|
Post by Cadfael Fay Nightwood on Jan 28, 2011 22:43:46 GMT 2
Okay, jeg søger en kæreste til min lille Cadfael... En han kan forelske sig i, og som kan gengælde hans følelser... Og da han jo er homo, skal det selvfølgelig være en mand... XD Jeg er ligeglad med om det er en seme(top) eller uke(bottom) type, for Cadfael kan være begge dele, egentlig... Hvis der er nogen interesserede, så skriv endelig... Tak for jeres opmærksomhed... XD
|
|
|
Post by Theodor Alexander Cawell on Jan 29, 2011 0:19:29 GMT 2
Jamen jeg vil da meget gerne lave en sød lille kæreste til din fyr, ville nok blive en uke for det spiller jeg altså bedst, og fortrækker når man ikke bare starter som kærester men opbygger det, men vil gerne lave en med henholdning på at blive hans kæreste. Nogle fortruken, blond sådan du ved? nogen fortruken race?
|
|
|
Post by Cadfael Fay Nightwood on Jan 29, 2011 1:07:28 GMT 2
Der er ingen foretrukken race... Sådan en lille sød én, han kan få lov til at beskytte... Hmm... Er lidt ligeglad med udseende... Men har en svaghed for dem med langt hår?
|
|
|
Post by Theodor Alexander Cawell on Jan 29, 2011 1:11:51 GMT 2
Så er vi da godt nok heldige..det har jeg nemlig også XP, tænker på bare at lave et menneske så, er sådan en dejlig let race at arbejde med, som et rent lærred man kan male på heh, måske med en ting for folk med lange ører. Læser lige din profil igennem og går igang med min så heh, vil du læse den igennem før jeg sender den ind?
|
|
|
Post by Cadfael Fay Nightwood on Jan 29, 2011 1:13:46 GMT 2
Næh, behøves ikke... Kan godt lide det med at de lærer hinanden at kende hen ad vejen, lærer de små aspekter med hinanden gennem samtale og sådan... ^^
|
|
|
Post by Theodor Alexander Cawell on Jan 29, 2011 1:17:44 GMT 2
fint med mig, jeg går igang med det samme. *har det meget bedre nu hvor der er en mission* Den ligger nok inde allerede imorgen.
|
|
|
Post by Cadfael Fay Nightwood on Jan 29, 2011 1:22:57 GMT 2
Oki... Så må vi se på det, jo... Der kommer også et par nye billeder af Cadfael ind i mit galleri senere, når jeg har fået taget mig sammen til at scanne dem... Mine venner siger at han er Sex On Legs... ^^'''
|
|
|
Post by Cadfael Fay Nightwood on Feb 1, 2011 2:35:42 GMT 2
Og jeg søger stadig en kæreste til min char, da Theodor Alexander Cawell nok ikke kommer igen... ^^
|
|