|
Post by Jenna on Jan 28, 2011 0:22:43 GMT 2
ja, min Necromancer Jenna er gammel og har som sådan en del bekenskaber på bagen, hvis nogen er friske på at være dem og komme med egne ideer til et plot med hende kan de postes herinde ^^
|
|
|
Post by Galdor Berlugio on Jan 28, 2011 10:20:17 GMT 2
Well, jeg elsker plots Jeg tænker umiddelbart at siden Jenna er Necromancer, og Galdor ligefrem jager Necromancere, så er de fjender. Kunne være at Galdor og hans ledsagere har jaget hende i en del år(kan selvfølgelig ikke være for mange år, da Galdor er menneske), men hun har altid sluppet væk. Måske endda ville jeg på vegne af Galdor endda kalde Jenna hans ærkefjende men nu må vi se hvad du måske har i tankerne
|
|
|
Post by Jenna on Jan 28, 2011 15:22:39 GMT 2
heh kunne godt være, for at gøre det rigtig spændende kunne vi jo sige at hans slægt har rendt efter hende de sidste tre- fire generationer måske? ;D
|
|
|
Post by Galdor Berlugio on Jan 28, 2011 17:33:55 GMT 2
Se det lyder som en meget cool idé
|
|
|
Post by Jenna on Jan 28, 2011 22:58:44 GMT 2
fair nok, et par generationers mislykket jagt på Jenna er det så ^^ andre som vil plotte kan sagtens komme med deres ideer herinde ;D
|
|
|
Post by flint on Feb 1, 2011 13:01:15 GMT 2
hej Jenna det jeg har brug for er et lille Plot har Brug for en som kan spille Flints vinden som han har kendt helle sit liv de har værte ragtit meget i gemmen sammen og der for er der slef også nolge følser som spiller ind ^^ lidt
|
|
|
Post by Jenna on Feb 1, 2011 13:03:23 GMT 2
skal vide hvilke føleser, husk på min char er en Necromancer af værste skuffe så hun har temmelig få føleser ^^ men et længere bekendtskab/venskab kan godt snakkes videre om
|
|
|
Post by flint on Feb 1, 2011 13:06:23 GMT 2
hmmm tja hved ikke om det er så godt så for min er Nemlige en Lys elver XD hehe men kunne man logge dig til af lave en anden Char XD smiler let hehe
|
|
|
Post by Jenna on Feb 1, 2011 13:15:28 GMT 2
tjaa det bliver nok ikke foreløbig men kunne godt finde på det en dag xD
|
|
|
Post by flint on Feb 1, 2011 13:17:09 GMT 2
hmm tja det bar nu jeg ville have ham i gang ^^*
|
|
|
Post by Jenna on Feb 1, 2011 13:20:36 GMT 2
du kan jo skrive ham som du vil, jeg har ikke lige pt krea til en figur til ^^'
|
|
|
Post by flint on Feb 1, 2011 13:22:04 GMT 2
hmmm hved bar ikke vor godt det er med en Necomancer og en lys elver Sammen :/ :S
|
|
|
Post by flint on Feb 3, 2011 21:35:47 GMT 2
hej jen jeg tækete på vågen vi får arrngesert af Flint kommer til af slå bene væk undrer en ond Nick når han self er en lys elver XD ?? har du nogle gode ider
|
|
|
Post by Jenna on Apr 21, 2011 14:22:03 GMT 2
jearh, så prøver vi lige igen, jeg søger plots og ideer er 100% velkomne om det gælder kærester, rivaler, dødsfjender, elskere og så videre, hvis jeg sku skrive alle tingene ville i jo ikke kunne finde på noget selv og det ødelægger jo lidt det sjove mener jeg. men bare for at skrive et par stykker
kærligheds drama: altid fun at lave den slags. kan man få et par stykker med selvfølelig, nok her Jenna ond men ikke helt uden et hjerte. man ska bare nå ind til det
Dødsfjender: ja de er jo lige så sjove og hvilken oldgammel necromancer har ikke et par stykker af dem?
kom endelig med flere ideer hvis i vil ^^
|
|
|
Post by Paige & Alexis on Apr 21, 2011 16:51:23 GMT 2
Kan du bruge tøserne her til noget? xD
Paige: Hun prøver at spille den mere voksen rolle og vil gøre alt for at passe på sin lillesøster Alexis. Hun er meget ansvarsfuld og prøver næsten altid at holde hovedet koldt.
Alexis: Den lidt mere livlige type, som nærmest er frisk på det værste. Hun er stripper i landet Iméra og går under navnet Love. Dog er hun meget genert udenfor stripbaren.
|
|