ind at hun ville dø en gang. Han regnede med at de tre ældste altid ville være der. De vil altid være der for at rådgive de unge Mizuer, hvor han og alle de andre, på et tidspunkt skulle opgive det andet liv de havde fået, men måske var døden bare det tredje liv for dem. Hvem kunne vide det? "Jeg søger heller ikke en der kan lære mig. Jeg har ikke behov for at lære mere. Jeg kan altid lære mere, men jeg har ikke et behov for det, som den gang jeg var ung endnu."
|
|
Den Ældste
Mizu
Den ?ldste Mizu - Personlig tjener for prinsen af Im?ra.
|
hygge.
Feb 12, 2011 10:36:26 GMT 2
Post by Den Ældste on Feb 12, 2011 10:36:26 GMT 2
Den Ældste var gammel og alle ville på et tidspunkt dø jo. selv en der var så gammel som hun var. hun så på ham og grinte da han sagde han ikke skulle lærer noget. alle kunne lære noget. selv Den Ældste kunne lærer noget nyt. men det betød jo ikke at hun vidste hvem hun skulle gå til. hun så varmt på ham med en lille latter. "der tager De fejl. alle har brug for at lærer. selv en som mig." Den Ældste så ned i jorden og så en rotte løbe forbi. hun smilte og pludselig stoppede den op og rystede den vendte sig op og løb op af mandens ben og op af ryggen og op på hans skuldre og stod der og så på dem. "vis De ikke har brug for at lærer noget, hvordan vil De så lærer om den lille blodsstyrring der findes i Mizu'er. hos nogen er den stærk hos andre er den svag."[/color] Den Ældste smilte og så varmt på ham. han måtte da forstå hvad hun talte om. for man skulle jo lærer hele livet.
|
|
|
hygge.
May 3, 2011 16:54:36 GMT 2
Post by Haerion Feredir on May 3, 2011 16:54:36 GMT 2
Han havde på fornemmelsen at de talte forbi hinanden. Selvfølgelig kunne han lære mere, men han ville ikke. Han krævede ikke at lære mere. Det gjorde ikke noget at han lærte mere, men han ville ikke kræve af andre at undervise ham. "Jeg vil ikke lære at styre andre væsner. Det er absurd og forkert. Jeg vil ikke lære det. Jeg har klaret mig gennem hele mit liv, uden at skulle styre andres handlinger. Det er ikke rigtigt." Han ville aldrig kunne få sig selv til at styre en anden person på grund af deres blod. Hvis han ikke var død, så ville hans liv have været dejligt. Det ville have været så smukt og lykkeligt som i så mange sagn. Han ville få sin elskede, få nogle dejlige børn, men i stedet for døde han hvilket også førte til sin elskedes død.
|
|
Den Ældste
Mizu
Den ?ldste Mizu - Personlig tjener for prinsen af Im?ra.
|
hygge.
Jun 15, 2011 16:28:34 GMT 2
Post by Den Ældste on Jun 15, 2011 16:28:34 GMT 2
//out. grund. kan ikke huske hvordan Den ældste havde det i denne tråd.
|
|