|
Post by Camill Angelique Arnauld on Feb 6, 2011 14:43:55 GMT 2
Jeg kan lige så godt få dette overstået oO Fraværet kommer til at gælde for:Camill Angelique ArnauldIzumi Mei Yin7. februar: Jeg tager på arbejde omkring kl 10, hvis jeg da kan komme op på min fridag fra skole xD Ellers tager jeg efterfølgende ud til min kæreste 8.-11. februar: Jeg ved egentlig ikke hvor meget tid jeg får i denne uge, da der er projektuge på skolen og det betyder at vi skal lave en del fysisk og ikke kommer så meget på computeren. Men vi ses da helt klart om aftenen 17.-19. februar: Ved godt at der er længe til, men den 17. februar skal jeg ud og spise med min familie for at fejre min og min brors fødselsdag. D. 18. februar skal vi så fejre fødselsdag sammen med familien d. 19. februar skal jeg til min onkels fødselsdag. Beklageligvis har min bror fødselsdag d. 17 sammen med min onkel og jeg har selv fødseldag d. 18 xD Så det er altid en travl ferie. Men vil da prøve at komme på alligevel.
|
|
|
Post by Izumi Mei Yin on Apr 15, 2011 22:09:33 GMT 2
Så er der desværre nyt fravær fra min side af, dog er det ikke med sikkerhed, at jeg overhovedet ikke kommer på i den følgende periode, men synes lige at i skulle vide det 16.-18. april:Vi er desværre ved at komme ind i sæsonen med konfirmationer og det gælder også for mig xD Min kærestes lillebror har konfirmation d. 17. april Dog tager jeg over til kæresten dagen før, så jeg ikke skal stresse om morgenen (Vi piger skal jo have lidt tid til os selv en gang imellem). Så til mandag d. 18. april. Jeg skal et smut til Århus for at se byen lidt nærmere an før jeg flytter dertil om et år
|
|
|
Post by Camill Angelique Arnauld on Apr 19, 2011 11:37:17 GMT 2
Egentlig så burde dette være en form for ferie, men det er det desværre ikke rigtig for mig, da jeg nærmer mig udgangen af 2.g og det betyder selvfølgelig masser af eksamensprojekter oO Jeg skriver blot herinde, for at I er klar over, at jeg muligvis ikke har helt vildt meget tid til at svare i tråde og sådan, da jeg desværre skal bruge en del af min ferie på at lave: Matematikprojekt, Teknologiprojekt, Teknologihistorieprojekt og fysikprojekt Det rene helvede efter min mening, hvis jeg selv skal sige det xD Det skal nemlig alt sammen afleveres efter ferien.. Jeg vil dog alligevel prøve at følge nogenlunde med i tråde og siden, selvfølgelig Fraværet kommer til at gælde fra d. 19. april til 25. april. Dog kommer jeg på alligevel, når jeg har tid og overskud
|
|
|
Post by Camill Angelique Arnauld on May 2, 2011 9:44:53 GMT 2
2. maj - 6. maj:Endnu en eksamens uge er begyndt og det betyder, at jeg næppe har helt vildt meget tid til at være online hele tiden. Vores lærer har også givet os lov til at overnatte på skolen, fordi vi har så travlt i denne uge :s Så burde i have en mindre fornemmelse af hvor travlt jeg har Vi får se
|
|
|
Post by Camill Angelique Arnauld on May 30, 2011 22:30:39 GMT 2
30. maj - 7. juni:Okay nu sker det, som alle nok kender til. Eksamen raser som en storm og det betyder forberedelser, noter, læsning og masser af arbejde.. Desværre for mig skal jeg op i mundtlig kemi, ikke fordi jeg er så dårlig, men har en års karakter jeg skal forsvare. Så det kommer til at kræve en helt del forberedelse, da denne karakter kommer til at påvirke mit gennemsnit i 3. g (næste år). Så jeg har tænkt mig at give det hele armen. Eller i hvert fald gøre mit bedste. Jeg skal op d. 8. juni, så indtil da skal jeg læse og have styr på noter og opgaver. Det betyder desværre også at jeg ikke har det helt store overskud til at svare i tråde, dog vil jeg gøre et forsøg alligevel, når jeg er træt af at læse.. - Camill/Izumi [Admin]Ps. har en engelsk skriftlig årsprøve d. 14. juni, så der kommer muligvis også lidt fravær, men ikke det helt store, da det blot er en årsprøve og ikke kommer til at have nogen indflydelse på mit gennemsnit senere
|
|
|
Post by Camill Angelique Arnauld on Jun 9, 2011 18:13:01 GMT 2
15. juni - 9. august:DETTE ER IKKE ET FRAVÆR xD Det kalder jeg dog en lang periode, men det er altså min ferie, bare så I lige ved det, dog gælder det nærmest også fra idag af (9. juni), da jeg ikke ser min engelsk årsprøve d. 14 juni, som noget der kræver det helt vilde fravær xD Det er ikke specielt vigtigt
|
|
Híroko Yúng
Dødsengel
Sirene fanger i N?chta.
If I Were You.. I wouldn't Come Near Me..
|
Post by Híroko Yúng on Jun 17, 2011 16:37:56 GMT 2
Så er der desværre fravær fra min side af igen :s Dog er det blot et mindre fravær, som gælder fra idag og imorgen imorgen skal jeg til Tyskland, så har ikke mulighed for at komme på. Og jeg får lov til at køre igen xD - Camill [Admin]
|
|
|
Post by Aoi Manani on Aug 16, 2011 20:25:51 GMT 2
Torsdag d. 18. august - Søndag d. 21. august:Jeg er ikke helt sikker på hvor aktuelt det bliver. Det er heller ikke direkte fravær det meste af dagene, men det er desværre sådan at min far er fyldt 50 i år (Og det skal da fejres). Det betyder at: - Torsdag (18. august) skal der sættes telt, borde og stole op, samtidig med at vi muligvis skal have dækket bord Men det tager selvfølgelig ikke hele dagen.
- Fredag (19. august) skal de sidste ting falde på plads til næste dag, det er eventuelt først der vi skal dække på bordet, men nu må vi se.
- Lørdag (20. august: DEN STORE DAG) skal der ske en hel masse, gæsterne kommer kl 13 og fra den tid af, skal jeg hjælpe til med at servere (HERREfrokost, så ingen tøser).
- Og til sidst søndag (21. august) hele dagen kommer højst sandsynlig til at stå på oprydning, men jeg håber virkelig ikke på det :s
Jeg håber virkelig ikke at denne fest kommer til at tage for meget af min tid, da det er nogenlunde samme tidsplan for næste uge oO
|
|
|
Post by Camill Angelique Arnauld on Oct 26, 2011 12:38:40 GMT 2
Som de fleste nok har lagt mærke til her på det sidste, så har jeg ikke været meget aktiv, men det skyldes, at jeg føler mig stresset :s Men ved helt hvad der gør mig stresset, dog mindsker det min kreativitet en del og jeg ved ikke hvor længe det kommer til at vare ved, men håber virkelig på, at det værste snart er overstået! Det er ekstremt træls ikke at have overskud til at kunne tråde og bygge videre på siden (Ja, jeg har tænkt mig at udvide siden i nærmeste fremtid og få det store plot igen..) Jeg regner med at vende stærkt tilbage hurtigst muligt - Camill [Admin]
|
|