Post by Cadfael Fay Nightwood on Jan 27, 2011 19:54:57 GMT 2
Okay... Nu er jeg så en person der tegner meget, nærmest konstant, hvis jeg skal være ærlig... Så jeg tænkte at jeg ville vise nogle af mine yndlingstegninger frem... Her kan i finde både manga, som regel yaoi, men også normalt, portrætter, surealistisk, generelt næsten alt... Sååå... Let's get started, then... XD
Først et billede af min egen char, Shiro(ham der sover) og hans kæreste på et andet rpg board, som desværre ikke eksisterer mere...
Igen min egen char, Lamia(ham med det hvide hår), og hans kæreste Hunter...
Tamaki og Kyouya, fra mangaen og animeen Ouran High School Host Club...
Shiro igen, men en kæreste et andet sted fra, Alexander...
Seraphim, min Shinigami, og sin kæreste Cyden... Fra et RPG jeg har med en veninde...
Min char, Paine(ham med katteørerne), og hans kæreste Lex, fra mit eget board, Paradise Academy...
Min char, Alphina, også fra Paradise Academy, der er en sirene... Det er så bare en lille joke jeg kom på, fordi jeg tænkte hvad der mon skete, hvis man placerede ham, foran et fjernsyn, når han nu ikke helt ved hvad det er... XD
Fanart af Kaname Kuran og Zero Kiryuu fra mangaen og animeen Vampire Knight...
Igen, Paine og hans kæreste fra Paradise Academy...
Fanart af L og Light fra mangaen og animeen Death Note...
Fanart af Kaito Shion og Len Kagamine fra VOCALOID...
Dette er den sørgeligste tegning jeg længe har lavet... Koichi, min char, der holder sin kæreste Jasper en sidste gang, inden han brænder op i solen, og bliver til støv... De er vampyrer, men Koichi kan tåle solen, det kan Jasper ikke...
Men heldigvis fik Koichi en ny at elske, efter et meget langt stykke tid... Joshua... Andet havde simpelthen været synd for ham...
Dette er et billede jeg tegnede til en veninde, som hun fik i julegave... Sebastian Michaelis og Ciel Phantomhive fra Kuroshitsuji XD
Omg... I'm doomed... Jokeren er selv ude om, at folk tænker det her! Nå...
Så var der vidst ikke mere lige nu, men der kommer nok mere på et tidspunkt... XD
Først et billede af min egen char, Shiro(ham der sover) og hans kæreste på et andet rpg board, som desværre ikke eksisterer mere...
Igen min egen char, Lamia(ham med det hvide hår), og hans kæreste Hunter...
Tamaki og Kyouya, fra mangaen og animeen Ouran High School Host Club...
Shiro igen, men en kæreste et andet sted fra, Alexander...
Seraphim, min Shinigami, og sin kæreste Cyden... Fra et RPG jeg har med en veninde...
Min char, Paine(ham med katteørerne), og hans kæreste Lex, fra mit eget board, Paradise Academy...
Min char, Alphina, også fra Paradise Academy, der er en sirene... Det er så bare en lille joke jeg kom på, fordi jeg tænkte hvad der mon skete, hvis man placerede ham, foran et fjernsyn, når han nu ikke helt ved hvad det er... XD
Fanart af Kaname Kuran og Zero Kiryuu fra mangaen og animeen Vampire Knight...
Igen, Paine og hans kæreste fra Paradise Academy...
Fanart af L og Light fra mangaen og animeen Death Note...
Fanart af Kaito Shion og Len Kagamine fra VOCALOID...
Dette er den sørgeligste tegning jeg længe har lavet... Koichi, min char, der holder sin kæreste Jasper en sidste gang, inden han brænder op i solen, og bliver til støv... De er vampyrer, men Koichi kan tåle solen, det kan Jasper ikke...
Men heldigvis fik Koichi en ny at elske, efter et meget langt stykke tid... Joshua... Andet havde simpelthen været synd for ham...
Dette er et billede jeg tegnede til en veninde, som hun fik i julegave... Sebastian Michaelis og Ciel Phantomhive fra Kuroshitsuji XD
Omg... I'm doomed... Jokeren er selv ude om, at folk tænker det her! Nå...
Så var der vidst ikke mere lige nu, men der kommer nok mere på et tidspunkt... XD