|
Post by Revion Talant on Jan 18, 2011 17:25:25 GMT 2
Hey, herinde vil mit fravær komme til at stå. Så ved I, hvornår I kan ikke fange mig. :/
Dette kommer til at gælde: - Yalathanil Everlove - Seth Calisto Shade - Anna Valerius - Dramorion Everlove - Balok the Nameless - Runya Tile
Så er jeg i det mindste lovlig undskyldt. ;) Og ønsker helst, at folk ikke skriver i denne tråd.
Fraværet vil blive skrevet i nye post løbende, så kan I følge med.
|
|
|
Post by Revion Talant on Jan 18, 2011 17:28:21 GMT 2
Fra d. 19/01 - et tidpunkt i weekenden (21-22/1):
Jeg bliver åbenbart hentet i morgen kl. 10 af min mormor, jeg mener, at der var noget arbejde, som jeg skulle hjælpe hende med, men mere ved jeg heller ikke omkring det emne. Og jeg har ingen idé om, hvornår jeg kommer tilbage på dagen. Jeg skal nok tilbage melde min tilbagekomst, når jeg ved mere om det. Jeg skriver det også herinde, fordi jeg ved ikke, hvor stor muligheden er for internet. :/ Vil savne jer herinde fra, og håber I vil savne mig. ;D
|
|
|
Post by Revion Talant on Jan 28, 2011 16:07:08 GMT 2
Officielt fra nu - Ubestemt tid:
Ja, så har jeg endelig fundet løsningen på min pludselige hovedpine, som dukkede op i går. Alle mine 4 visdomstænder er på vej, og der er intet, som jeg kan gøre mod smerterne. Jeg ved ikke, hvornår de kommer helt ud eller hvornår smerterne forsvinder, men hovedpinen tager på overskuden til at skrive emner. Så I må have tålmodighed med mig, da jeg til tider har meget svær ved at svare. Og bliver hurtig træt, så jeg kan pludselig falde i staver. Jeg gør min del for at holde hovedpinen på et minimum, og håber snart, at det går over.
|
|
|
Post by Revion Talant on Feb 3, 2011 11:01:00 GMT 2
Fra i dag - til (og måske med) weekenden:
Ja, jeg ved heller ikke lige, hvordan det skal forklares. Jeg vil dog prøve at kigge forbi en gang i mellem og svare på mine emner. Og weekenden, det kan godt være, at jeg skal male lidt på min lillebrors væg og derfor nok ikke vil få så meget tid. Håber I kan bære over med mig. (:
|
|
|
Post by Anna Valerius on Feb 12, 2011 15:24:53 GMT 2
Fra d. 12/02 - nogle dage frem:
Jeg får muligvis besøg langvejs fra og vil nok være lidt fraværende så, fordi man skal jo være social med sine gæster, siger man. ;) Hvor længe vedkommende bliver, det ved jeg ikke, men jeg ved dog, at det ikke er hele ferien. Men fortsat god ferie.
|
|
|
Post by Revion Talant on Feb 19, 2011 0:10:35 GMT 2
Ukendt tidsperiode:
For det første, vil jeg gerne undskylde mit fravær. :/ Jeg er virkelig ked af det, at jeg ikke bruger mere tid herinde, men venter nok alligevel for det meste på svare, da jeg nok ikke alligevel starter nye emner. Nok en af grundene til fraværet, selvom jeg af og til kigger forbi. Jeg er dog også et asocialt menneske. >___> Hvilket har sine grunde.
En anden ting.. Jeg er f***ing elendigt for tiden, hvilket jeg også kan takke min mor for, fordi hun virkelig prikker til de forkerte emner lige for tiden, hvilket gør mig pisse.. rettere mere sur, end jeg allerede er i forvejen.. fordi jeg render med alle disse følelser, som jeg ikke kan komme af med (og nej, hader psykologer!). Hun render endda og truer (ikke noget med at smide mig ud eller slå) mig, men jeg er enlig pisse ligeglad. Jeg tror bare, at jeg ganske enkelt har brug for noget fred, så jeg kan spærre mig inde i min egen lille verden.. hvilket også går en anelse ud over kreativiteten.. sorry. :/
Håber I kan klare jer med, at jeg kun kigger forbi til tider.
|
|
|
Post by Revion Talant on Apr 24, 2011 22:30:06 GMT 2
Okay..... *lidt tom for ord* Jeg har virkelig ikke nogen god undskyldning denne gang, måske for de sidste dage, men ellers ikke rigtig, og jeg ved ikke rigtig, hvordan jeg skal forklare mig ud af dette... I'm very sorry. ToT Og jeg ville faktisk rigtig gerne i gang igen på siden, men et sted kræver det flere ting... nemlig; - at jeg lige få lavet en udrensning og opsumering af mine chars (måske sletter nogen) - at nogen fortæller, hvad der er sket på det sidste.. (igen sowie) - at fortsætte og afslutte de tråde, som der er med mine chars. - uhmm... kommer måske på noget.
Måske kan I lige hjælpe mig videre her?
|
|
|
Post by Revion Talant on May 9, 2011 10:18:34 GMT 2
Gælder mest i dag, tirsdag, onsdag;
Jeg har enlig kun en ting og sige, og det er kørekort! Min køreprøve nærmer sig med hastige skridt, hvilket gør mig nervøs og får mig lidt ud af balance, hvilket også påvirker min kreativitet, fordi jeg ikke rigtig kan koncentrerer mig om en ting af gangen, og fordi jeg måske er blevet lidt useriøs. ^^' Men min teoriprøve er altså i morgen, hvilket er har gjort på det sidste, at min hjerne har slået fra. Og så skal jeg til køretime om lidt engang, og så skal jeg på glatbane på onsdag (hvor jeg også har fødselsdag). >_>
Så jeg beklager min faldende kreativitet, men jeg kigger da forbi, så jeg kan holde jer i ørerne. XD
- Yalathanil, hjælpeadmin
|
|
|
Post by Revion Talant on May 15, 2011 17:54:43 GMT 2
Ukendt tid;
Min kreativitet svigter mig igen og falder.. det er enlig ret træls, men det er nok, fordi jeg stresser lidt over de to næste uger, hvilket jeg gør, fordi jeg ikke er vant til at lave noget eller koncentrerer mig om så meget, men sådan er lige p.t. Døjer også med hovedpine af og til.. desværre.
|
|
|
Post by Revion Talant on May 17, 2011 20:20:22 GMT 2
19/05 - 22/05 (torsdag-søndag);
Jeg skal holde fødselsdag på lørdag, mens min mor holder noget grill-et-eller-andet, så jeg er nok ikke på der.. og så har jeg også besøg i weekenden, men jeg får nok mulighed for at kigge lidt forbi alligevel. ^^ Og torsdag er nok mest, fordi der skal gøres rent og laves is. ^^
|
|
Tom
Menneske
Professor i sollys.
|
Post by Tom on May 17, 2011 20:26:41 GMT 2
jamen til lykke med det har på Fredag XD
|
|
|
Post by Revion Talant on May 23, 2011 11:36:14 GMT 2
24-25/05 (tirsdag og onsdag):
Ja, jeg synes også, at der bliver ved med at komme noget i vejen. >_> I morgen (tirsdag) skal jeg være afsted fra kl. 06.50 til 16.50, fordi jeg skal i skole i Kolding (Hansenberg). Og så er jeg sikkert pisse træt og let at gøre sur/utålmodig/trist, når jeg kommer hjem, så jeg ved ikke helt, hvordan tingene kommer til at hænge sammen for mig, men jeg vil gøre en indsats, håber jeg.
Og onsdag er altså min køreprøve og alt afhængig af, hvordan det går, så kommer det muligvis til at påvirke mit humør, desværre.. Jeg har også en lille aftale den dag. Men igen, jeg vil gøre en indsats.
Min krea er dog ved at blive normal igen, håber jeg.. ^^'
|
|
|
Post by Revion Talant on Jun 14, 2011 18:28:36 GMT 2
For det første, så vil jeg gerne undskylde for mit fravær på det seneste.. har været lidt ved siden af mig selv.. min kreativitet har total forladt mig.. jeg har et mindre sukkerproblem XD.. jeg er meget træt, hvilket også trækker ned i kreativiteten og overskuddet. Men I altid meget velkomne til at sende en pm til mig. ^^ 18-19/06;Skal til noget musikfestival, som de holder over på min søster efterskole, hvilket selvfølgelig ikke er noget, som jeg vil gå glip af. Og jeg har ellers ikke lige nogle lovlige undskyldninger. ^^'' Og Anna kommer nok ikke lige til at svare med det samme, da jeg lige har nogle problemer med at komme i gang med hende.. og Arwen bliver nok heller ikke lige færdig, da jeg har nogle skriveblokeringer på opbygning af chars.
|
|
|
Post by Balok the Nameless on Jun 20, 2011 21:06:01 GMT 2
1.-3./7;[/color] Er en de mennesker, som skal til Århus, for at fejre 18-års fødselsdag hos en veninde (som er den 2/7). Det kan dog være, at jeg tager af sted dagen før, for at nyde godt af det.. ^^ Da det ikke er ofte, at jeg får chancen for at møde mine veninder/venner, som kommer med.. efterskole, you know.. or not.. Ved dog ikke lige, hvornår jeg tager af sted om fredagen, da jeg også skal have min søster med, som skal sættes af.. og skal hente en veninde i Holstebro, som skal med til Århus.. dog regner jeg ikke med, at får mulighed for at komme på.
|
|
|
Post by Revion Talant on Jun 28, 2011 12:21:52 GMT 2
Gælder lige nu kun denne uge; Er blevet mega forkølet.. hvilket giver mig ondt i hele hovedet. Så min kreativitet er faldet meget.. og så er jeg enlig bare træt hele tiden. :s Og så har jeg også skrevet fravær i sommerferie tråden.
|
|