|
Post by Cadfael Fay Nightwood on Jan 29, 2011 20:14:36 GMT 2
Hej alle... Tror ikke jeg kommer på siden i meget lang tid, da jeg lige har fået en nedtur af rang... Jeg lider af Aspergers Syndrom, og paranoi, samt angst, og depression... Selvmordstanker får jeg rigeligt af, nogle gange er så meget som ét ondt ord nok til at få mig til at ønske, at jeg ikke var til... Og når man får at vide, at for det første er ens plot på andre sider man har arbejdet hårdt på dårligt, og for det andet får at vide, at ens posts ikke er gode, og for det tredje får at vide, at fold i hvert fald ikke vil være på en side, hvor der er nogen der har tanker om selvmord, så kan man ikke mere, psykisk... Ja, jeg har en psyisk lidelse, en lidelse jeg er født med og som ikke kan gå væk... Jeg prøver alt hvad jeg kan, for at være en glad og kærlig person, men det mislykkes altid for mig, og jeg kæmper med at holde op med at skade mig selv... Men det er vidst ikke nok for nogen... Så lige nu, kan jeg ikke mere, og ser det bedst, hvis jeg holder mig væk i noget tid... Undslyld...
|
|
|
Post by Cadfael Fay Nightwood on Feb 21, 2011 1:27:02 GMT 2
Okay, det kan måske være, at jeg bliver lidt fraværende de næste par uger, og nu skriver jeg det her, bare for en sikkerheds skyld... For det første er jeg syg, jeg har fået en god gang influenza, og det er ikke hver dag jeg har det godt nok til at kunne komme online, men skal nok prøve... For det andet skal jeg om godt en uge flytte hjemmefra, så jeg stresser lidt for tiden, fordi jeg skal have købt møbler, have styr på medicin, økonomi, og alt det der følger med, og det er noget af en omvæltning for mig... For det tredje kommer jeg nok lige til at bruge en uges tid på lige at falde til, hvilket nok også gør at jeg nok ikke kommer så meget på... Men nu ved i det i hvert fald, så i ikke undrer jer over, hvor jeg bliver af ^^
|
|