|
Post by Elenhîniel Dúrinel on Jan 20, 2011 22:51:40 GMT 2
Elenhîniel er så denne verdens profet =) Hende der har skabt profetierne om solens forsvinden og frelserens fødsel =) Nu er det jo at man kan spørge hende om meget, og så tænkte jeg at hvis man havde behov for en profeti, så kunne vi udforme den herinde først, så jeg ikke står med et svar I ikke bryder jer om. Så kan vi være enige om den fra starten af =)
|
|
Gren Shade
Varulv
Varulvenes leder. Direkte efterkommer af varulven Skygge.
Dreams have only one owner at a time. That's why dreamers are lonely.
|
Post by Gren Shade on Jan 20, 2011 23:23:36 GMT 2
Jeg vil gerne have en profeti om Gren og Merenwen
|
|
|
Post by Elenhîniel Dúrinel on Jan 21, 2011 14:10:29 GMT 2
Så skal vi finde ud af hvad den skal omhandle, og hvem der skal høre dem. Det er ikke nødvendigvis større profetier, men de kan dog blive ret store. De vil ikke være særlig specifikke, da der jo skal være mulighed for innovation xD
|
|
Gren Shade
Varulv
|
Post by Gren Shade on Jan 21, 2011 16:39:55 GMT 2
Altså jeg vil sige, at det kun er Gren og Merenwen der høre dem, også fortæller de det til deres nærmeste (:
Men hvad betyder innovation? xD
|
|
|
Post by Elenhîniel Dúrinel on Jan 21, 2011 17:49:22 GMT 2
Godt så. Så har vi da styr på modtagerne, nu mangler vi bare selve profetien. Hvad har du tænkt dig at de skulle omhandle? Skal de have noget at gøre med BWP'et (Board Wide Plot) eller bare noget mindre. Der kan også være et svar på et spørgsmål.
Innovation betyder egentlig nytænkning xD
|
|
Gren Shade
Varulv
|
Post by Gren Shade on Jan 21, 2011 18:37:25 GMT 2
Jaa, sådan skal det i hvert fald gælde med Gren, men jeg tror også at Merenwen kan blive en del af det.. Men altså der er jo alt det med at Gren hjælper Iméra med at få solen tilbage, da han ville have vampyrerne ned fra tronen osv. Så han er vel en del af BWP'et..
Nåår ok xD
|
|
|
Post by Elenhîniel Dúrinel on Jan 21, 2011 18:49:12 GMT 2
Okay jeg har nu fået en idé til Gren xD But its a secret xD Så er det bare Merenwen der mangles xD
|
|
Gren Shade
Varulv
|
Post by Gren Shade on Jan 21, 2011 19:01:22 GMT 2
Hmm.. Altså det skal vel have noget at gøre med Velkan, vil jeg sige ^^
|
|
|
Post by Colopatiron Nisroc Perpetiel on Jun 5, 2011 16:49:05 GMT 2
Colopatiron mangler noget indhold i sit liv og et passende plot kunne vil være han opsøge hende for at få en profeti og måske i sin desperation på en mening på sit liv slår sig ned som hendes assistent (midlertidigt). Eller måske skulle vi bare holde os til det første - let me know your thougts...
|
|
|
Post by Elenhîniel Dúrinel on Jun 5, 2011 19:16:52 GMT 2
Colopatiron & Elenhîniel Tja, jeg tænkte sådan cirka det samme, da jeg læste Colo igennem, selvom den der idé med assistenten, ikke var det første jeg tænkte, men absolut ikke noget jeg ikke ville afvise. Hun ville nok mere se på ham som en langtidsblivende gæst end en assistent, men ellers siger jeg da at det er en rigtig god idé
|
|
|
Post by Colopatiron Nisroc Perpetiel on Jun 6, 2011 7:58:24 GMT 2
Overvejet ikke lige langtidsgæst - det lyder væsentlige mere sandsynligt end han er hendes assisstent.
|
|