|
Post by Camill Angelique Arnauld on Feb 2, 2011 11:25:58 GMT 2
Hello xD Nu tænkte jeg, at nu måtte det være min tur til at smide en lille plots tråd ind her. Så nu går jeg altså igang *Tænke tænke* Jeg har selvfølgelig allerede nogle plots kørende på siden, som er disse: - Camill/Akemi har en tjener/slave, som er Kiba. Indtil videre har hun fundet ud af hvilken race han er. Og har selvfølgelig tænkt sig at udnytte det til fulde, bare for at gøre det hele bedre for sig selv. Camill, har egentlig arvet Kiba af hendes far, så det var noget som fulgte med den gang hun trådte op på slottet, som 200 årig. Lige siden har hun sådan set behandlet Kiba enten forfærdeligt eller nogenlunde. Kommer an på hendes humør (Sjældent særlig godt).
- I en alder af 361 stødte hun ind i en artfælle. Også en Necromancer, men denne necromancer var anderledes og endda meget ældre end hende selv. Jenna var kvinden, som hun stødte på, samtidig med at hun mødte hendes datter, som Jenna havde forvandlet til en levende døde, men med "følelser". Camill/Akemi blev lettere imponeret af denne kvinde og valgte at blive hendes lærling, som hun så har været lige siden.
Lige de plot, som jeg kunne komme i tanke om, ret mig hvis jeg mangler nogen xD jeg kunne egentlig godt tænke mig nogle flere plots, måske en smule anderledes end dem jeg allerede har, hvis I forstår? Måske en mand/dreng, der kan holde hende mere eller mindre hen. Ikke dermed sagt en kæreste, men alligevel noget i den stil xD En som kan styre hende, så der er mere kontrol over hende.
|
|
|
Post by Haerion Feredir on Feb 2, 2011 21:32:08 GMT 2
Jeg tænkte om Haerion kunne komme i tale om en mulig person xD Godt nok sørger han stadig over sit tab, så han vil nok ikke gøre meget i det med at hun kunne have noget 'interesse' xD Men hvis du vil kan Haerion godt være med xD
|
|
|
Post by Camill Angelique Arnauld on Feb 3, 2011 9:55:45 GMT 2
Det er jo ikke nødvendigt med en bestemt form for interesse, bare en som kan tage kontrollen? Men det bliver nok ikke let for en Mizu at kontrollere hende, men det er da en udfordring xD
|
|
|
Post by Camill Angelique Arnauld on Feb 3, 2011 22:37:08 GMT 2
En mindre opdate på plots Jeg snakkede lidt med Kiba og vi kunne begge godt tænke os, at få lidt mere gang i befrielsen af Kiba xD Derfor søger jeg nu også en, som har mod til at ville stjæle nøglen til hans vinger fra Camill. Svar endeligt
|
|
Aeden
Varulv
Rejsende.
|
Post by Aeden on Mar 7, 2011 11:20:05 GMT 2
Ehm *host* Jeg må nok hellere melde mig til at ville forsøge at befri Kiba xD Så må man se om modet rækker xD
|
|
|
Post by Camill Angelique Arnauld on Mar 16, 2011 20:35:33 GMT 2
Jamen, så skal vi vel bare have arrangeret et eller andet i form af en tråd?
|
|